نوشته شده توسط : خوابالو

ابرو یکی از عناصر اصلی در زیبایی چهره است که گاه نادیده گرفته می‌شود. مرتبی، خوش‌حالتی و رنگ ابرو بر زیبایی چهره و چشم‌های یک خانم تاثیرگذار است. ابرو ساختار صورت را شکل می‌دهد و به چهره تعادل می‌بخشد. با تغییر مدل ابرو، می‌توان صورت را لاغر یا چاق‌تر نشان داد. به همین دلیل خانم‌ها حساسیت زیادی نسبت به مدل ابروهای خود دارند و بر همین اساس پا به هر سالن آرایشی نمی‌گذارند و مرتب کردن ابروهایشان را به دست هر آرایشگری نمی‌سپارند. رنگ ابرو بعد از اصلاح آن، از مهم‌ترین قسمت‌های توجه به زیبایی ابرو است، ولی اگر به هر دلیلی نمی‌توانید یا نمی‌خواهید ابروهایتان را رنگ کنید می‌توانید از خرید ریمل  ابرو برای پرپشت و مرتب نشان دادن آن‌ها استفاده کنید. در این مقاله نکاتی را در مورد استفاده از ریمل مخصوص ابرو بیان می‌کنیم.

 

 

 

 

 

چرا خرید ریمل ؟

ریمل ابرو محصولی است که در چند سال اخیر وارد بازار لوازم آرایش شده و خیلی زود جایگاه خوبی در میان خانم‌ها پیدا کرده است. تا قبل از تولید این نوع ریمل، واژه ریمل تنها برای ریمل مژه به کار می‌رفت. ریملِ ابرو کارایی مشابه با ریمل مژه دارد، ابروها را خوش‌حالت، خوش‌رنگ و پرحجم می‌کند و در رنگ‌های متنوع می‌تواند به زیبایی ابرو کمک کند. ریملِ مخصوص ابرو ابروهای شما در طول روز ثابت و منظم نگه می‌دارد و آرایش صورت را بهتر جلوه می‌دهد. مخصوصا اگر موهای ابروی شما نامنظم است. اگر می‌خواهید برای مدتی ثابت و منظم بمانند و یا قصد دارید رنگ آن‌ها را به طور موقت عوض کنید، ریملِ ابرو می‌تواند مناسب باشد.

 

 

انواع ریمل ابرو

خرید ریمل  ابرو بر اساس نوع ابرو، به دو دسته تقسیم می‌شود که کاربردهای مختلفی دارند.

 

نوع ساده یا Clear: برای ابروهای پرپشت

نوع رنگی یا tinted: برای ابروهای کم‌پشت و کم‌حجم

نکاتی برای استفاده صحیح از ریمل ابرو

 

 

 

 

 

 

 

نکات استفاده از ریمل ابرو

شستشوی صورت قبل از استفاده

قبل از استفاده از هرگونه مواد آرایشی، صورت باید تمیز و خشک باشد. ریمل به خاطر فرمولاسیونی که دارد، هم به ابروها رنگ می‌دهد و هم عمل فیکساتور ابرو را انجام می‌دهد. به همین دلیل بهتر است، ریمل ابرو همیشه در مرحله آخر آرایش استفاده شود تا هر گردی که از بقیه مواد آرایشی روی صورت زدیم به ابروها نشسته را پوشش دهد.

 

 

 

روش استفاده

 

برای شروع استفاده،  ابتدا تاج ابرو و نقطه انتهایی ابرو را مشخص کنید سپس به وسیله مداد یا سایه ابرو نقاط خالی ابرو را پر کنید و خطوط ابرو را کاملا مشخص نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از موچین، وکس یا بند، موهای اضافی اطراف ابرو را تمیز کنید. در استفاده از ریملِ ابرو، زدن دو مرتبه ریمل حتی با فاصله زمانی کم و پشت سر هم، اشتباه است. زیرا مواد خرید ریمل ابرو به‌محض زدن به ابرو خشک می‌شود و با دوباره ریمل زدن به ابرو، رنگ و مواد ریمل تکه‌تکه می‌شود و ابروها را نامنظم و به‌هم‌ریخته می‌کند. ریمل‌‌های رنگی معمولا ضد آب هستند و برای پاک کردن آن‌ها، باید از پاک کننده‌های آرایشی استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 ریمل ها در گونه ها رنگ، شکل و مدل یکتا از محبوب ترین لوازم های آرایش  خانم ها در سراسر دنیا هستند. قصد و کارکرد اصلی خرید ریمل ایجاد چشم های خوش حالت و گیرا است. به همین علت کل کمپانی های فرآوری کننده محصولات آرایشی  چندین مدل ریمل با کاربردهای گوناگون و برای انواع سلیقه ها فرآوری می کنند.

 

به اندازه همه بانوهایی که در سراسر عالم از ریمل استفاده میکنند تعریف بهترین ریمل وجود دارد.  برای خانمی با مژه های کوتاه بهترین ریمل، مدلی است که مژه هایش را بلند و کشیده کند ؛ یا مثلا  کسی که مژه های بلند اما بی حالتی دارد با خرید و استفاده ریمل فرم دهنده و فر کننده بهترین ریمل را تهیه کرده است .حتما شما هم در سال های مختلف و برای مناسبت های متفاوت چندین مدل ریمل خریداری کرده اید اما یکی از آنها تبدیل به ریمل محبوبتان شده و کل جا به عنوان بهترین ریمل به بقیه دوستانتان هم نشان داده اید .

 

 

 

 

فرم مژه

اولین قدم در جاسازی بهترین ریمل در هنگام خرید ریمل این است که از مدل مژه هایتان شناخت نسبی داشته باشید. سپس سراغ مدل ریملی بروید که بیشترین تاثیر را روی مژه های شما بگذارد.

 

فرمولاسیون ریمل

ریمل خوب، فرمولاسیونی دارد که نه خیلی غلیظ و چسبنده باشد نه شل باشد. ریمل خوب باید قوام داشته باشد و زود خشک نشود. ریمل خوب باید فرمولاسیونی داشته باشد که روی مژه گلوله گلوله نشود و هر مژه را بصورت یکنواخت آغشته کند.

 

برس ریمل

برس یا همان فرچه ریمل تاثیر خیلی زیادی درآرایش چشم دارد. به جرات می توان گفت تاثیر گذارترین آیتم در انتخاب یک ریمل خوب برس آن است. تفاوت مدلهای مختلف ریمل نیز در نوع فرچه (برس) آن است.

 

 

انواع برس ریمل درهنگام خرید ریمل

انواع گوناگون برس های ریمل درمدل های سیلیکونی، مویی، ابریشم مصنوعی و یا پلاستیکی دربازار ابزارهای آرایشی وجود دارند و همین برس ها هستند که وظیفه هر کدام از ریمل ها را در قبال مژه های شما مشخص می کنند؛ این چند مدل پر استعمال برای برس های ریمل را ببینید :

 

پیچ دار

حجیم کننده و افزایش دهنده طول مژه

 

مخروطی

همه مژه ها از کوچک تا بزرگ با این برس پوشش داده می شود

 

باریک

متداول ترین نوعی است که برای گونه های مژه استفاده می شود

 

صاف

 

 

بلند کردن طول مژه ها . برای پلک زیر و مژه های کوتاه استفاده زیادی دارد

از این به پس و با شناخت انواع برس های ریمل می توانید با دقت بهترین ریمل را خریداری کنید.

ریمل ها ، درهررنگ و مدلی که باشند یک هدف مشخص دارند وآن هم تکمیل آرایش به بهترین شکل است؛ همه خانم ها می دانند آرایش چشم ها با انتخاب ریمل مناسب آخرین مرحله از یک آرایش حرفه ای است و به راستی حاصل کار، معرف بهترین ریمل هر برند برای افراد با فرم و مدل مژه های متنوع  است. به همین علت  قطعی ترین پاسخ درباره بهترین ریمل، ریملی است که چشم ها را گیرا و جذاب نشان بدهد .

 

 

ترفندهایی ساده برای بهترین ریمل زدن

بعد از جاسازی  بهترین ریمل به انتخاب شما ( تفاوتی ندارد که ضد آب باشد یا معمولی)، بهتر است این چند ترفند ساده ولی کاربردی راهم یاد بگیرید :

 

اول فرمژه بزنید

برای اینکه نتیجه خرید ریمل روی مژه هایتان خودش را نشان بدهد ابتدا به مژه هایتان فرم بدهید و بعد به سراغ ریمل زدن بروید. هیچگاه  پس از به کارگیری ریمل، فرمژه نزنید چون مژه هایتان حالت خوبی پیدا نمی کند.

 

شانه بزنید

ممکن است مژه هایتان به دلایل مختلف درهم شده باشد . با به کارگیری شانه های کوچکی که معمولا در انتهای مارک های مختلف مداد چشم هستی دارد مژه هایتان را شانه بزنید تا ریمل روی مژه هایتان خوب بنشیند.

 

زیگزاگ بزنید

یکی از مهم ترین ترفند های ریمل زدن ، مدلی است که برس ریمل را به فرم زیگزاگی روی مژه هایتان بکشید .

 

هر روز ریمل ضد آب نزنید

استفاده از ریمل های ضد آب برای میکاپ هرروزه  باعث می شود مژه هایتان بریزد و یا کنده شود.

 

پرایمر بزنید

اگر مژه های کوتاه دارید یا می خواهید با استفاده از ریمل مژه هایتان را پرتر نشان دهید به جای بهره‌گیری چند لایه از ریمل ، اول پرایمر ریمل بزنید و بعد در حالیکه هنوز پرایمر مرطوب است ریمل را روی آن بکشید و تفاوت نتیجه را ببنید .

 

مژه های پائین را فراموش نکنید

دراستفاده از ریمل برای مژه های زیر دقت کنید، چون می تواند فرم مژه ها را به اصطلاح پا سوسکی کند؛  نخست مواد را از روی برس ریمل پاک کنید و پس  به شکل عمودی و با فاصله ریمل بزنید .

 

 

فراموش نکنید برای خرید ریمل  باید به تاریخ تولید و برچسب های وزارت بهداشت دقت کنید .



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

حتی اگر در آرایش تازه کار باشید، این راهنمایی‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بهترین فرمول را برای خودتان انتخاب کنید و با خرید ریمل مناسب به ظاهری که می‌خواهید دست یابید.

 

شاید ریمل چشم، متداول‌ترین ابزار زیبایی باشد. استفاده از آن آسان است، و بلافاصله اثر قابل توجهی می‌گذارد. حتی افرادی که اهل آرایش نیستند، تمایل دارند که از آن استفاده کنند. ریمل، شکل چشم شما را زیباتر می‌کند و با تفکیک مژها، باعث می‌شود که چشم بزرگتر بنظر برسد.

 

بازار، پر از ریمل‌هایی است که ادعا می‌کنند دارای فرمول‌های حجم دهنده، ضخیم کننده، بلند کننده و تقویت کننده هستند. هر ریملی، چند مزیت دارد اما چطور متوجه می‌شوید که کدام ریمل برای شما مناسب است.

 

 

در هنگام خرید ریمل ، هم باید برس ریمل را در نظر بگیرید، و هم فرمول ریمل را. برای دستیابی به مژه‌های مورد نظرتان، هر دوی اینها به یک اندازه مهم هستند.

 

شکل برس

شکل برس، محل برخورد ریمل با مژه‌هایتان را تعیین می‌کند. برای افزایش حجم و ضخامت، اکثر برس‌ها باید پرتر و ضخیم تر بوده، و موهای بیشتری داشته باشند. ریمل‌های فر کننده، برای بالا بردن مژه‌ها معمولا یک چوب منحنی شکل دارند.

 

اکثر برندها برای ریمل بلند کننده، یک چوب مستقیم و باریک ارائه می‌کنند که بیشتر شبیه شانه است تا یک برس سنتی. هر چه بین موها، فضای بیشتری وجود داشته باشد، برس در جدا کردن و تفکیک مژه‌های شما بهتر عمل می‌کند.

 

 

 

اگر عاشق مژه‌هایی بسیار بلند هستید که به گوشه‌های عینک آفتابی تان برخورد کنند، باید ریملی با فرمول بلند کننده پیدا کنید.

ریمل بلند کننده معمولا مواد تشکیل دهنده‌ای مانند الیاف دارد که می‌توانند خودشان را به مژه‌های شما بچسبانند تا مژه‌ها ظاهر بلندتری پیدا کنند. آنها فرمولی دارند که می‌توانید بدون تجمع ریمل روی مژه‌ها، چند لایه از آن را روی هم بزنید. آنها برای افرادی که مژه‌های کوتاه دارند موثرند.

 

ریمل ضخیم کننده

 

ریمل ضخیم کننده به مژه‌های شما، حجم و سنگینی می‌افزاید. آنها معمولا فرمول غلیظ تری دارند و ممکن است حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم باشند که باعث می‌شود مژه‌های شما پرتر بنظر برسد.

 

شما می‌خواهید مقدار زیادی ریمل ضخیم کننده بزنید، اما برس ریمل را با دستمال کاغذی پاک کنید تا پوشش اضافی بین موهای ریمل از بین برود.

 

در جاهایی از مژه که می‌خواهید برجسته‌تر بنظر بیاید، بیشتر ریمل ضخیم کننده بزنید. برای چشمانی بازتر، ریمل را در وسط چشمهایتان بزنید و برای چشم‌های گربه ای یا بیشتر بالا بردن مژه‌ها، ریمل را در گوشه چشم‌ها بزنید.

 

خرید ریمل ریمل فر کننده 

ریمل‌های فر کننده معمولا حاوی پلیمر و رزین هستند تا به حفظ فر مژه‌ها بطور موقت کمک کنند. باید بیشترین مقدار ریمل فر کننده را به ریشه‌ی مژه‌ها بزنید تا شکل بگیرند.

 

ترفند مورد علاقه من بعنوان یک آرایشگر برای رسیدن به بهترین نتیجه، ترکیب کردن ریمل بلند کننده و ضخیم کننده است. من کارم را با مژه‌های تمیز آغاز می‌کنم و آنها را با فر مژه، فر می‌کنم. سپس روی مژه‌ها از ریشه تا نوک، ریمل بلند کننده می‌زنم.

 

سپس با چرخاندن برس ریمل ضخیم کننده از ریشه تا نوک مژه‌ها، به مژه‌ها ریمل ضخیم کننده می‌زنم. من چوب ریمل را پاک می‌کنم و از نوک آن برای اضافه کردن پوشش اضافی به جاهایی که می‌خواهم در مرکز توجه قرار گیرد استفاده می‌کنم، و در آخر با استفاده از نوک چوب ریمل، مژه‌های پایینی را ریمل می‌زنم.

 

 

نکته بهداشتی: ریمل هرگز نباید بطور مشترک استفاده شود. چوب‌های ریمل استفاده شده، حاوی باکتری هستند که به محض اینکه چوب ریمل را وارد تیوب می‌کنید، در سراسر تیوب پخش می‌شوند.

 

 

اگر می‌خواهید در هنگام خرید ریمل ، ریملی را در مغازه امتحان کنید، حتما از فروشنده چوب‌های تستر بگیرید. هرگز از چوبی که در تیوب تستر قرار دارد، برای زدن ریمل استفاده نکنید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

چشمان زیبا راز زیبایی یک چهره است و آرایش چشم میتواند تاثیر زیادی به زیبا جلوه دادن چهره داشته باشد. استفاده از این محصول می تواند چشمان را کشیده تر، درشت تر و زیباتر جلوه دهد.این محصول مژه ها را برس و مرتب میکند، حجم مژه ها را افزایش میدهد و آنها را تیره تر و جذاب تر میکند. بسیاری از برندهای تولید کننده لوازم آرایشی مانند اورآل، مک، میبلین، لانکوم و … خرید ریمل خود را یکی از مهم ترین تولیدات خود میدانند. به دلیل فروش بالای این محصول در سطح بین المللی انواع زیادی از آن بوجود آمده است که در ادامه به بررسی مهم ترین انواع این محصول خواهیم پرداخت.

 

جالب است که بدانید یک پروژه تحقیقاتی در ایالت متحده آمریکا در سال 2019 برروی بانوان این کشور انجام شد که نتیجه این تحقیقات نشان داد که 104.72 میلیون نفر از زنان آمریکا از ریمل در مهمانی ها، باشگاه ها، دانشگاه ها و … استفاده میکنند و این رقم تا سال 2023 احتمالا از مرز 105 میلیون نفر خواهد گذشت. تعداد زیادی از این افراد استفاده از این محصول را به مژه های مصنوعی کاشت موقت و دائمی ترجیح میدهند چرا که هم قدرت انتخاب بیشتری در خرید ریمل وجود دارد، هم هزینه مقرون به صرفه ای دارد و هم استفاده از ریمل مضرات کمتری نسبت به مژه های مصنوعی دارد.

 

 

انواع ریمل (Types of Mascara)

مژه هایی بلند و حجیم زیبایی خیره کننده ای به چشم ها میدهد. ریمل یکی از ابزارهای تاثیر گذار آرایشی بر مژه ها است. امروزه انواع زیادی از این محصول توسط شرکت های آرایشی تولید می شوند که هرکدام کاربرد منحصر به فرد خود را دارد. در ادامه به بررسی برخی از انواع ریمل می پردازیم:

 

ریمل فر کننده curling mascara

اگر مژه های صاف و بدون انحنا دارید از ریمل فر کننده استفاده کنید. این محصول باعث نمایان کردن بیشتر مژه ها می شود. فرچه این محصول معمولا ضخیم تر از انواع دیگر است. همچنین با استفاده از این نوع ریمل به مرور زمان مژه های شما حالت فر به خود میگیرند. استفاده از فر مژه در کنار این محصول یک مژه جذاب برای شما به همراه دارد.

 

خرید ریمل  بلند کننده lengthening mascara

اگر مژه های کوتاهی دارید بهتر است از ریمل بلند کننده استفاده کنید. این محصول طول مژه های شما را افزایش میدهد و اگر برند مناسبی را انتخاب کنید ممکن است طول مژه های شما را تا 3 برابر افزایش دهد. فرچه این محصولات تراکم مو زیادی ندارند اما طول فرچه نسبت به فرچه سایر انواع ریمل ها بیشتر است. همچنین فرچه این محصولات نسبت به فرچه سایر ریمل ها انعطاف پذیری کمتری دارد و دانه های ریز فرچه ها کوتاه ترین مژه ها را در بر می گیرد. بهترین روش پیشنهادی استفاده از این محصول آن است که چند دقیقه بعد از یکبار استفاده و پوشش کامل مژه ها، دوباره از آن استفاده کنید تا مژه های بسیار بلندی را برای شما به ارمغان آورد.

 

ریمل ضخیم کننده thickening mascara

ریمل ضخیم کننده معمولا مواد بسیار زیادی را به مژه های شما می رسانند و حجم مژه های شما را دو برابر میکنند. این محصولات معمولا فرچه های پر تراکم و نرم دارند. از فرچه های مویی و ژله ای برای این نوع ریمل زیاد استفاده میشود اما فرچه های مویی در بین مصرف کنندگان این محصولات طرفداران بیشتری دارد. در برخی از محصولات مواردی با عنوان ریمل خرده مژه دار دیده می شود که طرفداران مخصوص خود را دارد اما ریمل های خرده مژه دار در برخی از افراد باعث حساسیت می شود و باید در مصرف آن ها احتیاط به عمل آورد.

 

ریمل حجم دهنده volumizing mascara

یک محصول همه چیز تمام…! محصولی که خاصیت بلند کنندگی، فرکنندگی و حجم دهندگی را با هم دارد. پرمصرف ترین نوع ریمل در جهان که اکثر برندهای تولید اقلام آرایشی حداقل یک نوع ریمل حجم دهنده را در لیست تولیدات خودشان دارند. این محصول به شدت به افرادی که مژه های نازک و کم پشت دارند توصیه می شود. خاصیت بلند کنندگی این محصولات نسبت به ریمل بلند کننده کمتر است چرا که از الیاف مصنوعی در این محصولات استفاده نمی شود. در واقع این محصولات برای اهدا یک زیبایی طبیعی به مژه های شما طراحی شده اند.

 

ریمل ضد آب Water Proof mascara

ریملها از نظر مقاومت در برابر آب به دو دسته “محلول در آب” و “ضد آب” تقسیم می شوند.

 

خرید ریمل های محلول در آب را نمی توان برای مدت طولانی استفاده کرد. این محصولات به راحتی با مواد پاک کننده آرایشی پاک می شوند.

 

ریمل ضد آب مقاومت بیشتری در برابر آب نشان می دهند. ریزش این نوع محصولات بسیار کم است و به راحتی شسته نمیشوند. برای شست و شوی آن باید از محلول های پاک کننده آرایشی در پایه چربی استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است باعث ریزش مژه های شودکه در ادامه راهنمای شست و شوی کامل ریمل ضد آب را توضیح خواهیم داد. این محصولات بهترین گزینه برای استفاده در استخر ها، ساحل ها، باشگاه ها و … هستند.

 

ریمل های رنگی Colored Mascara

ریملهای رنگی محصولات فانتزی هستند که معمولا استفاده آنها محدود است و محبوبیت کمتری نسبت به رنگ های مشکی و قهوه ای دارند. این محصولات در رنگ های آبی، سبز، بنفش، صورتی، زرد و … تولید می شود. دسته ای از این محصولات با نام ریمل های بلک لایت نیز تولید می شوند که علاوه بر رنگ ها جذاب فانتزی در نور کم به صورت شبرنگ دیده می شوند.

 

انواع فرچه ریمل

واقعیت آن است که جنس، رنگ و مقاومت مژه های افراد یکسان نیست و به طور دقیق نمی توان یک روش کامل برای انتخاب ریمل پیشنهاد کرد. ممکن است ریملی اصلا مناسب مژه های یک نفر نباشد اما همان محصول بر مژه های دوست او بی نظیر باشد. برای انتخاب یک ریمل می بایست به سه مورد توجه داشته باشید:

 

اولین و مهم ترین آن ها مژه های خودتان است که براساس نوع مژه های خود انتخاب کنید که چه نوع ریملی اعم از بلند کننده و حجم دهنده و … مناسب مژه های شما است. دومین مورد فرچه یا برس مناسب است. هر یک از انواع برس ها کاربرد خاص خود را دارند مثلا برس های متراکم مناسب مژه های بلند است یا برس های شانه مانند مناسب برای جدا کردن مژه ها و رساندن مواد به همه ی مژه ها است و سومین مورد مواد داخل پوکه است. مواد برخی از محصولات گیاهی است، برخی مقاومت زیادی در برابر آب دارند، برخی رنگ های متفاوتی دارند و … .

 

بهترین خرید ریمل  (Best mascara)

امروزه بزرگترین تولید کنندگان ریملها در جهان شرکت های لانکوم، NYX، اورآل و مکس فکتور هستند. اما در ایران محصول برندهای تولید کننده ای مانند شرکت هایی چون مک، دوسه، اسنس، لانکوم، بیو، بورژوآ، ایزادورا و … از محبوبیت خاصی برخوردارند.

 

قیمت ریمل در سال های اخیر نوسانات زیادی داشته اما در بازارهای ایران می توانید این محصول را بین 8 تا 600 هزار تومان پیدا کنید. قطعا ریمل های بسیار ارزان قیمت بازار از کیفیت آنچنانی برخوردار نیستند. اغلب مصرف کنندگان محصولات بی کیفیت از شست و شوی سخت آن ها که باعث ریزش مژه ها می شود، شکایت می کنند. ریمل های گران قیمت هم معمولا محصولات حرفه ای هستند که مورد استفاده آرایشگران و میکاپ آرتیست ها هستند. در سال 99 رنج قیمت ریمل های مناسب مصرف روزانه و عامه پسند بین 40 تا 150 تومان است.

 

 

نحوه ریمل زدن (Apply mascara)

 

برخی از مصرف کنندگان ریمل از سیاه شدن پشت پلک یا به هم چسبیدگی مژه ها در هنگام استفاده از این محصول شکایت می کنند. نحوه ریمل زدن بسیار مهم است چرا که استفاده صحیح از این محصول باعث بالا رفتن سرعت آرایش و زیبایی مژه ها بدون سیاه شدن پشت پلک یا زیر چشم می شود. در ویدئو زیر میتوانید نحوه صحیح ریمل زدن را ببینید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

هر زمان تصمیم به خرید کرم پودر خوب جدید میگیریم یا وقتی برای اولین بار میخواهیم به سراغ خرید کرم پودر بریم معیارهای مختلفی برای انتخاب به ذهنمان میرسد! که شاید نتونیم از بین آنها اولویت بندی کنیم! و یا شاید حتی گاهی وقتا ندونیم که برای خرید یک کرم پودر مناسب باید به چه مواردی توجه کنیم!، در این مطلب سعی میکنم بعضی از معیارهای مهم انتخاب یک کرم پودر مناسب را براتون توضیح بدم.

 

فرمولاسیون

 

میزان پوشش یا کاور

 

نمای پایانی روی پوست

 

نوع پوست شما

 

مدت زمان ماندگاری روی پوست

 

داشتن یا نداشتن SPF

 

آبرسان بودن یا نبودن

 

میزان حساسیت پوست

 

این کمپانی محصولاتش را روی حیوانات تست میکند یا خیر

 

 

 

فرمولاسیون

در حقیقت نوع بسته بندی تعیین کننده این مساله هست که شما باید به چه نحوی از کرم پودرتان استفاده کنید و یا برای پخش کردن مناسب کرم پودر روی صورتتان به چه ابزاری نیاز دارید. کرمی که بافت مایع داشته باشد میتواند روی پوست صورتتان جاری شود! ممکن هست که کمپانی تولید کننده به این محصول عنوان کرم داده باشد چون غلظت بافت آن را در حد یک کرم برآورد کرده است اما وقتی شما میخواهید از آن استفاده کنید به یکباره جاری شود به خصوص اگر بسته بندی آن به شکل تیوپی یا پمپی باشد. پس بهتر هست که به چنین محصولی یک مایع دارای رنگدانه بگوییم نه کرم! اگر همین محصول در یک ظرف کاسه ای سته بندی شود به آن کرم دارای رنگدانه گفته میشود.

 

میزان پوشش یا کاور کرم پودر

کاوریج یا میزان پوششی که یک خرید کرم پودر  به شما میدهد زمانی قابل تعریف هست که شما با ابزار توصیه شده توسط تولید کننده آن را استفاده کنید به طور مثال بعضی کرمها با انگشت بهتر پوشش ایجاد میکنند و بعضی کرمها با اسفنج یا براش آرایشی پوشش بیشتری به شما خواهند داد.میزان پوشش کاملا وابسته به نحوه استفاده و میزان استفاده شما از کرم پودر متغیر خواهد بود اما میزان رنگدانه های موجود در هر محصول دقیقا مطابق با عددی هست که در کارخانه تولید کننده آن عنوان شده است.

 

نمای پایانی کرم پودر روی پوست

کارخانه های معتبر تولید کننده کرمهای آرایشی در زمان تولید یک محصول بیش از ۱۰۰ نمونه آزمایش بر روی آن انجام میدهند تا میزان انعکاس نور را از روی آن کرم پودر اندازه گیری نمایند.بر اساس میزان انعکاس نور از روی پوستی که کرم پودر روی آن استفاده شده معمولا از چنین عبارتهایی استفاده میکنند،مرطوب یا تازه،طبیعی،مخملی و مات که این ۴ دسته بندی بر اساس میزان رفلکت یا انعکاس نور بوجود آمده اند.صفات نامبره شده فقط بر اساس میزان بازتاب  نور از روی پوست بعد از استفاده از هر کرم نامگذاری میشوند بدون در نظر گرفتن مقدار کرم استفاده شده.

 

نوع پوست

نوع پوست بر اساس شرایط طبیعی پوست هرکس تعیین میشود.از آنجاییکه میزان چربی یا سبیوم ترشح شده روی پوست کاملا میتواند بر میزان ماندگاری و نمای پایانی کرم پودر روی پوست تاثیر بگذارد در نظر گرفتن نوع پوست در زمان خرید کرم پودر  بسیار اهمیت دارد.معمولا برای پوستهای نرمال کرم پودر دقیقا همان پوششی  که بر روی بسته بندی نوشته شده است را خواهد داشت چون این نوع پوست دارای چربی اضافی نیست که باعث ایجاد تغییر در نمای کرم شود.

 

مدت زمان ماندگاری کرم پودر روی پوست

مدت زمانی که طول میکشد تا نمای ظاهری کرم پودر روی صورت خراب شود معمولا توسط برندها ذکر میشود.بعضی از اوقات برندها مدت زمان ماندگاری کرم پودر روی پوست را ذکر نمیکنند و به جای آن از عبارتهایی مثل” تمام طول روز” یا “طولانی مدت “استفاده میکنند و در این صورت میزان رنگدانه موجود در بافت کرم با زمانی که روی آن کلمه ۸ساعته قید میشود متفاوت خواهد بود.

 

میزان محافظت در برابر آفتاب یا SPF

بودن یا نبودن فاکتور محافظت در برابر آفتاب یا همان SPF در یک کرم پودر میتواند جزو معیارهای انتخاب یک کرم پودر خوب باشد به خصوص زمانی که برنامه استفاده منظم آن هم در روز از یک کرم پودر را داریم و در این شرایط انتخاب کرمی که حاوی SPF باشد میتواند از پوست در برابر آثار مخرب آفتاب مثل لکهای قهوه ای و پیری زودرس و همچنین سرطان پوست محافظت کند.

 

خرید کرم پودر و آبرسان بودن یا نبودن آن

آبرسان بودن یا نبودن یک کرم پودر جزو فاکتورهای تاثیر گذاری هست که اغلب نادیده گرفته میشود یا به فراموشی سپرده میشود.البته این نادیده گرفتن صحیح نیست چون خیلی از برندها در رابطه با محصول تولیدی به این قابلیت توجه داشته اند و آن را در فرمولاسیون کرم پودر تولیدی خودشان لحاظ کرده اند.آنها مواد کنترل کننده چربی را برای پوستهای چرب به محصولشان اضافه میکنند و ترکیبات آبرسان را برای پوستهای خشک به کرم پودر خوب اضافه میکنند.اما این دسته بندی در دوجا کاربردی تر خواهد بود،یکی برای پوستهای مختلطی که نیاز دارند تا شرایط پوستشان را بهبود ببخشند و دیگری در زمان عدم پیروی از شیوه معمول یعنی زمانی که مصرف کننده قصد ندارد تا اول از کرم مرطوب کننده و سپس روی آن از کرم پودر یا پنکیک برای کاور کردن پوستش استفاده کند و ترجیح میدهد که از یک محصول با هردو قابلیت استفاده نماید.

 

میزان حساسیت پوست

پوست هر انسانی واکنشهای متفاوتی به ترکیبات موجود در کرمها نشان میدهد.بعضی از افراد بعد از استفاده از یک کرم خاص دچار آکنه(همان جوش صورت) یا قرمزی یا حتی خارش پوست میشوند.اندازه گیری میزان این واکنشها یک عملیات کاملا فردی هست و هرکسی خودش میتواند با تست کردن متوجه واکنش پوستش نسبت به هر محصول آرایشی یا بهداشتی بشه.وقتی محصولات غیر جوشزا یا همان (Non comedogenic) را انتخاب میکنید محصول مورد نظرتان معمولا حاوی ترکیبات پرکننده منافذ پوست خواهد بود پس توجه دقیق و مستقل به ترکیبات تشکیل دهنده هر محصول کاملا لازم و ضروری می باشد.یکی از مواردی که باید به آن توجه کرد وجود یا عدم وجود ترکیبات عطری در هر محصول است.

 

مواد انحصاری هر محصول

شما میتوانید در هنگام خرید کرم پودر محصولی را انتخاب کنید که به غیر از ترکیبات پوشش دهنده بعضی ترکیبات مفید برای پوست مثل ویتامین C  یا ویتامین E  و یا هیالورونیک اسید یا پپتاید های ضد چروک باشد.

 

 

محصول مورد نظر روی حیوانات تست میشود یا خیر

بعضی از شرکتها برای حمایت از حقوق حیوانات و دوری از ظلم در حق آنها از تست کردن محصولات خود بر روی حیوانات خودداری میکنند .توجه به این موضوع برای کسانی که به حقوق حیوانات اهمیت میدهند لازم است.

 

قیمت

 

در نهایت فاکتور قیمت نیز از اهمیت خودش برخوردار است .برای رسیدن به بهترین نتیجه گیری در راستای ارزشمندی یک محصول باید به همه مواردی که در بالا ذکر کردیم توجه نمود و بعد از آن سنجید که قیمت آن با توجه به همه فاکتورهای حائز اهمیت منصفانه هست یا خیر.



:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

اگر برای پیدا کردن رنگ و نوع فوندانسیون تان به مشکل بر خوردید و سردرگم هستید که، حلا چه کار کنم چه رنگی انتخاب کنم یا اصلاً چه نوعی برای من بهتراست و از این سوال ها…

 

 

 

پس حتماً این پست را بخوانید تا آخر،  شاید بدردتان بخورد و گره از کارتون باز کند

 

 

 

 

قبل  از اینکه برید سراغ فوندانسیون باید اول از خودتون شروع کنید، نوع پوست شما چطوریه؟

 

نوع پوست رو به جهار گروه تقسیم می کنیم:

چرب

خشک

مختلط

نرمال

 

در ادامه مطلب می‌بینید که جواب این سوال برای هر پوستی متفاوت است.

 

فون مایع، رایج ترین شکل خرید کرم پودر

رایج‌ترین و محبوب‌ترین شکل کرم پودر است زیرا استفاده از آن آسان است و پوشش طبیعی به پوست می‌دهد.

 

 

 

این کرم‌ها معمولا برای پوست‌های نرمال و خشک مناسب هستند و افرادی که پوست چرب دارند باید از نوع Oil Free آن استفاده کنند.

 

 

 

مقداری از کرم پودر مایع را به صورت نقطه‌ای روی صورت بگذارید و با پد یا انگشت به همه جای صورت پخش کنید.

 

 

این خرید کرم پودر ها بسیار مرطوب و غنی هستند به خصوص مناسب پوست‌های خشک هستند و چون بافت تقریبا سنگین دارند باید شما مطمئن شوید که خوب جذب پوست شده است. برای این کار از یک اسفنج مرطوب کمک بگیرید.

 

 

 

پنکیک

این کرم قدرت پوشش بیشتری دارد معمولا به شکل پودر فشرده شده و به ۲ صورت چرب (سوپرا) و خشک (آکوا) موجود است و استفاده از آن به کمک اسفنج است که معمولا روی آن در نظر گرفته شده است.

 

 

 

پن استیک

این کرم پودر بافت سنگین دارد و برای پوشش معایب پوستی و سرخی زخم بسیار مناسب است. مقداری از آن را روی محل می‌گذاریم و با یک اسفنج محو کنید.

 

 

 

خرید کرم پودر مناسب پوست خشک

بعد از حمام پوست صورتشان احساس کشیدگی و خارش می‌کند. رنگ چهره‌شان به خاطر انعکاس ندادن نور مات و مایل به خاکستری است و کمتر اثری از آکنه در پوستشان دیده می‌شود.

 

 

 

اگر جزو این دسته افراد هستید؛ یعنی جنس پوست شما خشک است پس باید کرم پودرهایی مناسب با پوستتان را بخرید.

 

 

 

اولویت در انتخاب شما باید خرید کرم پودر ی باشد که کمبود پوستتان را جبران کند و حالت شادابی به پوست شما داده و نور را به اندازه کافی در چهره‌تان انعکاس دهد. به هیچ وجه از کرم پودرهایی مثل پنکیک‌های خشک استفاده نکنید.

 

 

 

کرم پودرهای مایع با بیس روغنی بهترین انتخاب برای شما هستند و تمام کرم پودرهایی که حالت براق دارند چهره شما را سرزنده‌تر و زیبا‌تر نشان می‌دهند.

 

 

 

اما اگر مشکلی در پوستتان مثل لک، اسکار و… دارید و پوشش این کرم‌ها را مناسب نمی‌بینید ابتدا پوستتان را مرطوب کنید و یک لایه پن استیک یا فون چرب (سوپرا) روی پوستتان بزنید و بعد از کرم پودر مایع استفاده کنید.

 

 

کانسیلر همانند کرم پودر در مدل‌های جامد و کرمی موجود است. اما به دلیل اینکه کرم پودری که به پوست می‌زنیم سنگین بوده و برای پوست اطراف چشم مناسب نیست بهتر است از کانسیلر استفاده کنید.

 

 

 

کانسیلر پف، تیرگی و چروک‌های ریز دور چشم را از بین می‌برد. متاسفانه بعضی از خانم‌ها گاهی از کانسیلری که ۱۰ درجه روشن‌تر از رنگ پوستشان است به دور چشمشان می‌زنند.

 

 

 

درصورتی که این کار چشمانشان را ریز‌تر نشان می‌دهد و حالت مصنوعی به چهره می‌دهد.

 

 

 

رنگ کانسیلر تنها باید یک درجه روشن‌تر از رنگ کرم پودرتان باشد. کانسیلر‌ها را می‌توانید روی خط خنده، خط اخم و همین طور لک‌های پوستی هم استفاده کنید.

 

 

 

خرید کرم پودر مناسب پوست چرب

برخی افراد بعد از شست وشو پوستشان خیلی زود چرب می‌شود و منافذ باز زیاد، کمدون و جوش‌های آکنه‌ای و برخلاف پوست‌های خشک ظاهری براق دارد.

 

 

 

اگر پوست شما چرب است هنگام خرید کرم پودر حتما به لیبل آن دقت کنید که روی آن کلمه (Oil Free) یا (Matt) نوشته شده باشد.

 

 

 

در غیر این صورت نه تنها براقی پوست شما را تشدید می‌کند بلکه باید خودتان را برای زدن جوش‌های بد‌تر آماده کنید.

 

 

 

کرم پودرهای مایع یا جامد با بیس آب و پنکیک‌های خشک انتخاب خوبی برای استفاده روزمره شما است.

 

 

 

در صورتی که پوستتان نیاز به یک پوشش قوی‌تر دارد قبل از زدن کرم مایع با یک پد مرطوب یک لایه از فون خشک (آکوا) روی پوستتان بزنید.

 

 

 

خرید کرم پودر مناسب پوست مخلوط

پوست مخلوط، رایج‌ترین نوع پوست است. قسمت T صورت (چانه، پیشانی و روی بینی) چرب و معمولا در این نواحی کمدون‌های سرسیاه یا آکنه دیده می‌شود و بقیه قسمت‌ها خشک‌تر است.

 

 

 

پوست در تابستان معمولا به خصوصیات پوست‌های چرب و زمستان به پوست‌های خشک شباهت دارد.

 

 

 

اگر پوست شما در این دسته قرار دارد باید یک کرم پودر مناسب پوست‌های خشک و یک کرم پودر مناسب پوست‌های چرب برای ۲ فصل سرما و گرما داشته باشید.

 

 

 

در کل کرم پودرهای مایع با بیس آب انتخاب خوبی برای پوست‌های مخلوط است.

 

 

 

کرم پودر مناسب پوست نرمال

پوست نرمال ایده آل‌ترین نوع پوست است. پوستی سالم و شاداب که چربی و آب متعادلی دارد.

 

 

 

اگر خوش شانس هستید و پوست شما در این دسته قرار دارد از هر کرم پودری می‌توانید استفاده کنید.

 

 

 

برای زمستان کرم پودرهای روغنی با پوشش بالا‌تر برای حفاظت از پوست در برابر باد و سرما و در تابستان کرم پودرهای سبک‌تر با بیس آب انتخاب بهتری هستند.

 

 

 

تثبیت کرم پودر

خیلی از خانم‌ها به خصوص کسانی که پوست چرب دارند از دوام کم کرم پودر روی صورتشان گله می‌کنند. استفاده از محصولاتی مثل پودر فیکساتور بیس این مشکل را تا حدود زیادی برطرف می‌کند.

 

 

 

رنگ کرم پودر

بعد از انتخاب نوع کرم پودر که با جنس پوست شما همخوانی داشته باشد انتخاب رنگ کرم پودر اهمیت زیادی دارد. در غیر این صورت کرم پودر چهره شما را مانند یک ماسک مصنوعی می‌کند.

 

 

 

بعضی‌ها به اشتباه چند درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ پوستشان را انتخاب می‌کنند. زدن کرم پودر روشن‌تر از پوست چهره را پیر‌تر و رنگ آن را مایل به خاکستری و کرم پودر تیره‌تر از پوست چهره را کدر نشان می‌دهد.

 

 

 

پس برای داشتن پوستی زیبا و طبیعی باید رنگ کرم پودرتان همرنگ با رنگ پوستتان باشد. تقریبا اکثر برندهای معتبر آرایشی تیس‌تر دارند تا شما بتوانید راحت‌تر انتخاب کنید.

 

 

 

اما یکی از رایج‌ترین اشتباهات خانم‌ها برای انتخاب رنگ کرم پودر، تست کردن آن روی پشت دست است

 

 

 

در صورتی که اختلاف درجه زیادی بین رنگ پوست صورت با دست وجود دارد. بهترین راه برای انتخاب رنگ مناسب، زدن مقدار کمی از آن روی قسمتی از صورت مثل روی آرواره یا فک و مقایسه آن با رنگ پوست در نور طبیعی است.

 

 

 

فیکساتور (تثبیت کننده)

پودرهای فیکساتور در رنگ‌های روشن تا تیره و در مدل‌های مات و شاینی موجودند. پودرهای فیکس معمولا برس یا پد مخصوص دارند و بعد از کرم پودر زده می‌شوند.

 

 

 

نوع دیگری از تثبیت کننده‌ها هستند که فقط برای مناطقی که آب و هوای مرطوب دارند مناسب است.

 

 

 

بیس

بیس‌ها در دو نوع ژله‌ای و کرمی و در ۳ رنگ بنفش، سفید و سبز موجودند. بیس بنفش برای پوست‌هایی با زمینه سیاه و کدر، سبز برای پوست‌های سرخ و سفید برای پوست‌های نرمال به کار می‌رود.

 

 

 

برای دوام بیشتر کرم پودر کافی است اندازه یک عدس از بیس را قبل از کرم پودر به پوستتان بزنید.

 

 

 

چند نکته طلایی

_ کسانی که پوست خیلی چربی دارند می‌توانند برای دوام بیشتر قبل از زدن کرم پودر با یک پنبه آغشته به الکل سفید رقیق شده با آب، صورتشان را پاک کنند تا چربی پوستشان متعادل شود.

 

 

 

البته این کار برای زمان‌هایی که می‌خواهید به مهمانی خاصی بروید توصیه می‌شود و انجام هر روز این کار باعث کدر شدن پوست می‌شود.

 

 

 

_ همیشه بعد از زدن کرم پودر یک تکه پنبه بزرگ بردارید و خیلی آرام به صورت دورانی روی پوستتان بکشید. این کار اضافات کرم پودر را می‌گیرد.

 

 

 

 

_  اگر می‌خواهید قسمت‌هایی از بدنتان را هم کرم پودر بزنید به هیچ عنوان از کرم پودرهای چرب استفاده نکنید. خرید کرم پودر های آکوا که با آب مخلوط می‌شوند بهترین گزینه برای پوست بدن هستند.



:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

ریمل مژه از اصلی‌ترین لوازم آرایشی چشم ها محسوب می‌شود . باوجود انواع کاشت مژه هنوزهم بیشتر خانم ها از ریمل های مژه استفاده می‌کنند . ریمل زیبایی زیادی به چشمان ما میدهد و خستگی‌های روز را تاحدی می تواند مخفی کند . یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی که از ریمل استفاده می کنند تقلبی نبودن ریمل و اصل بودن آن است . در ریمل‌های تقلبی موادشیمیایی نامرغوب استفاده می‌شود که باعث ریزش مژه ها می‌شود .

 

ریمل ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز مژه های شما می توانین آن را انتخاب کنین .

 

انواع خرید ریمل

ریمل بلندکننده:برای کسانی که مژه‌های آن‌ها حجم مناسبی دارد ولی کوتاه تر از حد معمول هستند مناسب است . دقت کنید که این ریمل به خودی خود باعث بلند ترشدن مژه‌های شما نمی شود با استفاده از فرچه‌ی مناسب و ترکیبات مخصوصی باعث جداشدن وصاف شدن مژه‌های شما می شود که در نتیجه مژه‌ها از قبل بلند تر به نظر می رسند .

 

 

 

خرید ریمل حجم دهنده : ترکیبات این ریمل به پرپشت نشان دادن مژه‌ها کمک می‌کند و برای مژه‌هایی که بلند هستند ولی حجم کمی دارند مناسب است که به مژه‌ها زیبایی خاصی می دهد وباعث درشت نشان دادن چشم ها می شود .

 

 

 

خرید ریمل فرکننده: این نوع ریمل برای کسانی که مژه‌های بی حالت و صافی دارند مناسب است . استفاده از فرچه‌های مخصوص و ترکیبات مناسب فر شدن مژه‌ها این نوع ریمل مشکل شمارا حل می کند .ولی برای نتیجه بهتر و داشتن مژه‌هایی زیباتر بهتر است قبل از زدن ریمل بر روی مژه‌های خود از فرمژه نیز استفاده کنید .

 

 

 

 

خرید ریمل ضدآب: این ریمل برای کسانی که با آرایش به استخر می روند مناسب است و در مهمانی‌های طولانی مدت که امکان ریختن ریمل شما زیر چشمانتان وجود داشته باشد . از این ریمل برای استفاده روزانه شما توصیه نمی‌شود زیرا این نوع ریمل با داشتن ترکیبات به خصوصی از روی مژه‌های شما به سختی پاک می شود و هنگام شستن ریمل ممکن است با وارد کردن فشار بر روی آن مژه‌های شما کنده شود .



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

ضد آفتاب ماده ای ضروری برای قرار گرفتن درمعرض تابش نور خورشید به ویژه در فصل‌ های گرم سال است که پزشکان استفاده از آن را به تمام گروه‌های سنی توصیه می‌ کنند.

 

 پوست ما هر روز در معرض اشعه‌های خطرناک خورشید قرار می‌ گیرد، چه در محیط سر بسته و چه در محیط باز پوست ما به محافظی در برابر اشعه‌های خطرناک خورشید احتیاج دارد. کرم ضد آفتاب یک راه حل تضمین شده برای حل این موضوع است.

 

هرچند که استفاده از کرم‌های ضد آفتاب با قیمت ضد آفتاب گوناگون در تمام ایام سال توصیه می‌ شود، اما مصرف آن در این روزهای گرم و آفتابی سال، کاملا ضروری است. با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدانید.

 

ضد آفتاب ماده ای ضروری برای قرار گرفتن درمعرض تابش نور خورشید به ویژه در فصل‌های گرم سال است و پزشکان استفاده از آن را به تمام گروه‌های سنی توصیه می‌کنند؛ حتی ضد آفتاب‌هایی مخصوص کودکان وجود دارد که در زمان مسافرت به سواحل دریا لازم است والدین برای پوست کودک از آن استفاده کنند. و قیمت ضد آفتاب نیز متناسب با نوعشان متفاوت است

 

کرم ضد آفتاب

 

بررسی ها نشان میدهد کرم های قیمت ضد آفتاب نقش موثری در کاهش پیری زودرس پوست و همین طور ابتلا به سرطان پوست در افراد دارند.پزشکان توصیه می کنند تا افراد به ویژه بانوان به جای استفاده از مواد آرایشی برای پوست تنها از ضد آفتاب استفاده کنند و بدانند که کرم های آرایشی پوست جای کرم ضد آفتاب را نمی گیرد و با بستن منافذ پوست سبب عدم خروج سموم و عرق از پوست و در نتیجه پیری زودرس در افراد می شود.

 

در بیشتر کرم‌ های ضد آفتاب از دو ماده دی اکسید تیتانیوم و دی اکسید روی استفاده می‌شود که لایه‌ای سفید رنگ برروی پوست ایجاد می‌کنند و درمواقع این مواد محافظ در برابر نور خورشید به شکل موقت هستند.

 

کرم ضد آفتاب استاندارد باید دارای قدرت محافظت در برابر هر دو اشعه UVA و UVB خورشید را داشته باشد؛ با وجود اینکه بیشتر نشان‌های تجاری استاندارد‌های خود را از سازمان FDAدریافت می‌کنند، اما مجبور به ارائه محصولات خود به این سازمان نیستند، همچنین حتی برترین محصولات از نشان‌های تجاری مشهور در دنیا تنها دو ساعت قابلیت محافظت دربرابر نور خورشید دارند و افراد برای حفظ سلامت پوست خود باید به شکل منظم استفاده از این محصول را تجدید کنند.

 

بیشتر مردم جهان، یک چهارم میزان مورد نیاز از کرم ضد آفتاب را استفاده می‌کنند، حتی بهترین ضد آفتاب‌ها هم اگر کم مصرف شوند، بی‌ فایده خواهند بود.

 

کرم ضد آفتاب شما ممکن است به دلیل تعریق بدن بعد از مدتی پاک شود، پس اگر به صورت مداوم در آفتاب ایستاده‌اید، ضد آفتاب خود را هر دو ساعت یک بار تمدید کنید.

 

مزایای استفاده از کرم‌ های ضدآفتاب

کرم‌ های ضد آفتاب می‌توانند از ابتلا به عارضه ملانوما جلوگیری نمایند. همین‌ طور می‌ تواند در پیشگیری از کارسینوم سلول-سنگفرشی که گونه‌ای از سرطان‌های پوست می‌باشد مؤثر باشد.

 

شواهد بسیار کمی هم از تأثیر کرم‌های ضدآفتاب در جلوگیری از سرطان سلول پایه‌ای وجود دارد. پس قیمت ضد آفتابنسبت به کارایی شان مناسب است.

 

تفاوت بین UVA و UVB

یک کرم ضد آفتاب خوب با ایجاد یک لایه روی پوست می‌تواند اشعه‌های UVA و UVB را دفع کند و در عین حال رطوبت پوست را حفظ نماید.

 

اشعه‌های UVB خورشید موجب آسیب به لایه‌ی رویی پوست و آفتاب سوختگی می‌شود.

 

اشعه‌های UVA مسئول به وجود آمدن چین و چروک‌ها، پیری زودرس و آسیب رسیدن به DNA پوست هستند.

 

طبق بررسی‌های صورت گرفته آنچه در نهایت موجب بیماری‌های پوستی و به ویژه سرطان پوست می‌شود، اشعه‌های UVA است.

 

ضد آفتاب2

 

انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب پوست بدون توجه به قیمت ضد آفتاب

هنگام خرید کرم ضد آفتاب دنبال کلمه‌های Broad Spectrum (طیف وسیع) روی بسته‌بندی یا بدنه‌ی ضد آفتاب بگردید. این عبارات نشان‌دهنده‌ی آن است که کرم شما می‌تواند از پوست در برابر هر دو اشعه محافظت کند.

 

کرم‌های طیف گسترده (broad spectrum)

کرم‌های ضد آفتاب طیف گسترده، به محصولاتی گفته می‌شود که پوست ما را هم در برابر اشعه UVA و هم در برابر اشعه UVB محافظت می‌کنند. این اشعه‌ها با تخریب سلول‌های پوستی، باعث ابتلا به پیری زودرس پوست، آفتاب‌سوختگی و در موارد شدیدتر هم سرطان پوست، می‌شوند. برخی از کرم‌های ضد آفتاب، پوست ما را تنها در برابر اشعه UVA محافظت می‌کنند و از این رو، خیلی مهم است که هنگام خرید این محصولات، حتما عبارت «broad spectrum» را روی آنها ببینید.

 

SPF‌ های 15 تا 50

SPF مخفف Sun Protection Factor است، به معنای “میزان محافظت از نور خورشید”. این اصطلاح میزان محافظت کرم ضد آفتاب از پوست دربرابر اشعه‌های سوزاننده‌ی نور خورشید را نشان می‌دهد.

 

معمولا بیشتر افراد فکر می‌کنند که هرچه SPF یک کرم ضد آفتاب بالاتر باشد، قدرت اثر آن در برابر اشعه‌های مضر نور آفتاب هم بیشتر خواهد بود. این در حالی است که میزان SPF، نشان‌دهنده قدرت محافظت پوست در برابر نور افتاب است.

 

SPF 15 می‌تواند جلوی ۹۳ درصد اشعه‌های مضر آفتاب را بگیرد.

SPF 30 از برخورد ۹۷ درصد اشعه‌های UVB با پوست جلوگیری می‌کند.

SPF 50 جلوی برخورد ۹۸ درصد اشعه‌های UVB با پوست را می‌گیرد.

بررسی‌های سازمان غذا و داروی آمریکا هیچ‌گونه ارزشی را برای SPF بالاتر از ۵۰ قائل نشده است.

درصد این تفاوت، به اندازه‌ای نیست که نیازی به خرید ضد آفتاب‌هایی با SPF های بالا داشته باشیم. فقط حواس‌تان باشد که همیشه تمام ضد آفتاب‌ها را هر ۳تا ۴ساعت یکبار روی پوست خود تجدید کنید تا بیشترین اثر ماندگار را از آنها بگیرید.

 

SPF 30 معمولا برای یک کرم ضد آفتاب مناسب انواع پوست، کافی است. در کنار SPF به محافظت کرم از پوست دربرابر اشعه‌های UVA هم توجه کنید.

 

فاقد چربی‌ها

خیلی از افراد به بهانه چرب بودن کرم‌های ضد آفتاب و ابتلا به آکنه در اثر استفاده از آنها، دور این محصولات را خط می‌کشند و سلامت پوست‌شان را به خطر می‌اندازند. این در حالی است که چنین افرادی می‌توانند بدون دغدغه از محصولات فاقد چربی یا oil freeکه به وفور هم در بازار وجود دارند، استفاده کنند.

 

ضد آفتاب‌های رنگی

برخی از افراد هم هستند که علاقه‌ای به استفاده از ضد آفتاب‌ های بی‌ رنگ ندارند و به‌همین دلیل هم به‌طور کلی دور مصرف تمام آنها را خط می‌کشند. از طرف دیگر، چنین افرادی معتقدند که کرم‌های ضد آفتاب رنگی، همان کرم‌ پودرهایی هستند که نمی‌توانند اثر محافظتی چندانی در برابر نور آفتاب داشته باشند. بهتر است بدانید که قدرت اثر ضد آفتاب‌ های رنگی و ساده، هیچ تفاوتی با هم ندارد و این رنگدانه‌ها، تنها برای جلب نظر مشتری و زیباتر جلوه داده شدن پوست به برخی از کرم‌های ضد آفتاب اضافه می‌شوند.

 

ترکیبات ضد آفتاب

بهتر است که هنگام خرید کرم‌های ضد آفتاب، نگاهی هم به برچسب مواد تشکیل‌دهنده آنها بیندازید. محصولات حاوی زینک، دی‌اکسید تیتانیوم و مکسوریول، گزینه‌های مناسب‌تری محسوب می‌شوند. به‌طور کلی، بهتر است برای بچه‌ها هم فقط محصولاتی را خریداری کنید که حاوی زینک اکساید و دی‌اکسید تیتانیوم باشند. ضمن اینکه ضد آفتاب باید بعد از ۶ماهگی برای بچه‌ها استفاده شود.

 

ضد آفتاب‌ها جزو محصولات بدون نسخه هستند و در ۹شکل لوسیون، کرم، روغن، استیک، پماد، ژل، مایع، اسپری و پد در داروخانه‌ها عرضه می‌شوند و اگر به درستی مصرف شوند می‌توانند تاحدزیادی مانع اشعه فرابنفش آفتاب و اثرات منفی آن برپوست گردند.

 

حساسیت پوستی‌

اگر دارای پوست حساسی هستید، ممکن است با استفاده از ضد آفتاب‌های رنگی یا معطر دچار التهاب و تشدید حساسیت پوستی‌تان شوید. از این رو، توصیه می‌شود که در صورت بروز علایم حساسیت مانند قرمزی، خارش یا التهاب در اثر استفاده از یک ضد آفتاب جدید، حتما مصرف آن را قطع کنید و پزشک خود را در جریان بگذارید.

 

استفاده از ضد آفتاب در دوران بارداری

با اینکه برخی از خانم‌ های باردار و شیرده نسبت به استفاده از کرم‌های ضد آفتاب در این دوران مردد هستند، اما هنوز نتیجه هیچ تحقیقی ثابت نکرده است که استفاده از ضد آفتاب‌ها در دوران بارداری و شیردهی، ضرر دارد. اگر خانم‌های باردار و شیرده بتوانند از ضد آفتاب‌های فیزیکی که حاوی زینک‌اکساید هستند، استفاده کنند، بهتر است؛ زیرا ترکیبات موجود در این محصولات جذب پوست و بدن نمی‌ شوند.

 

ضد آفتاب های مقاوم در برابر آب

از آنجایی که تعریق یا شستن صورت می‌تواند اثر ضد آفتاب ما را به‌سادگی از بین ببرد، بنابراین توصیه می‌شود که محصولات مقاوم در برابر آب را خریداری کنید.

 

در واقع یک کرم ضد آب، کرمی است که بتواند دربرابر شنا یا عرق کردن حدود ۴۰ تا ۸۰ دقیقه روی پوست، مقاومت کند.

 

اگر پوست چربی دارید، ضد آفتاب‌هایی بر پایه ژل یا الکل بخرید. اگر پوست‌تان خشک است، محصولات بر پایه چربی را انتخاب کنید. اگر هم پوست حساسی دارید، ضد آفتاب مخصوص پوست‌های حساس، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 

کرم ضد آفتاب برای پوست های چرب

افرادی که دارای پوستی چرب و براق هستند، باید از کرم ضدآفتابی استفاده نمایند که SPF آن ها مبتنی بر آب باشد. این نوع ضدآفتاب ها یک حالت خشکی بر روی پوست ایجاد می کنند و به خاطر دارا بودن فرمولاسیون خاص، باعث ایجاد خنک کنندگی بر روی پوست می شوند. در صورتی که پوست ملتهب باشد، با استفاده از این نوع کرم ضدآفتاب، می توان به خنک کردن و آرام کردن پوست کمک نمود.

 

کرم ضد آفتاب برای پوست های خشک

افرادی که دارای پوستی خشک هستند، بعلت دارا بودن سطح پایین چربی، مستعد حساس شدن و سفتی بر روی پوست نیز می باشند. افرادی که دارای چنین پوستی هستند، باید از کرم ضد آفتابی استفاده نمایند که در آن مرطوب کننده های متعددی مانند سیلیکون،لانولین و روغن باشند. به هنگام خرید کرم ضدآفتاب های مخصوص پوست چرب، حتما به SPF30 به بالا فکر کنید و حتما در آن از مرطوب کننده هایی که گفته شد، استفاده نمایید.

 

کرم ضدآفتاب برای انواع پوست و آکنه

افرادی هستند که دارای پوستی مختلط بوده، یعنی در ناحیه ای از پوست صورت، خشکی و در ناحیه دیگر مانند بینی و یا گونه ها، پوستی چرب دارند. این چنین افراد بهتر است که، از کرم ضد آفتاب هایی مناسب برای پوست مختلط یا فاقد چربی، استفاده نمایند. برای آنکه نواحی از پوست که خشک است، دچار التهاب و حساسیت نشود، بهتر است که از یک کرم مرطوب کننده در آن نواحی استفاده نمایند و بعد کرم ضد آفتاب مخصوص پوست مختلط را استفاده نمایند. البته در صورتی که پوستی حساس یا دارای آکنه دارید، باید از ضد آفتاب هایی استفاده کنید، که دارای فیلتر UVB باشند، که این فیلتر نسبت به UVA، سبکتر بوده و همچنین باید فاقد چربی باشد.

 

کرم ضد آفتاب1

 

روش صحیح استفاده از ضد آفتاب

30 دقیقه طول می‌کشد تا کرم ضد آفتاب خوب جذب پوست شود. پس پیش از آن که از خانه بیرون بروید، از ضد آفتاب استفاده کنید.

 

ضد آفتاب‌های حاوی اسید آمینوبنزوئیک، لیسادیمات، پادیمات و روکسادیمات را ۱ساعت قبل از خروج از منزل استفاده کنید؛ دیگر ضد آفتاب‌ها را نیم ساعت قبل.

 

یک کرم ضد آفتاب همیشه باید به عنوان آخرین مرحله از روتین مراقبت از پوست شما باشد. بنابراین هر کرم مراقبتی دیگری، مثل کرم آبرسان یا مرطوب کننده ای که استفاده می‌کنید باید زیر لایه‌ی ضد آفتاب شما قرار گیرد.

 

۱۵ تا ۳۰ دقیقه پیش از خروج از خانه از کرم ضد آفتاب خود استفاده کنید.

یک لایه از کرم را در تمام بخش‌های پوست خود پخش کنید.

این لایه را ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود.

یک لایه ی نازک دیگر از کرم ضد آفتاب را اضافه کنید.

اگر بدن یا صورت شما خیس شده است یا اگر بیرون از خانه در معرض نور خورشید هستید، هر ۸۰ دقیقه کرم ضد آفتاب خود را تمدید کنید.

فراموش نکنید که حتی زیر سقف هم به کرم ضد آفتاب نیاز دارید.

استفاده از ضد آفتاب در مراحل آرایش صورت

پس از استفاده از ضد آفتاب ۳-۵ دقیقه صبر کنید و سپس سراغ کرم پودر بروید.

کرم پودر را به نرمی، با حرکات روی به پایین و بدون هیچ فشاری روی پوست بکشید.

کرم پودر را بیش از اندازه روی پوست خودتان نچرخانید. قرار است کرم روی پوست را بپوشاند نه اینکه در پوست حل شود.

 

بهتر است از کرم پودر یا کرم BB حاوی ضد آفتاب استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

وقتی که صحبت از آرایش به میان می آید، یکی از اولین محصولاتی که به غیر از ریمل و رژ لب به ذهن ما خطور می کند، کرم پودر است. خرید کرم پودر  یکی از اقلام اصلی آرایشی، هم برای مبتدی ها و هم برای آرایشگران حرفه ای است. اما استفاده از همین ابزار آرایشی بسیار پر طرفدار و به ظاهر ساده چندان هم ساده نیست. آیا تا کنون این سوال برایتان پیش آمده که چطور می توانید از خرید کرم پودر  استفاده کنید که در انتهای کار جلوه ای طبیعی، مات و یا براق روی صورت خود داشته باشید؟ و یا بخواهید که آرایشی نه کاملاً مات و نه کاملاً براق داشته باشید اما ندانید چطور؟ برای یافتن جواب این سوالات و برای آشنایی با انواع مختلف کرم پودر و ترفندهای مختلف استفاده از آن، خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

 

کرم پودر چیست؟

کرم پودر یکی از اقلام آرایشی برای آرایش صورت است. از این محصول در سراسر صورت استفاده می شود تا یک پایه (زیر سازی) یکنواخت برای بقیه آرایش شما ایجاد شود. با نگاهی به اسم این محصول “foundation” (اصطلاحاً فونداسیون) میبینیم که فلسفه استفاده از این محصول ایجاد یک پایه مناسب برای جلوه نهایی آرایش شما است. انتخاب یک کرم پودر مناسب از بین انواع مختلف آن می تواند به پوشش لک های صورت، یکنواخت کردن رنگ پوست، محو کردن نقص های پوستی و ایجاد یک لایه یکنواخت و صاف روی پوست شما کمک کند.

 

 

 

 

کرم پودر از چه چیزی ساخته شده است؟

یونانیان و رومیان باستان از کرم پودرهایی استفاده می کردند که حاوی درصد بالایی از سرب سفید و جیوه بودند، فرمولی که درصد مسمومیت بسیار بالایی را ایجاد می کرد. با این حال چون داشتن پوست های به شدت سفید بسیار محبوب و نشان دهنده کلاس و طبقه اجتماعی بالای افراد بود، استفاده از آن کرم پودرهای سمی تا اوایل قرن ۱۸ همچنان مرسوم بود.

 

ترکیب ساخت انواع کرم پودرهای امروزی از دل تئاتر بیرون آمده است. یک بازیگر آلمانی به نام کارل بائودین، مقداری زینک، خاک سرخ و چربی خوک را با هم مخلوط کرد تا محل اتصال کلاه گیس و پیشانی خود را بپوشاند. بقیه بازیگران به حدی از این ابتکار او خوششان آمد که باعث شد بعدها بائودین ترکیب دست ساز خود را با نام رنگ روغن گریم به طور تجاری به فروش برساند.

 

نیک مورانت که یک شیمیدان متخصص ترکیبات آرایشی است می گوید مهم نیست که کرم پودر به چه صورت تولید شود (مایع، جامد یا اسپری)، همیشه خرید کرم پودر دارای همان ترکیبات اصلی هستند، مرطوب کننده ها، رنگدانه ها و فیلرها. پایه اصلی به طور معمول آب، روغن و یا موم است. تالک، که کمک می کند رنگ به طور یکنواخت پخش شده و کرم پودر به طور روان روی پوست بلغزد، متداول ترین فیلر است. رنگدانه ها معمولا شامل اکسیدهای آهن و دی اکسید تیتانیوم در رنگ های قرمز و زرد و مشکی هستند که کمک می کنند پوست رنگ طبیعی خود را باز یابد.

 

وجود برخی از عناصر در ترکیبات کرم پودر می تواند به رفع برخی مشکلات پوستی کمک کند. خرید کرم پودر هایی که شامل خاک رس کائولین و پودرهای جاذب مانند سیلیکا، آلومینا، نشاسته ذرت و یا تالک هستند، می توانند به کنترل چربی و جلوگیری از براقیت پوست کمک کنند. حضور موادی مانند روغن آووکادو، روغن کنجد، روغن جوجوبا و یا گلیسرید می توانند برای پوست خشک مفید باشند. خرید کرم پودر حاوی سالیسیلیک اسید یا بنزوئیل پروکساید به بهبود لک های پوستی کمک می کنند.

 

 

 

انواع مختلف کرم پودر

 

طیف وسیعی از انواع کرم پودرها وجود دارند که از لحاظ بافت، میزان پوشانندگی و ماندگاری با هم تفاوت دارند. از آنجایی که هر کدام از اینها با هم فرق می کنند، کاملاً ضروری است که تفاوت آن ها را بشناسیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را هنگام خرید کرم پودر با توجه به نوع پوست و رنگ آن داشته باشیم. بسته به نوع پوست و میزان پوشانندگی مورد انتظار، هر شخص باید پایه آرایش مورد نظر خود را انتخاب کند. همچنین کیفیت کرم پودر نیز نقش عمده ای ایفا می کند. نباید محصولی را انتخاب کنید که اکسید شده و در انتهای روز صورتی کیکی و ترک خورده داشته باشید. در ادامه انواع کرم پودر را براساس فرمول ساخت، میزان پوشش و همچنین نوع جلوه نهایی به شما معرفی می کنیم تا بتوانید مناسب ترین نوع آن را برای پوست خود انتخاب کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

آرایش مژه ها می تواند زیبایی چشم ها را چند برابر نماید . اگر شما هم جزو افرادی هستید که مژه های کم پشتی دارید یا دوست دارید طول مژه های تان بیشتر از پیش نمایش داده شوند این مقاله را دنبال کنید تا متوجه شوید که بهترین ریمل حجم دهنده توسط چه برندی ساخته شده و چه ویژگی هایی دارد. بهترین ریمل حجم دهنده که بتواند علاوه بر حجیم تر کردن و پرپشت کردن مژه های شما طول آنها را افزایش داده و در عین حال سلامت آنها را حفظ کند، ساخته شده توسط برند لچیک است. این برند جهانی محصولات خود را بر پایه معتبرترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید می نماید، لذا محصولاتی که توسط این برند جهانی تولید می شوند به هیچ عنوان آسیبی برای پوست شما نخواهند داشت . این مواد کاملا سازگار با پوست بوده و حتی برای چشم ها نیز آسیب رسان نیستند. برای آنکه چشمان زیبا، گیرا و نافذی داشته باشید باید آرایش چشم تکمیلی انجام دهید و این کار تنها به وسیله خرید ریمل  امکان پذیر است. حتی اگر تمامی لوازم آرایشی به ساخته شده برای صورت را استفاده کرده باشید، اما تا زمانی که از خرید ریمل خوب استفاده نکنید و مژه های تان را فرم ندهید آرایشتان کامل نخواهد شد. آرایشی کامل با خرید ریمل بسیار زیباتر از آرایشی است که در آن به فرم دهی مژه ها پرداخت نشده باشد . از این رو سعی کنید از خرید ریمل حجم دهنده استفاده کنید و چشمان خود را در بهترین حالت خود آرایش کنید. خرید ریمل لچیک از ویژگی های متعددی برخوردار است که  تمامی آنها باعث شده تا این ریمل منحصر به فرد به یکی از بهترین ریمل های موجود در بازار تبدیل شود. از آنجایی که تقاضا در کشور ما نسبت به لوازم آرایشی بسیار بالاست برندهای معتبری سعی در عرضه محصولات خود و صادر کردن آن می نمایند. لچیک نیز یکی از همین کمپانی هاست که در آلمان به تولید محصولات می پردازد و لوازم آرایشی خود را به کشور ما صادر میکند. خوشبختانه به راحتی می توانید این محصولات را از فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایید یا در حالت بسیار راحت تر می توانید از سایت لچیک این محصولات را خریداری کنید. ریمل لچیک به راحتی خشک می‌شود و پس از استفاده از آن نیاز نیست تا دقایق طولانی برای خشک شدن مژه هایتان صبر کنید. تنها چند ثانیه کافی است تا ریمل خشک شود و به ادامه آرایش تان بپردازید. البته توجه داشته باشید که ریمل باید در آخرین مرحله از آرایش چشم به انجام برسد . مصرف ریمل بعد از سایه ، خط چشم، فرمژه و دیگر وسایل صورت می گیرد. می توانید پلک پایینتان را نیز ریمل بکشید. این کار به بزرگتر شدن چشم هایتان کمک می کند. حال به چشم های خود نگاه کنید اگر فرم چشمانتان نیاز به درشت تر دیده شدن دارند می‌توانید هر دو پلک تان را ریمل بکشید. ریمل زدن با توجه به پامترهای مختلفی باید به انجام برسد. برای مثال اگر دوست دارید چشمانتان کشیده تر و همانند آهو زیبا به نظر برسند قسمت های انتهایی چشم و مژه های موجود در آن ناحیه را باید بیشتر آرایش کنید حتی می‌توانید از مژه های مصنوعی برای پر کردن قسمت انتهایی چشم استفاده کرده و مژه های انتهای چشم را بلند تر و پررنگ تر نمایش دهید. ریمل لچیک رنگ مشکی و درخشانی دارد که علاوه بر فرم دهی مژه های شما به بهترین نحو ممکن می‌تواند به تقویت آنها نیز بپردازد . چرا که در ساخت این ریمل تماماً از مواد گیاهی استفاده شده است . مواد شیمیایی که در لوازم آرایشی غیر مرغوب و بی‌کیفیت وجود دارد می‌تواند برای چشم تان ایجاد عفونت یا ناسازگاری کنند اما محصولات لچیک تمام سازگار با پوست بوده و دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند ، همچنین تایید شده توسط کشورهایی مانند آمریکا ژاپن و اتحادیه اروپا هستند . امیدواریم که پس از استفاده از این محصولات بی نظیر جزء مصرف‌کنندگان دائمی این برند شوید . برند لچیک تولید کننده بهترین ریمل حجم دهنده است که نه تنها قادر از مژه های شما را پرپشت نشان دهد بلکه طول آنها را چند برابر بلند کرده و زیبایی خاصی به آنها می بخشد.

 

دوام و ماندگاری ریمل لچیک بسیار بالا بوده و به راحتی قادر است تا ساعت ها بر روی مژه های شما باقی بماند. برای پاک کردن آن نیز نیاز نیست از مواد شوینده استفاده کنید که موژه های شما را دچار ریزش نماید . به راحتی با استفاده از آب و فشار نرمی که توسط انگشتان تان به مژه‌ها وارد می‌کنید ریمل از آن خارج شده و پاک میشود . این یکی از مهمترین ویژگی های یک ریمل مرغوب است. ریمل لچیک اطراف چشم را دچار سیاهی یا کثیفی نمی‌کند. تمیز بودن آرایش از مهمترین پارامترهایی است که به وسیله مواد آرایشی با کیفیت قابل اجراست. این ریمل دارای برس بی نظیری است که با دارا بودن ۵۰۰ دندانه میتواند تک تک مژه های شما را شانه زده و ریمل را به طور یکنواخت بر روی آنها پخش کند.

 

 

پس از آن که توانستید بهترین ریمل حجم دهنده ( ریمل خوب ) را انتخاب کنید و تمامی محصولات خود را به بهترین شکل ممکن تهیه کردید، می‌توانید به آموختن ترفند های موجود در زمینه آرایشی بپردازید و پس از یادگیری آنها خودتان در خانه آرایشگر خود باشید . بهتر است مواد آرایشی را با توجه به فرم اجزای مختلف صورت تان بر روی آن کشیده و در این میان اولویت استفاده از آنها را نیز رعایت کنید تا آرایشی کامل و بی نقص داشته باشید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

ابرو یکی از عناصر اصلی در زیبایی چهره است که گاه نادیده گرفته می‌شود. مرتبی، خوش‌حالتی و رنگ ابرو بر زیبایی چهره و چشم‌های یک خانم تاثیرگذار است. ابرو ساختار صورت را شکل می‌دهد و به چهره تعادل می‌بخشد. با تغییر مدل ابرو، می‌توان صورت را لاغر یا چاق‌تر نشان داد. به همین دلیل خانم‌ها حساسیت زیادی نسبت به مدل ابروهای خود دارند و بر همین اساس پا به هر سالن آرایشی نمی‌گذارند و مرتب کردن ابروهایشان را به دست هر آرایشگری نمی‌سپارند. رنگ ابرو بعد از اصلاح آن، از مهم‌ترین قسمت‌های توجه به زیبایی ابرو است، ولی اگر به هر دلیلی نمی‌توانید یا نمی‌خواهید ابروهایتان را رنگ کنید می‌توانید از خرید ریمل ابرو برای پرپشت و مرتب نشان دادن آن‌ها استفاده کنید. در این مقاله نکاتی را در مورد استفاده از ریمل مخصوص ابرو بیان می‌کنیم.

 

ریمل ابرو چیست؟

ریمل ابرو محصولی است که در چند سال اخیر وارد بازار لوازم آرایش شده و خیلی زود جایگاه خوبی در میان خانم‌ها پیدا کرده است. تا قبل از تولید این نوع ریمل، واژه ریمل تنها برای ریمل مژه به کار می‌رفت. ریملِ ابرو کارایی مشابه با ریمل مژه دارد، ابروها را خوش‌حالت، خوش‌رنگ و پرحجم می‌کند و در رنگ‌های متنوع می‌تواند به زیبایی ابرو کمک کند. خرید ریمل مخصوص ابرو ابروهای شما در طول روز ثابت و منظم نگه می‌دارد و آرایش صورت را بهتر جلوه می‌دهد. مخصوصا اگر موهای ابروی شما نامنظم است. اگر می‌خواهید برای مدتی ثابت و منظم بمانند و یا قصد دارید رنگ آن‌ها را به طور موقت عوض کنید، خرید ریمل ابرو می‌تواند مناسب باشد.

 

ریمل ابرو چیست؟

 

ریمل ابرو بر اساس نوع ابرو، به دو دسته تقسیم می‌شود که کاربردهای مختلفی دارند.

 

نوع ساده یا Clear: برای ابروهای پرپشت

نوع رنگی یا tinted: برای ابروهای کم‌پشت و کم‌حجم

 

 

 

نکات استفاده از ریمل ابرو بعد از خرید ریمل ابرو

شستشوی صورت قبل از استفاده

قبل از استفاده از هرگونه مواد آرایشی، صورت باید تمیز و خشک باشد. ریمل به خاطر فرمولاسیونی که دارد، هم به ابروها رنگ می‌دهد و هم عمل فیکساتور ابرو را انجام می‌دهد. به همین دلیل بهتر است، ریمل ابرو همیشه در مرحله آخر آرایش استفاده شود تا هر گردی که از بقیه مواد آرایشی روی صورت زدیم به ابروها نشسته را پوشش دهد.

 

 

 

روش استفاده

 

برای شروع استفاده،  ابتدا تاج ابرو و نقطه انتهایی ابرو را مشخص کنید سپس به وسیله مداد یا سایه ابرو نقاط خالی ابرو را پر کنید و خطوط ابرو را کاملا مشخص نمایید. همچنین می‌توانید با استفاده از موچین، وکس یا بند، موهای اضافی اطراف ابرو را تمیز کنید. در استفاده از ریملِ ابرو، زدن دو مرتبه ریمل حتی با فاصله زمانی کم و پشت سر هم، اشتباه است. زیرا مواد ریملِ ابرو به‌محض زدن به ابرو خشک می‌شود و با دوباره ریمل زدن به ابرو، رنگ و مواد ریمل تکه‌تکه می‌شود و ابروها را نامنظم و به‌هم‌ریخته می‌کند. خرید ریمل رنگی معمولا ضد آب هستند و برای پاک کردن آن‌ها، باید از پاک کننده‌های آرایشی استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

ریمل جزء یکی از اصلی ترین لوازم آرایش هر خانمی محسوب می شود که نحوه استفاده بسیار راحتی دارد. علاوه بر کاربرد راحت، تغییر بسیاری در حالت چشم ها نیز ایجاد می کند. تا جایی که حتی می توان در صورت داشتن عجله یا کمبود وقت، تنها به زدن آن اکتفا کرده و به انجام امور روزمره بپردازیم. در واقع ریمل باعث بلند و خوش حالت نشان داده شدن مژه ها می شود که جذابیت بیش از پیش چشم ها را به همراه خواهد داشت. در این مقاله از وب سایت مازاری قصد داریم نکاتی از این لوازم آرایش را برای شما بگوییم و بررسی کنیم که یک ریمل خوب چه ویژگی هایی دارد؟ با ما همراه باشید.

 

 

انواع مختلف ریمل

 

ریمل ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع کاربرد، در هنگام خرید ریمل مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال، برخی از ریمل ها بلند کننده مژه هستند و برخی دیگر حجم دهنده. حال از کجا باید پی به نوع ریمل ببریم؟ معمولا برس ریمل نشان از نوع آن دارد. علاوه بر این، اطلاعات درج شده روی بسته محصول نیز به شما خواهند گفت که در حال خرید چه نوع ریملی هستید.

 

ریمل حجم دهنده

اگر مژه های بلند اما کم پشتی دارید، ریمل حجم دهنده برای شما مناسب است. این ریمل ها حاوی خرده مژه هستند که مژه های شما را حداقل تا دو برابر پرپشت تر نشان خواهند داد. در واقع این ریمل ها دارای پلیمرهای سیلیکون یا موم هستند.

 

ریمل بلند کننده

اگر از مژه های بلندی برخوردار نیستید، خرید ریمل های بلند کننده می تواند برای شما مفید واقع شوند. ریمل های بلند کننده حاوی الیاف هستند که باعث بلند دیده شدن مژه ها خواهند شد.

 

ریمل فر کننده

برخی افراد دارای مژه های بلند و پر پشت هستند؛ اما متاسفانه از حالت خوبی برخوردار نیست. خرید ریمل های فر کننده یکی از پرطرفدارترین انواع ریمل ها هستند که به میزان قابل توجهی پلیمر و رزین می باشند. برای آن که نتیجه خوبی از این نوع ریمل ها بگیرید، بهتر است پیش از استفاده از فرمژه برای حالت دادن بیشتر کمک بگیرید.

 

 

 

آشنایی با انواع ریمل

 

 

نکات مهم درباره خرید ریمل

 

زمان خرید ریمل باید دقت بسیاری به خرج دهید؛ چون ریمل به طور مستقیم با چشم در ارتباط بوده و بهداشتی بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

- بهتر است تسترهای ریمل که معمولا در اغلب فروشگاه ها موجود هستند را استفاده نکنید. این تسترها توسط بسیاری از مشتریان تست شده و اصلا بهداشتی نمی باشد. بهتر است در تستر را فقط باز کنید تا از نوع فرچه و کیفیت مواد آن اطمینان حاصل نمایید.

خرید ریمل های ضد آب برای استفاده در استخر و فصل تابستان که تعریق زیاد است، مناسب می باشد؛ اما به سختی پاک می شود و برای از بین بردن آن نیاز به پاک کننده های قوی آرایشی خواهید داشت.

- یکی از بهترین مواردی که برای پاک کردن ریمل می توانید از آن استفاده کنید، شیر است. قطعه ای پنبه را به شیر آغشته کرده و روی پلک بمالید. شیر به دلیل داشتن پروتئین، برای تقویت مژه و ابروها نیز بسیار مفید خواهد بود.

- ریمل ها در رنگ های مختلف نظیر قهوه ای و سرمه ای نیز روانه بازار می شوند. در صورتی که چشم و ابروهای تیره دارید، ریمل مشکی و در صورتی که چشم های روشن دارید، از ریمل با رنگ های دیگر استفاده کنید.

- برس ریمل باید انحنا داشته باشد تا مژه ها راحت تر حالت بگیرند . انحنای برس ریمل باعث می شود مژه ها کاملا پوشش داده شوند. ریمل با برس صاف مانند شانه مژه ها را صاف کرده و شانه می کند. بهتر است از ریمل هایی با برس صاف برای مژه های گوشه چشم استفاده کنید.

- هرگز ریملی را که برای مدت طولانی در فروشگاه مانده است، خریداری نکنید. بهتر است ریمل خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا با این مشکل مواجه نشوید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از باز کردن ریمل در خانه ببینید ماده مشکی آن خشک شده است. این موضوع به دلیل آن می باشد که ریمل برای مدت زمان بسیاری در فروشگاه مانده است.

 

 

 

آموزش صحیح ریمل زدن

 

ابتدا چشم های خود را به خوبی تمیز کنید تا هیچ چربی و گرد و غباری روی آن ها نباشد. سپس مژه های خود را با استفاده از فرمژه فر کنید. برای این کار کافیست به آرامی فرمژه را در قسمت انتهایی مژه و نزدیک به پلک قرار دهید. چند ثانیه صبر کنید و مواظب باشید طی این فرآیند مژه هایتان نشکنند. در مرحله بعد، برس ریمل را درون تیوپ قرار داده و با حرکات چرخشی به مواد آغشته کنید. توجه داشته باشید که برس را به طور مکرر از بدنه در نیاورید و دوباره به داخل فشار ندهید؛ زیرا این کار باعث جمع شدن هوا در ریمل شده و محصول زودتر خشک خواهد شد.

زدن ریمل را از قسمت ریشه آن شروع کنید و به آرامی برس را به سمت نوک مژه ها حرکت دهید. انجام این کار باعث می شود قسمت پایین مژه ها پر به نظر برسند و روی قسمت بالایی مژه ها احساس سنگینی نکند. این مراحل را با مژه های پلک پایینی نیز تکرار کنید. معمولا مژه های پایینی کوتاه و کم پشت به نظر می رسند. می توانید برای مژه های پلک پایینی از یک برس نازک تر استفاده کنید.

چنانچه در پایان ریمل زدن متوجه شدید که مژه هایتان به هم چسبیده اند و مواد روی آن ها انباشته شده است، یک برس تمیز برداشته و مژه ها را با آن شانه بزنید تا مواد به صورت یکدست روی مژه ها پخش شوند. اگر دوست دارید مژه هایتان پرپشت تر به نظر برسند، یک لایه دیگر نیز روی مژه ها ریمل بزنید. بهتر است برای داشتن مژه های پرپشت، دو یا حتی سه لایه ریمل روی آن بزنید. چند دقیقه صبر کنید تا ریمل روی مژه ها خشک شوند و سپس دوباره با استفاده از فرمژه آن ها را فر کنید. البته انجام این مرحله کاملا اختیاری است و به سلیقه شما بستگی دارد.

 

 



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

۱) بهتر است در هنگام خرید ریمل، ریمل را در فروشگاه امتحان نکنید زیرا عده زیادی از ریمل تستر استفاده کرده اند و آن ریمل دیگر بهداشتی نیست. اما می توانید در آن را باز کنید و سر فرچه و رنگ و سیال درون آن را ببینید.

 

۲) در ایران معمولا اکثر فروشگاه ها ریمل های مشکی را عرضه می کنند زیرا اکثر ایرانیان چشم و ابرومشکی هستند اما اگر مو و چشمان روشنی دارید، می توانید از ریمل قهوه ای هم استفاده کنید.

 

راهنمای خرید ریمل های ضد آب

 

۳) ریمل معمولی می خواهید یا ضدآب؟ ریمل های ضدآب، مناسب شناگر هاست و افرادی که به دلیل حساس بودن چشم ها اشک می ریزند و همین طور کسانی که لنز چشمی دارند. خانم هایی که زیاد عرق می کنند هم بهتر است ریمل ضدآب بزنند اما اگر، بهتر است همان انواع معمولی را هنگام خرید ریمل انتخاب کنید زیرا پاک کردن ریمل ضدآب سخت است و ممکن است مژه ها با آن کنده شوند.

 

 

راهنمای خرید ریمل و توجه به نوع برس آن

۴) برس ریمل بهتر است انحنادار باشد تا حین استفاده مژه های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد و تکان دادن آن هم راحت تر باشد. برس های صاف مژه ها را مانند شانه مرتب می کنند و برای پوشاندن مژه های گوشه ای بهترند.

 

۵) هرگز ریملی را که برای مدتی طولانی در فروشگاه مانده، نخرید. گاهی اوقات بعد از باز کردن ریمل جدید در خانه می بینید که سیال ریمل خشک شده و به درد نخور است. برای پیشگیری از این مشکل از فروشگاه های پرفروش خرید کنید که اجناسشان در فواصل کوتاهی به فروش می رود.

 

 

۶) اگر بعد از استفاده از ریمل جدید چشم هایتان دچار التهاب شدند، بلافاصله استفاده از ریمل را قطع و به پزشک مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

بیشتر فروشندگان لوازم آرایشی هنگام فروش کرم‌پودر تلاش می‌کنند با ارائه تستر به مشتری خود برای خرید کرم پودر مناسب کمک کنند. با این وجود برای اغلب افراد، خرید کرم‌پودر کار سختی است  و بارها خرید کرم پودر نامناسب را تجربه کرده‌اند. به همین دلیل بیشتر خانم‌ها اگر کرم‌پودر خود رضایت داشته باشند تا سال‌ها حتّی اگر محصولات جدیدتر و بهتری در بازار عرضه شود تنها به همان خرید کرم پودر اکتفا می‌کنند. ما در این مطلب نکات مهم برای خرید کرم پودر خوب را مرور می‌کنیم تا با انتخابی آگاهانه از خرید خود رضایت داشته باشید.

 

خرید کرم‌پودر مناسب پوست

اوّلین و مهم‌ترین نکته در انتخاب و خرید کرم پودر مناسب، تشخیص نوع پوست و انتخاب کرم متناسب با آن است. زیرا هریک از انواع پوست، ویژگی‌ها و نیازهای خاصی دارد که اگر خرید کرم‌ پودر بدون توجّه به آنها صورت گیرد نتیجه مصرف آن رضایت‌بخش نخواهد بود. اگر برای خرید کرم‌پودر، نوع پوست در نظر گرفته نشود حتّی مصرف بهترین و جدیدترین کرم‌پودر هم نتیجه مطلوبی نخواهد داشت. به همین دلیل ویژگی‌های انواع پوست را در ادامه به طور خلاصه بیان می‌کنیم.

 

 

خرید کرم‌پودر مناسب پوست چرب

ویژگی بارز پوست‌ چرب ظاهر براق آن است. فردی که پوست چربی دارد چربی اضافه بر روی پوست خود را احساس می‌کنند. مشکل عمده در پوست چرب این است که منافذ پوست چرب باز است. برای خرید کرم‌پودر مناسب برای پوست چرب باید خرید کرم‌پودر بدون چربی، بر مبنای آب یا پنکیک‌های پودری را مدنظر قرار دهید.

 

خرید کرم‌پودر مناسب پوست خشک

برخلاف پوست چرب، پوست خشک، مات و کدر و حساس است. این نوع پوست به سادگی تحریک می‌شود و مشکلاتی نظیر خارش و پوسته پوسته شدن در این افراد بسیار متداول است. بدیهی است که برای خرید کرم‌پودر مناسب پوست خشک، خرید کرم‌پودر مایع و کرم‌ پودرهای حاوی نرم‌کننده یا مرطوب‌کننده اولویت دارد. اگر مراقبت از پوست خشک هنگام خرید کرم‌پودر در نظر گرفته نشود مصرف کرم‌پودر نامناسب، سبب تشدید خشکی پوست و آسیب‌های جدی‌تر می‌شود.

 

خرید کرم‌پودر مناسب برای پوست ترکیبی

نوع پوست بسیاری از افراد در دسته پوست‌های ترکیبی قرار می‌گیرد. در پوست ترکیبی قسمت Tشکل صورت یعنی پیشانی، بینی و چانه دارای پوست چرب و گونه‌ها دارای پوست خشک هستند. برای خرید کرم‌پودر مناسب پوست ترکیبی باید از میان انواع کرم پودر حاوی مرطوب‌کننده یا کرم‌پودر بدون چربی انتخاب شود.

 

البته انواع پوست محدود به این سه گروه نمی‌شود. پوست معمولی، پوست حساس، پوست مستعد آکنه نیز از دیگر انواع پوست هستند که شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایشی محصولاتی خاصی برای آنها به بازار عرضه کرده‌اند.‌ بنابراین شناخت نوع پوست برای خرید کرم‌پودر، ضروری به نظر می‌رسد. اگرچه به عنوان یک قاعده کلی می‌توان گفت خرید کرم‌پودرهایی که خاصیت آبرسان نیز دارند برای تمام انواع پوست بی‌ضرر است. اما خرید محصولی که حاصل تحقیقات کارشناسی بر روی ویژگی‌های پوست باشد نتیجه مطلوب‌تری به همراه خواهد داشت.

 

 

یک کارشناس فروش لوازم آرایشی در یک فروشگاه معتبر باید بر کلیه موارد فوق آگاه بوده و برای فروش کرم‌پودر از اطلاعات تخصصی خود برای جلب رضایت مشتری استفاده کند.



:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

خانم ها برای زیباتر شدن، از وسایل و ابزارهای آرایشی مختلفی استفاده می کنند که یکی از مهم ترین آن ها، خرید ریمل  ابرو است. چرا که ابرو یکی از اصلی ترین اجزای صورت است که در زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارد، لذا آرایش ابروها بسیار مهم است و به این منظور می توان از خرید ریمل ابرو استفاده نمود. در این مطلب با ما همراه باشید تا راهنمای خرید ریمل ابرو را در اختیارتان قرار دهیم.

 

 

خرید ریمل ابرو برای بسیاری از افراد کاری سخت است، چرا که این دسته از افراد نمی دانند کدام ریمل ابرو برای آن ها مناسب است. حتما می دانید که کوچک ترین تغییر در رنگ و مدل ابرو می تواند بر زیبایی چهره افراد تاثیر گذارد. لذا مهم است بدانید که کدام ریمل ابرو برای شما مناسب است و چگونه می توانید بهترین ریمل را برای ابرو انتخاب نمایید!

 

حتما می دانید که ریمل ابرو تنها یکی از اقلام آرایش ابرو است؛ مداد ابرو، سایر ابرو و اقلامی مانند ابزارهای هاشور ابرو از جمله سایر وسایل آرایشی برای ابروها محسوب می شوند. استفاده از ریمل های ابرو برای خانم هایی که ابروانی نازک، باریک و کمرنگی دارند، گزینه ای بسیار مناسب است چرا که بدین وسیله می توانند به ابروهای خود فرم داده و کمی به آن ها حجم ببخشند.

 

اما در نهایت سوالی که با آن مواجه می شویم این است: چگونه یک ریمل ابرو مناسب انتخاب نماییم؟

 

انتخاب رنگ مناسب

از آن جایی که ریمل ابرو، کاملا تارهای ابرو را می پوشانند، بهتر است رنگی را انتخاب نمایید که متناسب با رنگ پوست شما باشد. به این صورت که شما نباید ریمل ابرویی را انتخاب کنید که بسیار پر رنگ باشد چرا که می تواند چهره شما را خشن کند.

 

 

 

 

 

جنس مرغوب

اگر برای خرید ریمل ابرو، جنس های نامرغوب را انتخاب نمایید، قطعا شاهد پخش شدن رنگ ریمل روی ابروها و حتی روی پوست دور ابروهای خود خواهید بود. از این رو خوب است برای تمیز نگه داشتن آرایش خود، حتما جنسی مرغوب را انتخاب نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم خرید خود را از میان برندهای باکیفیت برگزینید.

 

فرچه مناسب

از آنجایی که ریمل های ابرو قرار است به کمک فرچه روی ابروهای شما کشیده شوند، لذا لازم است تا حین خرید، به فرچه ریمل نیز توجه کنید. از فروشنده بخواهید تا ریمل را برای شما باز کند تا فرچه آن را ببینید.

 

مزایای استفاده از ریمل ابرو

به گفته بسیاری از افراد، استفاده از ریمل ابرو به مراتب بهتر از کشیدن مداد ابرو است، اما چرا؟

حجمی که ریمل ها به ابروها می دهند به مراتب بیشتر از مدادهای ابرو است.

استفاده از آن بسیار آسان است.

تنوع رنگ در ریمل های ابرو بالا است.

ضمن استفاده از ریمل های ابرو، می توان موها را نیز منظم نمود.

این ابزار آرایشی می تواند حالت ابرو را در طول روز ثابت نگه دارد.

میزان طبیعی بودن آرایش ابرو را حفظ می نماید.

جنس های مرغوب آن رنگدانه هایی متناسب و سازگار با پوست و موی ابرو دارند.

استفاده از آن نسبت به مدادهای ابرو آسان تر است.

 

 

 

عوارض استفاده نادرست از ریمل ابرو

درست است که این ابزار آرایشی دارای مزایای مختلفی است، اما باید بدانید که استفاده نادرست از آن، می تواند عوارضی را در پی داشته باشد. توجه داشته باشید که اگر ریملی با جنس نامرغوب و غیر بهداشتی انتخاب نمایید، احتمال ابتلا به آلرژی های پوستی را افزایش می دهید. همچنین خوب است بدانید که ریمل های ابرو بی کیفیت می توانند ریزش ابرو را نیز برای شما به همراه داشته باشند؛ به همین دلیل است که حتما باید ریمل هایی مرغوب و باکیفیت را خریداری نمایید. در کل عوارض استفاده نادرست از ریمل ابرو به شرح زیر هستند:

 

ریزش موهای ابرو تا کچلی کامل ابروها

ایجاد التهابات پوستی و آلرژی

سوزش و یا ورم در ناحیه ابروها

خارش پوستی در پوست ابروها

پوسته پوسته شدن پوست در ناحیه ابروها

 

 

 

چند نکته مهم حین استفاده از ریمل های ابرو

برای آنکه ریمل به خوبی روی ابروهای شما کشیده شود، بهتر است به این نکات توجه نمایید:

 

هرگز ریمل را دو مرتبه روی ابروهای خود نکشید چرا که ریمل خشک می شود و کشیدن مجدد آن سبب ریزش ریمل از روی ابروها خواهد شد.

طریقه درست ریمل زدن از قسمت پایین ابرو به بالا است و شما با این کار می توانید به ابروهای خود مدل دهید.

پیش از استفاده از ریمل ابرو، حتما صورت خود را به خوبی شسته و خشک نمایید تا بتوانید به آسانی و بدون دردسر این کار را انجام دهید.

 

سخن پایانی

 

همان طور که خواندید، یکی از بهترین ابزارهای آرایشی برای آرایش ابرو است که شما می توانید از آن استفاده نمایید. ما به شما پیشنهاد می کنیم حین خرید ریمل ابرو و استفاده از آن، حتما به نکاتی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم، توجه کنید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

خانم ها برای زیباتر شدن، از وسایل و ابزارهای آرایشی مختلفی استفاده می کنند که یکی از مهم ترین آن ها، خرید ریمل  ابرو است. چرا که ابرو یکی از اصلی ترین اجزای صورت است که در زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارد، لذا آرایش ابروها بسیار مهم است و به این منظور می توان از خرید ریمل ابرو استفاده نمود. در این مطلب با ما همراه باشید تا راهنمای خرید ریمل ابرو را در اختیارتان قرار دهیم.

 

 

خرید ریمل ابرو برای بسیاری از افراد کاری سخت است، چرا که این دسته از افراد نمی دانند کدام ریمل ابرو برای آن ها مناسب است. حتما می دانید که کوچک ترین تغییر در رنگ و مدل ابرو می تواند بر زیبایی چهره افراد تاثیر گذارد. لذا مهم است بدانید که کدام ریمل ابرو برای شما مناسب است و چگونه می توانید بهترین ریمل را برای ابرو انتخاب نمایید!

 

حتما می دانید که ریمل ابرو تنها یکی از اقلام آرایش ابرو است؛ مداد ابرو، سایر ابرو و اقلامی مانند ابزارهای هاشور ابرو از جمله سایر وسایل آرایشی برای ابروها محسوب می شوند. استفاده از ریمل های ابرو برای خانم هایی که ابروانی نازک، باریک و کمرنگی دارند، گزینه ای بسیار مناسب است چرا که بدین وسیله می توانند به ابروهای خود فرم داده و کمی به آن ها حجم ببخشند.

 

اما در نهایت سوالی که با آن مواجه می شویم این است: چگونه یک ریمل ابرو مناسب انتخاب نماییم؟

 

انتخاب رنگ مناسب

از آن جایی که ریمل ابرو، کاملا تارهای ابرو را می پوشانند، بهتر است رنگی را انتخاب نمایید که متناسب با رنگ پوست شما باشد. به این صورت که شما نباید ریمل ابرویی را انتخاب کنید که بسیار پر رنگ باشد چرا که می تواند چهره شما را خشن کند.

 

 

 

 

 

جنس مرغوب

اگر برای خرید ریمل ابرو، جنس های نامرغوب را انتخاب نمایید، قطعا شاهد پخش شدن رنگ ریمل روی ابروها و حتی روی پوست دور ابروهای خود خواهید بود. از این رو خوب است برای تمیز نگه داشتن آرایش خود، حتما جنسی مرغوب را انتخاب نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم خرید خود را از میان برندهای باکیفیت برگزینید.

 

فرچه مناسب

از آنجایی که ریمل های ابرو قرار است به کمک فرچه روی ابروهای شما کشیده شوند، لذا لازم است تا حین خرید، به فرچه ریمل نیز توجه کنید. از فروشنده بخواهید تا ریمل را برای شما باز کند تا فرچه آن را ببینید.

 

مزایای استفاده از ریمل ابرو

به گفته بسیاری از افراد، استفاده از ریمل ابرو به مراتب بهتر از کشیدن مداد ابرو است، اما چرا؟

حجمی که ریمل ها به ابروها می دهند به مراتب بیشتر از مدادهای ابرو است.

استفاده از آن بسیار آسان است.

تنوع رنگ در ریمل های ابرو بالا است.

ضمن استفاده از ریمل های ابرو، می توان موها را نیز منظم نمود.

این ابزار آرایشی می تواند حالت ابرو را در طول روز ثابت نگه دارد.

میزان طبیعی بودن آرایش ابرو را حفظ می نماید.

جنس های مرغوب آن رنگدانه هایی متناسب و سازگار با پوست و موی ابرو دارند.

استفاده از آن نسبت به مدادهای ابرو آسان تر است.

 

 

 

عوارض استفاده نادرست از ریمل ابرو

درست است که این ابزار آرایشی دارای مزایای مختلفی است، اما باید بدانید که استفاده نادرست از آن، می تواند عوارضی را در پی داشته باشد. توجه داشته باشید که اگر ریملی با جنس نامرغوب و غیر بهداشتی انتخاب نمایید، احتمال ابتلا به آلرژی های پوستی را افزایش می دهید. همچنین خوب است بدانید که ریمل های ابرو بی کیفیت می توانند ریزش ابرو را نیز برای شما به همراه داشته باشند؛ به همین دلیل است که حتما باید ریمل هایی مرغوب و باکیفیت را خریداری نمایید. در کل عوارض استفاده نادرست از ریمل ابرو به شرح زیر هستند:

 

ریزش موهای ابرو تا کچلی کامل ابروها

ایجاد التهابات پوستی و آلرژی

سوزش و یا ورم در ناحیه ابروها

خارش پوستی در پوست ابروها

پوسته پوسته شدن پوست در ناحیه ابروها

 

 

 

چند نکته مهم حین استفاده از ریمل های ابرو

برای آنکه ریمل به خوبی روی ابروهای شما کشیده شود، بهتر است به این نکات توجه نمایید:

 

هرگز ریمل را دو مرتبه روی ابروهای خود نکشید چرا که ریمل خشک می شود و کشیدن مجدد آن سبب ریزش ریمل از روی ابروها خواهد شد.

طریقه درست ریمل زدن از قسمت پایین ابرو به بالا است و شما با این کار می توانید به ابروهای خود مدل دهید.

پیش از استفاده از ریمل ابرو، حتما صورت خود را به خوبی شسته و خشک نمایید تا بتوانید به آسانی و بدون دردسر این کار را انجام دهید.

 

سخن پایانی

 

همان طور که خواندید، یکی از بهترین ابزارهای آرایشی برای آرایش ابرو است که شما می توانید از آن استفاده نمایید. ما به شما پیشنهاد می کنیم حین خرید ریمل ابرو و استفاده از آن، حتما به نکاتی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم، توجه کنید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

خانم ها برای زیباتر شدن، از وسایل و ابزارهای آرایشی مختلفی استفاده می کنند که یکی از مهم ترین آن ها، خرید ریمل  ابرو است. چرا که ابرو یکی از اصلی ترین اجزای صورت است که در زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارد، لذا آرایش ابروها بسیار مهم است و به این منظور می توان از خرید ریمل ابرو استفاده نمود. در این مطلب با ما همراه باشید تا راهنمای خرید ریمل ابرو را در اختیارتان قرار دهیم.

 

 

خرید ریمل ابرو برای بسیاری از افراد کاری سخت است، چرا که این دسته از افراد نمی دانند کدام ریمل ابرو برای آن ها مناسب است. حتما می دانید که کوچک ترین تغییر در رنگ و مدل ابرو می تواند بر زیبایی چهره افراد تاثیر گذارد. لذا مهم است بدانید که کدام ریمل ابرو برای شما مناسب است و چگونه می توانید بهترین ریمل را برای ابرو انتخاب نمایید!

 

حتما می دانید که ریمل ابرو تنها یکی از اقلام آرایش ابرو است؛ مداد ابرو، سایر ابرو و اقلامی مانند ابزارهای هاشور ابرو از جمله سایر وسایل آرایشی برای ابروها محسوب می شوند. استفاده از ریمل های ابرو برای خانم هایی که ابروانی نازک، باریک و کمرنگی دارند، گزینه ای بسیار مناسب است چرا که بدین وسیله می توانند به ابروهای خود فرم داده و کمی به آن ها حجم ببخشند.

 

اما در نهایت سوالی که با آن مواجه می شویم این است: چگونه یک ریمل ابرو مناسب انتخاب نماییم؟

 

انتخاب رنگ مناسب

از آن جایی که ریمل ابرو، کاملا تارهای ابرو را می پوشانند، بهتر است رنگی را انتخاب نمایید که متناسب با رنگ پوست شما باشد. به این صورت که شما نباید ریمل ابرویی را انتخاب کنید که بسیار پر رنگ باشد چرا که می تواند چهره شما را خشن کند.

 

 

 

 

 

جنس مرغوب

اگر برای خرید ریمل ابرو، جنس های نامرغوب را انتخاب نمایید، قطعا شاهد پخش شدن رنگ ریمل روی ابروها و حتی روی پوست دور ابروهای خود خواهید بود. از این رو خوب است برای تمیز نگه داشتن آرایش خود، حتما جنسی مرغوب را انتخاب نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم خرید خود را از میان برندهای باکیفیت برگزینید.

 

فرچه مناسب

از آنجایی که ریمل های ابرو قرار است به کمک فرچه روی ابروهای شما کشیده شوند، لذا لازم است تا حین خرید، به فرچه ریمل نیز توجه کنید. از فروشنده بخواهید تا ریمل را برای شما باز کند تا فرچه آن را ببینید.

 

مزایای استفاده از ریمل ابرو

به گفته بسیاری از افراد، استفاده از ریمل ابرو به مراتب بهتر از کشیدن مداد ابرو است، اما چرا؟

حجمی که ریمل ها به ابروها می دهند به مراتب بیشتر از مدادهای ابرو است.

استفاده از آن بسیار آسان است.

تنوع رنگ در ریمل های ابرو بالا است.

ضمن استفاده از ریمل های ابرو، می توان موها را نیز منظم نمود.

این ابزار آرایشی می تواند حالت ابرو را در طول روز ثابت نگه دارد.

میزان طبیعی بودن آرایش ابرو را حفظ می نماید.

جنس های مرغوب آن رنگدانه هایی متناسب و سازگار با پوست و موی ابرو دارند.

استفاده از آن نسبت به مدادهای ابرو آسان تر است.

 

 

 

عوارض استفاده نادرست از ریمل ابرو

درست است که این ابزار آرایشی دارای مزایای مختلفی است، اما باید بدانید که استفاده نادرست از آن، می تواند عوارضی را در پی داشته باشد. توجه داشته باشید که اگر ریملی با جنس نامرغوب و غیر بهداشتی انتخاب نمایید، احتمال ابتلا به آلرژی های پوستی را افزایش می دهید. همچنین خوب است بدانید که ریمل های ابرو بی کیفیت می توانند ریزش ابرو را نیز برای شما به همراه داشته باشند؛ به همین دلیل است که حتما باید ریمل هایی مرغوب و باکیفیت را خریداری نمایید. در کل عوارض استفاده نادرست از ریمل ابرو به شرح زیر هستند:

 

ریزش موهای ابرو تا کچلی کامل ابروها

ایجاد التهابات پوستی و آلرژی

سوزش و یا ورم در ناحیه ابروها

خارش پوستی در پوست ابروها

پوسته پوسته شدن پوست در ناحیه ابروها

 

 

 

چند نکته مهم حین استفاده از ریمل های ابرو

برای آنکه ریمل به خوبی روی ابروهای شما کشیده شود، بهتر است به این نکات توجه نمایید:

 

هرگز ریمل را دو مرتبه روی ابروهای خود نکشید چرا که ریمل خشک می شود و کشیدن مجدد آن سبب ریزش ریمل از روی ابروها خواهد شد.

طریقه درست ریمل زدن از قسمت پایین ابرو به بالا است و شما با این کار می توانید به ابروهای خود مدل دهید.

پیش از استفاده از ریمل ابرو، حتما صورت خود را به خوبی شسته و خشک نمایید تا بتوانید به آسانی و بدون دردسر این کار را انجام دهید.

 

سخن پایانی

 

همان طور که خواندید، یکی از بهترین ابزارهای آرایشی برای آرایش ابرو است که شما می توانید از آن استفاده نمایید. ما به شما پیشنهاد می کنیم حین خرید ریمل ابرو و استفاده از آن، حتما به نکاتی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم، توجه کنید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

خانم ها برای زیباتر شدن، از وسایل و ابزارهای آرایشی مختلفی استفاده می کنند که یکی از مهم ترین آن ها، خرید ریمل  ابرو است. چرا که ابرو یکی از اصلی ترین اجزای صورت است که در زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارد، لذا آرایش ابروها بسیار مهم است و به این منظور می توان از خرید ریمل ابرو استفاده نمود. در این مطلب با ما همراه باشید تا راهنمای خرید ریمل ابرو را در اختیارتان قرار دهیم.

 

 

خرید ریمل ابرو برای بسیاری از افراد کاری سخت است، چرا که این دسته از افراد نمی دانند کدام ریمل ابرو برای آن ها مناسب است. حتما می دانید که کوچک ترین تغییر در رنگ و مدل ابرو می تواند بر زیبایی چهره افراد تاثیر گذارد. لذا مهم است بدانید که کدام ریمل ابرو برای شما مناسب است و چگونه می توانید بهترین ریمل را برای ابرو انتخاب نمایید!

 

حتما می دانید که ریمل ابرو تنها یکی از اقلام آرایش ابرو است؛ مداد ابرو، سایر ابرو و اقلامی مانند ابزارهای هاشور ابرو از جمله سایر وسایل آرایشی برای ابروها محسوب می شوند. استفاده از ریمل های ابرو برای خانم هایی که ابروانی نازک، باریک و کمرنگی دارند، گزینه ای بسیار مناسب است چرا که بدین وسیله می توانند به ابروهای خود فرم داده و کمی به آن ها حجم ببخشند.

 

اما در نهایت سوالی که با آن مواجه می شویم این است: چگونه یک ریمل ابرو مناسب انتخاب نماییم؟

 

انتخاب رنگ مناسب

از آن جایی که ریمل ابرو، کاملا تارهای ابرو را می پوشانند، بهتر است رنگی را انتخاب نمایید که متناسب با رنگ پوست شما باشد. به این صورت که شما نباید ریمل ابرویی را انتخاب کنید که بسیار پر رنگ باشد چرا که می تواند چهره شما را خشن کند.

 

 

 

 

 

جنس مرغوب

اگر برای خرید ریمل ابرو، جنس های نامرغوب را انتخاب نمایید، قطعا شاهد پخش شدن رنگ ریمل روی ابروها و حتی روی پوست دور ابروهای خود خواهید بود. از این رو خوب است برای تمیز نگه داشتن آرایش خود، حتما جنسی مرغوب را انتخاب نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم خرید خود را از میان برندهای باکیفیت برگزینید.

 

فرچه مناسب

از آنجایی که ریمل های ابرو قرار است به کمک فرچه روی ابروهای شما کشیده شوند، لذا لازم است تا حین خرید، به فرچه ریمل نیز توجه کنید. از فروشنده بخواهید تا ریمل را برای شما باز کند تا فرچه آن را ببینید.

 

مزایای استفاده از ریمل ابرو

به گفته بسیاری از افراد، استفاده از ریمل ابرو به مراتب بهتر از کشیدن مداد ابرو است، اما چرا؟

حجمی که ریمل ها به ابروها می دهند به مراتب بیشتر از مدادهای ابرو است.

استفاده از آن بسیار آسان است.

تنوع رنگ در ریمل های ابرو بالا است.

ضمن استفاده از ریمل های ابرو، می توان موها را نیز منظم نمود.

این ابزار آرایشی می تواند حالت ابرو را در طول روز ثابت نگه دارد.

میزان طبیعی بودن آرایش ابرو را حفظ می نماید.

جنس های مرغوب آن رنگدانه هایی متناسب و سازگار با پوست و موی ابرو دارند.

استفاده از آن نسبت به مدادهای ابرو آسان تر است.

 

 

 

عوارض استفاده نادرست از ریمل ابرو

درست است که این ابزار آرایشی دارای مزایای مختلفی است، اما باید بدانید که استفاده نادرست از آن، می تواند عوارضی را در پی داشته باشد. توجه داشته باشید که اگر ریملی با جنس نامرغوب و غیر بهداشتی انتخاب نمایید، احتمال ابتلا به آلرژی های پوستی را افزایش می دهید. همچنین خوب است بدانید که ریمل های ابرو بی کیفیت می توانند ریزش ابرو را نیز برای شما به همراه داشته باشند؛ به همین دلیل است که حتما باید ریمل هایی مرغوب و باکیفیت را خریداری نمایید. در کل عوارض استفاده نادرست از ریمل ابرو به شرح زیر هستند:

 

ریزش موهای ابرو تا کچلی کامل ابروها

ایجاد التهابات پوستی و آلرژی

سوزش و یا ورم در ناحیه ابروها

خارش پوستی در پوست ابروها

پوسته پوسته شدن پوست در ناحیه ابروها

 

 

 

چند نکته مهم حین استفاده از ریمل های ابرو

برای آنکه ریمل به خوبی روی ابروهای شما کشیده شود، بهتر است به این نکات توجه نمایید:

 

هرگز ریمل را دو مرتبه روی ابروهای خود نکشید چرا که ریمل خشک می شود و کشیدن مجدد آن سبب ریزش ریمل از روی ابروها خواهد شد.

طریقه درست ریمل زدن از قسمت پایین ابرو به بالا است و شما با این کار می توانید به ابروهای خود مدل دهید.

پیش از استفاده از ریمل ابرو، حتما صورت خود را به خوبی شسته و خشک نمایید تا بتوانید به آسانی و بدون دردسر این کار را انجام دهید.

 

سخن پایانی

 

همان طور که خواندید، یکی از بهترین ابزارهای آرایشی برای آرایش ابرو است که شما می توانید از آن استفاده نمایید. ما به شما پیشنهاد می کنیم حین خرید ریمل ابرو و استفاده از آن، حتما به نکاتی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم، توجه کنید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

ریمل ها یکی از انواع لوازم آرایشی هستند که به هر چه زیبا تر شدن مژه ها کمک فراوان می کنند. البته دقت داشته باشید که هر ریملی نمی تواند زیبایی مژه های شما را افزایش دهد. شما قبل از آنکه اقدام به خرید ریمل  کنید باید به خوبی بدانید که چه انتظاری دارید و سپس با توجه به آنها خرید خود را انجام دهید. البته در کنار این وسیله نیز میتوانید از مداد چشم هم برای آرایش چشمان خود استفاده کنید پس در کنار خرید ریمل، خرید مداد چشم را نیز در نظر داشته باشید، اما در این متن ما قصد داریم بهترین ریمل چشم را به شما معرفی کنیم. ما در اینجا چند نکته در رابطه با خرید ریمل و مشخصاتی که یک ریمل خوب باید داشته باشد را به شما  ارائه می کنیم تا بتوانید بهترین ها را خریداری نمایید.

 

 

ویژگی های یک ریمل خوب

ریمل برای آنکه بتوانند بیشترین اثر بخشی را بر روی مژه ها از خود نشان دهند باید دارای چند ویژگی باشند. این نکات، مواردی است که محصولات خوب موجود در بازار باید آنها را دارا باشند و مخصوص یک برند و یا مارک خاص نیست.

 

استفاده از آن راحت باشد

هیچ چیز به اندازه داشتن یک ریمل چشم که برس آن بسیار بزرگ باشد، آزار دهنده نیست. استفاده از ریمل هایی که برس کوچکتری دارند بسیار راحت تر بوده و شما به هنگام استفاده نگران بیرون زدن و یا ایجاد ظاهری نامرتب مواجه نخواهید شد. ریمل هایی که اندازه برس آنها در حد نرمال و ایده آل قرار دارد، در نهایت باعث زیبا به نظر آمدن مژه ها می شوند.

 

ترکیب ریمل بسیار مهم است

مهم ترین موضوعی که در رابطه با خرید ریمل بسیار مهم است، ترکیبات آن است. بهتر است ریمل هایی تهیه کنید که میزان رطوبت در آنها بیشتر باشد. این نوع به راحتی پاک شده و برای کسانی که به طور روزانه از آن استفاده می کنند، مناسب تر است. ریمل هایی که میزان رطوبت و یا آب کمتری را دارند تنها در مواقع خاص استفاده کنید.

 

ماندگاری بالایی بر روی مژه داشته باشد

ماندگاری ریمل بر روی مژه ها اهیمت زیادی دارد. معمولا عامل و فاکتوری که باعث می شود یک ریمل ماندگاری بالایی داشته باشد، کیفیت آن است.

 

ریمل ها برای آنکه مدت زمان زیادی بر روی مژه باقی بمانند ساخته نشده اند. گاهی که دوست دارید ظاهری متفاوت تر از همیشه داشته باشید می توانید از آن استفاده کنید.

 

گاهی اوقات ریمل ساعات طولانی بر روی مژه ها باقی می ماند و برخی از خانم ها نیز به هنگام خواب شبانه، آرایش چشم های خود را پاک نمی کنند. پس عاری بودن ریمل از مواد نگهداری آسیب زا بسیار اهمیت دارد. ماندگاری و سالم ماندن مژه ها و چشم، باید در یک ریمل وجود داشته باشد و یکی بدون دیگری ممکن است مسائل و مشکلاتی را ایجاد کند.

 

خیلی سریع پاک شود

هیچ چیز بدتر از پاک کردن ریمل های بی کیفیت نیست. این مورد زمانی مشکلات خود را نشان می دهد که قصد دارید هر چه سریع آن را پاک کنید. اما با کمال تعجب مشاهده خواهید کرد که برای از بین بردن ریمل از روی مژه هایتان باید وقت و زمان زیادی صرف کنید. اینجاست که به خود قول می دهید از این بعد به دنبال مواد آرایشی با کیفیت بگردید.

 

به سرعت خشک شود

گاهی اوقات فرصت کافی برای منتظر ماندن و خشک شدن ریمل وجود ندارد. اگر انسان صبوری نیستید و دوست دارید بعد از استفاده ریمل سریع به بقیه کارهای خود برسید، بهتر  است سعی کنید ریمل هایی که خریداری کنید که به سرعت خشک شوند.

 

توقعات شما را به خوبی برآورده کند

یکی از وظایفی که ریمل ها باید به خوبی از عهده آن برآیند، برآورده کردن توقعات شماست. اما این جمله به چه معناست؟ وقتی شما اقدام به خرید ریمل میکنید و ریملی را مورد استفاده قرار می دهید، دوست دارید ظاهری فوق العاده و منحصر به فرد تر پیدا کنید.

 

اگر ریمل شما نتواند زیبایی مژه هایتان را افزایش دهد و حجم آنها را بیشتر کند، استفاده از ریمل فایده ای نخواهد داشت. چه بسا گاهی ریمل های بی کیفیت ممکن است سلامتی شما را با تهدید و خطر نیز مواجه کند و این مسلما آن چیزی نیست که تمایل داشته باشید برایتان  اتفاق بیفتد.

 

تنها یک کاربرد نداشته باشد

علاوه بر آنکه باید بتواند مژه های شما را به طرز زیبایی بیاراید، باید حاوی ترکیبات و موادی مفیدی برای مژه نیز باشد. یک ریمل خوب حاوی مواد تقویت کننده مژه نیز می‌باشد.

 

 

ضمنا سعی کنید ریملی تهیه نمایید که ترکیبات مرطوب کننده نیز در خود داشته باشد. این مواد می توانند از خشک شدن مژه هایتان در اثر استفاده از ریمل جلوگیری کنند. گل مژه و ریزش مژه ها، دو مورد از عوارضی هستند که ممکن است ریمل های بدون آب برای شما ایجاد کنند.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

یکی از مهم‌ترین وسایل آرایشی خانم‌ها ریمل است بخصوص خانم‌هایی که برای‌شان آرایش چشم، اهمیت بسیاری دارد یا این‌که در خرید هرگونه ماده آرایشی مربوط به چشم وسواس دارند. ریمل‌های مختلفی و بسیاری وجود دارد اما کمتر کسی است که از تکنیک‌های انتخاب بهترین ریمل و استفاده از آن آگاه باشد، افراد کمی هستند که بدانند خرید ریمل  بستگی به نوع چشم و مژه‌ها دارد و باید هنگام خرید ریمل تمام این موارد را در نظر داشت.

 

چگونه رنگ ریمل را انتخاب کنید؟

 

ریمل‌هایی که به‌راستی رنگی مشکی دارند، برای همه مناسب هستند.

 

مهم است که رنگ ریمل واقعا سیاه باشد، برای تشخیص این موضوع با برس مقداری از آن را روی دستمال کاغذی یا کاغذ سفید بکشید.

 

اگر احساس کردید که بیشتر خاکستری است تا مشکی از خرید ریمل منصرف شوید اما اگر موهایی روشن یا قرمز دارید، می‌توانید از ریمل قهوه‌ای هم استفاده کنید چون ریمل قهو‌ه‌ای حالتی طبیعی‌تر به چهره شما می‌دهد.

 

حواس‌تان باشد که رنگ‌های فانتزی مثل آبی، قرمز، سبز و… تنها مناسب خانم‌های خیلی جوان است.

 

قبل از ریمل مژه‌ها را فرکنید

 

مسلما وقتی مژه‌ها فر باشند با ریمل، زیبایی آن‌ها دوچندان می‌شود اما هنگام فرکردن باید چند نکته خاص را در نظر گرفت. اول این‌که باید قبل از ریمل از فر مژه استفاده کرد، نباید هنگام استفاده از فرمژه هیچ‌گونه ماده خاصی روی مژه‌ها باشد چون در غیر این صورت احتمال آسیب‌دیدن و شکسته‌شدن مژه‌ها وجود دارد. نکته دوم این‌که باید فرمژه آنقدر پهن باشد که تمام مژه‌ها یکدست فر شوند و پد پلاستیکی آن کاملا در جای خود قرار گرفته باشد.

 

با مژه‌های کوتاه چه باید کرد؟

 

باید در هنگام خرید ریمل ریملی انتخاب کنید که رنگ تیره‌ای داشته باشد و بلند‌کننده مژه باشد. یک‌بار ریمل بزنید، صبر کنید تا ریمل خشک شود سپس یک لایه دیگر روی آن بزنید. اگر مژ‌ه‌های‌تان هم کوتاه است هم نازک، به‌دنبال ریمل بلند‌کننده و حجم‌دهنده باشید. ابتدا یک لایه ریمل بزنید، اجازه دهید خشک شود و دوباره سر مژه‌ها و مژه‌های انتهای چشم را دوباره ریمل بزنید.

 

مژه‌های بلند تنها به‌دنبال حجم‌دهنده باشند

 

آن‌هایی که مژه‌های بلند دارند، نیازی به استفاده از ریمل‌های بلند‌کننده ندارند، برعکس باید ریملی انتخاب کنند که حجم‌دهنده باشد. این دسته از خانم‌ها هم باید صبر کنند لایه اولی ریمل خشک شده و سپس مژه‌ها را از ریشه ریمل بزنند تا پرتر به‌نظر برسند.

مژه‌ها را نکشید

هیچ‌گاه با دست ریمل روی مژه‌ها را نکنید یا برای پاک‌کردن به مژه‌ها فشار نیاورید و آن‌ها را نکشید چون این‌کار می‌تواند منجر به التهاب ناحیه پلک‌ها شده و حتی ممکن است باعث ریزش مژه‌ها هم شود. برای پاک‌کردن ریمل‌ها پنبه‌ای را آغشته به شیرپاک‌کن کنید و بعد پنبه را روی مژ‌ها فشار دهید تا ریمل‌ها درون ماده پاک‌کننده حل شوند و در نتیجه‌ به‌راحتی پاک شوند.

 

کسانی که نباید از ریمل حجم دهنده و بلند کننده استفاده کنند

مژ‌ه‌های سیخکی هیچ حالتی ندارند و به‌صورت یک خط مستقیم رشد می‌کنند. در این حالت باید هم از فرمژه استفاده کنید و هم از خرید ریمل حالت‌دهنده و بلند کننده؛ این دسته از خانم‌ها نباید ریمل حجم‌دهنده استفاده کنند چون مژه‌های‌شان سنگین و بسیار مصنوعی به‌نظر می‌رسد.

 

نکات مهم ریمل زدن را یاد بگیرید:

-قبل از این‌که برس را به مژه‌های‌تان بزنید، مقدار اضافی ریمل روی برس را با گذاشتن دستمالی روی آن پاک کنید.

-هنگام ریمل‌زدن باید برس آن را به‌طور افقی بگیرید و بعد از ریشه به سمت نوک مژه‌ها ریمل بزنید، برس را کمی بچرخانید تا مژه‌ها از هم جدا شوند، حواس‌تان باشد که خیلی مژ‌ه‌ها را از ریمل پرنکنید.

- وقتی می‌خواهید مژه‌های پلک بالا را ریمل بزنید باید برس را بالای مژه‌ها بگیرید چون وقتی به مژه‌ها از بالا ریمل بزنید، وزن مژه‌ها به سمت پایین می‌افتد و حالت بهتری می‌گیرند، اگر می‌خواهید مژه‌های پلک پایین را هم ریمل بزنید، بهتر است نسبت به پلک بالا ریمل کمتری استفاده کنید.

 

- اگر می‌خواهید مژه‌‌ها به خاطر ریمل زیاد به هم نچسبند، بعد از هر دوری که ریمل می‌زنید صبر کنید تا خشک شود و بعد دوباره روی آن دور دوم را شروع کنید، معمولا یک تا 2 دور ریمل زدن کافی است ولی اگر می‌خواهید ریمل پرتری داشته باشید، می‌توانید 2 تا 3 دور بزنید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

 

پاییز پاورچین پاورچین به شهر رسید و بوی ترنم خزان به مشام می رسد. از آنجا که هر فصلی آداب خاص خود از قبیل نوع پوشش، نوع آرایش و غیره را دارد. در این نوشتار با توجه به اهمیتی که برای پوست و زیبایی آن قائل هستیم، از اهمیت و خصوصیات کرم ضد آفتاب مناسب پاییز برایتان خواهیم گفت:

 

بسیاری از مردم بر این باورند که با پایان فصل تابستان و شروع فصل سرما و توامان با کم شدن شدت آفتاب و کوتاه شدن روزها دیگر نیازی به استفاده از ضد آفتاب وجود نداشته و یا کمتر از فصول دیگر می توان استفاده نمود. و به خاطر قیمت ضد آفتاب ها نیز دیگر سراغ آنها نمیروند.

 

لازم به ذکر است که این دسته از افراد تصوری کاملا اشتباه دارند. زیرا ضرورت استفاده از کرم های ضد آفتاب و مراقبت از پوست در برابر اشعات مضر آفتاب نباید یک امر فصلی در نظر گرفته شود و قیمت ضد آفتاب نیز نباید مارا از مراقبت از پوسن خویش باز دارد.. برای درک بیشتر این مطلب، توجه شما را به موضوع زیر جلب می نمایم.

 

اشعه UVA خورشید ربطی به فصل ندارد

 

می دانیم که اشعه UVB که دلیل بیشتر سوختگی های پوستی می باشد در فصل تابستان بیشتر و در فصل پاییز کمتر می باشد. اما اشعه UVA که دلیل اصلی پیری و بروز چین و چروک در پوست می باشد، به همان اندازه که در فصل تابستان شدید و مضر است در پاییز نیز آسیب رسان می باشد.

 

نکات کلیدی جهت حفاظت پوست در پاییز

 

در تابستان به دلیل گرما، پوست عرق کرده و رطوبت کافی را دریافت می کند، اما در پاییز خشکی هوا بیشتر شده و متعاقبا پوست نیز خشک تر می گردد، پس ضد آفتابی را انتخاب کنید که دارای مقادیر بیشتری مرطوب کننده باشد. قیمت ضد آفتابها نیز در پاییز بدلیل استقبال مردم کمتر میشود

 

بهتر است ضد آفتاب انتخابی شما دارای ویتامین های C و E باشد.

 

 

به دلیل تغییر فصل عدد SPF خود را تغییر ندهید و همان عدد فصل تابستان و یا SPF۳۰ نیز مناسب می باشد. و قیمت ضد آفتابباعث خساست در استفاده از آنها نشود



:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

کرم ضد آفتاب SPF50 رنگی درمالیفت به دلیل بهره گیری از مواد اولیه ی ضد سوختگی، به خوبی از پوست در برابر تابش بیش از حد نور آفتاب محافظت می کند. این کرم برای افرادی که در صورتشان رد زخم، جوش و آکنه ی زیادی وجود دارد، بهترین انتخاب محسوب می شود. قیمت ضد آفتاب نیز مناسب است

 

محبوبیت کرم های ضد آفتاب رنگی

امروزه گستردگی کرم های ضد آفتاب موجود در بازار با قیمت ضد آفتاب مختلف به طور قابل توجهی افزایش یافته و هر شخص بسته به سلیقه و شرایط خود، می تواند کرم مدنظرش را انتخاب کند.

 

انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب وابستگی زیادی به شرایط هر شخص دارد. محبوب ترین کرم های ضد آفتاب موجود در بازار، کرم های ضد آفتاب رنگی هستند. دلیل این موضوع، پوشش مناسب آن ها بر روی اِسکارهای موجود در پوست است. و قیمت ضد آفتاب رنگی بدلیل این ویژگی بیشتر است

 

منظور از اِسکار، رد زخم هایی می باشد که در اثر کنده شدن جوش، آکنه و... بر روی پوست باقی می مانند و جلوه ی نامطلوبی را ایجاد می کنند. کرم های ضد آفتاب رنگی در عین داشتن فاکتور حفاظتی بالا (SPF) در مقابل نور خورشید، به خوبی اِسکارهای پوست را می پوشانند. در این بین برند معتبر درمالیفت اقدام به تولید کرم های ضد آفتاب رنگی با کیفیتی در دو رنگ شن های صحرایی و بژ تیره میکند. قیمت قیمت ضد آفتابرنگی باتوجه به مواد بکار رفته در آن بالاتر است

 

مزایای کرم های ضد آفتاب رنگی درمالیفت

کاهش چین و چروک های پوست

کاهش احتمال ابتلا به بیماری های پوستی

حداکثر اثر حفاظتی در برابر پرتوهای فرابنفش ناشی از نور خورشید

پوشاندن آثار زخم، جوش و...

بخشیدن لطافت و تازگی به پوست

حفظ رطوبت پوست

کمک به جوان سازی پوست

حجم مناسب

پایداری بالا در شرایط شستشو با آب و عرق طبیعی بدن

قیمت ضد آفتابدرمالیفت نیز مناسب است

نحوه استفاده صحیح از کرم ضدآفتاب رنگی درمالیفت مدل Sunlift SPF50

برای برخورداری از بهترین تاثیر کرم ضد آفتاب رنگی بژ تیره درمالیفت، بهتر است آن را مدتی قبل از خروج از منزل بر روی پوست خود بمالید تا به خوبی در پوست جای بگیرد. زمان پیشنهادی برای این کار، 15 تا 30 دقیقه قبل از خروج است.

چنانچه آفتاب با شدت زیادی می تابد، بهتر است در فواصل زمانی 2 تا 3 ساعته، کرم ضد آفتاب خود را تمدید نمایید.

اگر قصد برنزه کردن پوست خود را دارید، باید هر دو ساعت یک بار از ضد آفتاب رنگی درمالیفت استفاده نمایید تا سوختگی در پوستتان ایجاد نشود.

 

 

 

شما می توانید کرم ضد آفتاب SPF50 رنگی (بژ تیره) درمالیفت را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از مفید طب خریداری نمایی



:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

قیمت ضد آفتاب چه تاثیری در کیفت آن ها دارد؟

 

تمام کرم های ضد آفتاب در بازار باید در اداره ی داروسازی فهرست شوند و با توجه به استاندارد ها تست شده و رتبه بندی شوند که این مورد در هنگام خرید عطر نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

 

بنابراین ارزان ترین کرم برای قیمت ضد آفتاب ها  با SPF50+ اگر تاییدیه وزارت بهداشت را داشته باشد، باید همانند گران ترین آن ها اثر حفاظتی را ایحاد کند.

 

یکی از مزایای استفاده از کرم قیمت ضد آفتاب  ارزان قیمت این است که شما احتمالا از آن به دفعات و مقدار بیشتر استفاده خواهید کرد.

 

از سوی دیگر با کرم با قیمت ضد آفتاب گرانتر قطعا احساس شادابی بیشتری بر روی پوست خود خواهید داشت و البته چنین کرمی باکیفیت تر نیز می باشد.

 

با انواع کرم ضد آفتاب ها آشنا شویم

 

لوسیون و شیر

 

اکثر کرم های ضد آفتاب در بازار به شکل شیر و لوسیون هستند. مزیت آن ارزان بودن است.

 

با این حال، ممکن است پوست شما را چسبنده یا چرب کنند.

 

کرم های ضد آفتاب بسیاری از هر دو کرم و لوسیون (یا شیر) شکل می گیرند.

 

این نوع کرم ها تمایل به ضخیم شدن دارند و معمولا در تیوب قرار می گیرند.

 

چسبنده

 

کرم ضدآفتاب چسبنده احتمالا برای مناطق کوچک مانند صورت مفید است که خشک می باشد.

 

این کرم ها برای نگه داشتن در کیف دستی به اندازه کافی جمع و جور هستند.

 

کرم ضد آفتاب ضد آب

 

اگر به استخر یا دریا برای شنا می روید، به دنبال محصولی که در برابر آب مقاوم است باشید.

 

اما گول برچسب های آن ها را نخورید به عنوان مثال “مقاومت ۴ ساعته” ؛

 

زیرا ممکن است همان مدت روی پوستتان خوب بمانند اما برای حداکثر مزیت کرم ضد آفتاب باید حداقل هر دو ساعت از آن استفاده کنید.

 

کرم ضد آفتاب دافع حشرات

 

دافع حشرات می تواند روی کرم های ضد آفتاب تاثیر بگذارد.

 

البته مواد دافع حشرات می توانند اثر یک اثر ضدآفتاب را در حدود یک سوم کاهش دهند.

 

 

نحوه استفاده از کرم ضدآفتاب

 

اگر از کرم ضد آفتاب به عنوان نمونه با SPF 50+ کم استفاده شود، می تواند تاثیر بسیار کمی داشته باشد.

 

هنگامی که کرم های ضد آفتاب مورد آزمایش قرار می گیرند، آنها را با سرعت ۲ میلی گرم در هر سانتی متر مربع بر روی پوست اعمال می کنند

 

که حدود ۳۵ میلی لیتر (یا هفت قاشق چای خوری) برای بدن بزرگسالان بالغ به کار می رود.

 

اما بسیاری از مردم کمتر از این مقدار استفاده می کنند که به طور قابل توجهی اثر بخشی آن را کاهش می دهد. پس بنابراین بخاطر قیمت ضد آفتاب ها، خسیس نبوده و مقدار مناسبی از آن را استفاده کنیم

 

همچنین استفاده نکردن به اندازه از کرم ضد آفتاب، تمدید نکردن آن پس از شنا یا ورزش می تواند اثر کرم ضد آفتاب را کاهش دهد.

 

مقدار توصیه شده برای کرم ضدآفتاب، ۴۵ میلی لیتر یا ۹ قاشق چای خوری است:

 

۱ قاشق چای خوری برای سر و گردن

 

۲ برای گودی ها

 

۱ برای هر بازو

 

۲ برای هر پا

 

 

این مقدارها نشان دهنده ی حفاظت کامل است.



:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

از بهترین برند ممکن کرمی با بیشترین بازدهی را می ‌خریم و تمام!

 

این که دیگر راهنمای خرید کرم ضد آفتاب نمی ‌خواهد.

 

ولی متاسفانه یا خوشبختانه در اشتباه هستید و برای همین یک قلم جنس به ظاهر ساده هم شما به راهنما نیاز دارید.

 

استرالیا دارای یکی از بالاترین میزان سرطان پوست در جهان است.

 

حداقل کرم ضد آفتاب به جلوگیری از سرطان پوست کمک می کند.

 

اما هنگامی که کرم های ضد آفتاب به درستی استفاده نشوند، ممکن است افراد، حفاظتی که از آنها انتظار دارند را نداشته باشند.

 

در عین حال، برخی از مردم نگران هستند

 

که ممکن است به علت وجود مواد شیمیایی ناسازگار اندوکرین یا نانوذرات دچار مشکلاتی در برابر کرم ضد آفتاب شوند.

 

ویژگی های کرم ضد آفتاب خوب

 

در هنگام انتخاب کرم ضد آفتاب به اطلاعات زیر در مورد آن ها دقت کنید:

 

انواع اشعه ماوراء بنفش

 

مواد فعال موجود در کرم های ضد آفتاب و برخی از اختلافات در مورد آنها

 

هنگام خرید رنگ مو نیز به این نکته توجه فرمایید که رنگ موی انتخابی شما مناسب با توناژ پوستتان باشد

 

و فقط به اینکه رنگ موی موردنظر شما مد سال است اکتفا نکنید.

 

قیمت ضد آفتاب

 

SPF چیست و در ضدآفتاب ها به چه معناست ؟

 

این یکی از اساسی‌ترین سوال‌ها است که هنگام خرید کرم ضدآفتاب و با دیدن اعداد و ارقام متعدد گیج می ‌شویم.

 

اما واقعا این شاخص چیست و چگونه به ما کمک می‌ کند؟

 

SPF مخفف عبارت “Sun Protection Factor” به معنی عامل حفاظت در مقابل خورشید است.

 

جالب است بدانید که عدد بالاتر به معنی مراقبت بیشتر نیست.

 

پزشکان خرید کرم ضدآفتابی را توصیه می ‌کنند که SPF آن در بازه ‌ی ۱۵ تا ۵۰ باشد، نه بیشتر و نه کمتر. و قیمت ضد آفتاب نباید گولمان بزند

 

مطالعات نشان داده ‌اند که کرم ضدآفتاب با SPF بالاتر از ۵۰ حفاظت بیشتر ارائه نمی ‌دهد

 

و بسیاری از پزشکان استدلال می‌کنند برخی افراد تصور می‌کنند عدد SPF بالاتر به معنی دوام بیشتر بوده و باید قیمت ضد آفتاب نیز بالاتر باشد

 

و منجر به عدم تجدید کرم شده و در نتیجه این افراد بیشتر در معرض سوختگی قرار می ‌گیرند.

 

هنگامی که شما در برابر نور خورشید قرار دارید، در معرض دو نوع اشعه ماوراء بنفش (UVA و UVB) هستید.

 

اشعه ی UVA عمیقا به پوست نفوذ کرده و مسئول برنزه کردن است؛

 

همان چیزی که در چراغ های خواب استفاده می شود.

 

همچنین باعث پیری پوست، چین و چروک و برخی از سرطان های پوست می شود.

 

UVA در تمام سطوح شبانه روز در سطوح نسبتا سازگار موجود است.

 

تابش UVB باعث قرمزی پوست و آفتاب سوختگی می شود و عامل اصلی سرطان پوست است.

 

همچنین باعث پیری پوست می شود.

 

بر خلاف UVA، سطح UVB با توجه به ارتفاع، عرض جغرافیایی، زمان روز و زمان سال متفاوت است

 

بهترین کرم ضد آفتاب باید بتواند طیف گسترده ای از اشعه های UVA و UVB را مسدود کند.

 

برای حداکثر مزیت از کرم ضد آفتاب SPF 50+ استفاده کنید.

 

با این حال برای دانستن spf مناسب پوست خود حتما با متخصص پوست مشورت کنید.

 

 

حساسیت پوست نسبت به کرم ضد آفتاب

 

کرم های ضد آفتاب شیمیایی می توانند باعث تحریک و در موارد نادر حتی آلرژی شوند.

 

از جمله photoallergy، یا حساسیت در حضور نور خورشید!

 

برخی از مواد تشکیل دهنده ی آن آلرژی زا هستند مثل methoxydibenzoylmethane بوتیل اکسیبنزون ​​و کافور ۴-methylbenzylidene) 4MBC).

 

اگر در حال تلاش برای پیدا کردن یک کرم ضد آفتاب جدید برای پوست حساس هستید، یک تست پچ بر روی بازوی خود انجام دهید

 

و پس از ۲۴ ساعت ببینید که واکنشی رخ داده یا خیر؟

 

 

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست حساس و قیمت ضد آفتابها

 

کرم های ضد آفتاب اکسید فلزی غیر طبیعی ، ذرات معلق اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم اشعه ی ماوراء بنفش را منعکس و پراکنده می کنند

 

و به طور کلی ایمن تر و بهتر از کرم های ضد آفتاب شیمیایی هستند

 

و مخصوصا برای پوست های حساس توصیه می شوند.

 

البته این نوع کرم ها می توانند ظاهر سفید رنگ مانند روح بدهند، که باعث اجتناب مصرف کنندگان می شود.

 

مواد شیمیایی که باید از آنها اجتناب نمود

 

اکسی بنزون: با این که در جذب اشعه‌ های فرابنفش بسیار خوب عمل می ‌کنند،

 

برخی از مطالعات نشان می ‌دهند که این ماده می‌ تواند توسط پوست و به درون سیستم گردش خون جذب شود.

 

متخصصان سم شناسی معتقدند که جذب این ماده می ‌تواند باعث اختلال هورمون‌ ها، از بین رفتن سلول ‌ها و در نهایت سرطان پوست شود.

 

رتینیل پالمیتات: مطالعات نشان داده است که این گونه از ویتامین آ هنگامی که بر پوست آفتاب سوخته استفاده شود،

 

ممکن است خطر سرطان پوست را افزایش دهد.

 

و از آنجایی که رتینیل پالمیتات چندان تاثیری بر حفاظت در برابر آفتاب ندارد، بهتر است از آن دوری کرد.

 

پارابن: محافظت کننده‌ ی متداول در مواد آرایشی است که برای حفاظت در برابر رشد میکروبی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

 

پارابن‌ ها می‌ توانند مشابه هورمون استروژن عمل کنند، که برای نقشی که در توسعه‌ ی سرطان سینه بازی می‌ کنند شناخته شده است

 

 

و با این که این ماده‌ ی شیمیایی در تومورهای سینه یافت شده است، اما هنوز پزشکان ارتباط دقیق این ماده با این سرطان را کشف نکرده‌ اند. پس بهتر است که ایمن باشیم.



:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

 

برای محافظات کامل پوست صورت خود به اندازه دو بند انگشت پر، برای صورت خود از ضد آفتاب استفاده کنید. که بیشتر افراد مقدار کمتری از آن را استفاده می کنند. که این امر باعث کاهش محافظت از پوست تان می شود. پس در استفاده از ضد آفتاب دست و دل باز باشید. و بخاطر قیمت ضد آفتاب ها خساست به خرج ندهید

 

SPFمخفف ضریب محافظت از آفتاب است. شماره SPF می گوید که آن کرم ضد آفتاب از پوست شما در برابرUBV (اشعه های ماوراء بنفش خورشید) تا چه میزان محافظت می کند. هر چه عدد SPF بیشتر باشد، به این معنی است که از پوست شما بیشتر محافظت می کند. و قیمت ضد آفتاب ها هم بیشتر میشود

 

 

 

زمانی یک ضد آفتاب موثر است که به روش صحیح استفاده شود. راهنمایی های زیر را برای بهره مندی بیشتر از ضد آفتاب در نظر بگیرید:

 

حداقل 20 تا 30 دقیقه قبل از بیرون رفتن از خانه (در معرض آفتاب قرار گرفتن) از ضد آفتاب استفاده کنید. و قیمت ضد آفتاب نیز مهم است

 

هر 3 ساعت یک بار ضد آفتاب خود را ترمیم کنید. حتی اگر روی بسته بندی محصول استفاده در تمام روز را نوشته باشد. اگر در معرض آفتاب شدید هستید هر ساعت یا هر دو ساعت یک بار آن را ترمیم کنید.

 

تمام سطوح پوست خود که در معرض آفتاب است، شامل گوش، گردن و حتی پشت دست خود را ضد آفتاب بزنید. و بخاطر قیمت ضد آفتاب خساست به خرج نداده و خوب استفاده کنید

 

سخاتمندانه از ضد آفتاب استفاده کنید. آن را روی صورت خود نمالید، فقط آن را روی پوست خود پخش کنید.

 

خانم ها باید ضد آفتاب را زیر آرایش خود استفاده کنند.

 

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر: این کرم مناسب پوست‌های چرب‌ و با SPF 30 است. این کرم ضد آفتاب حاوی عصاره گیاه شیرین بیان٬ آلوئه ورا و پاپایا کرم بسیار خوبی برای روتین روزانه خواهد بود.

 

 

کرم ضد آفتاب پریم: افرادی که پوست مستعد آکنه دارند و با زدن کرم های ضد آفتاب جوش می زنند می توانند از این کرم که قیمت مناسبی نیز دارد در روتین پوستی خود استفاده کنند. این کرم فاقد چربی با SPF 60 است. و قیمت ضد آفتاب پریم نیز مناسب است



:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

برای خانمهایی که می خواهند چهره ای جوان و پوستی صاف و شاداب داشته باشند هنگام میکاپ استفاده از خرید کرم پودر بهتر است یا پنکیک؟!

شاید شما هم جزو آن دسته از خانمهایی باشید که بعد از میکاپ و آرایش سنتان بیشتر دیده شود که البته ناگفته نماند در اکثر مواقع این اتفاق خواهد افتاد و چون به نظر می رسد با آرایش می توان زیباتر از قبل بود بیشتر آرایش می کنیم و همین سبب می شود که با میکاپی غلیظ و نامتعادل سنمان بیشتر دیده شود .

یکی از مهمترین مراحل آرایش صورت آماده سازی پوست است که می توان گفت اساسی ترین قسمت میکاپ است چرا که اگر پوست یکدست و صاف دیده نشود آرایشهای نقاط دیگر زیبایی خود را آنطور که باید نخواهند داشت بنابراین باید این مرحله را بیشتر مد نظر داشت.

برای اینکه هنگام آرایش پوستمان به گونه ای دیده شود که ما تنها آن را آماده کرده باشیم و با خرید کرم پودر طوری آن را نسازیم که هرچه ناصافی و چین و چروک است دیده شود و به نوعی سنمان را بیشتر نشان ندهد بهتر است :

 

 اولا : بدون در نظر گرفتن سن و رنگ پوست،  اگر پوست براق و شفافی دارید که از انواع پوستهایی است که مثل آینه می درخشد اما هر از گاهی جوشهای ریزی هم در آن دیده می شود بهتر است بعد از زدن ضد آفتاب مخصوص پوستتان از پنکیک استفاده کنید چرا که در این مواقع پنکیک هم قدرت پوشانندگی خوبی برای جوشها دارد و هم اینگونه پوستها را جوانتر نشان خواهد داد که البته توجه داشته باشید که هیچگاه پنکیک را دور چشمها نزنید و تنها با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را کمی مات کنید .

 

 دوما: اگر پوستی خشک دارید و همیشه مجبورید آن را با خرید کرم پودر مرطوب کننده مرطوب نگه دارید بهتر است در بعضی موارد نه همیشه آنهم به ترتیبی که در پایین گفته شده است از پنکیک در پایان آرایشتان استفاده کنید چرا که در هر سنی که باشید خشکی پوستتان باعث میشود که با پنکیک خطوط چهره ی شما بیشتر مشخص شود، راه بهتر آن است که پس از استفاده از ضد آفتاب مخصوص پوستتان تنها از خرید کرم پودر خوب استفاده کنید که در صورتی که دوست داشتید پوستتان مات دیده شود از نوع مات آن را تهیه کرده و روی ضد آفتابتان بزنید .

 

 سوما : اگر پوستی کدر و دارای جوش و همینطور لکهای به جا مانده از جوش دارید و می خواهید آن را برای یک آرایش ملایم و زیبا آماده کنید بهتر است ابتدا ضد آفتاب فاقد چربی خود را بزنید، سپس از یک کرم پودر خوب که قابلیت پوشانندگی خوبی دارد استفاده کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با حرکت آرام ضربه زدن آن را خوب بر روی پوست بخوابانید و در پایان کار آرایش هم پد یا همان ابر پنکیک را برداشته و با حرکت گذاشتن و برداشتن بر روی پوست، آن را کمی از براقی به ماتی برسانید . باز هم در نظر داشته باشید که پد را اطراف چشمها نمالید، همینطور آن را روی پوست نکشید فقط بگذارید و بردارید.

 

نکته ی قابل ذکر: دختران و خانمهایی که پوست بسیار خشکی دارند حتما ابتدا از یک ضد آفتاب مخصوص، سپس از مرطوب کننده ای مناسب استفاده کرده و پس از مرطوب ساختن پوست و جذب کامل  آنها از پنکیک استفاده کنند .

 

 

نتیجه : اگر آماده سازی و زیر ساخت پوست برای آرایش با کرمهای لازم درست انجام شود، مات بودن پوست توسط پنکیک می تواند در جوان نشان دادن و شیکتر بودن آرایش بیش از کرم پودر های براق کمک ک



:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

استفاده نادرست از کرم‌ پودر یا کانسیلر پوست‌ صورت‌تان را غیر طبیعی و ایرادهای آن را بیشتر نمایان می‌کنند. خرید کرم پودر و کرم‌ پودر زدن هم تکنیک‌های خاص خودش را دارد. مطلب زیر را بخوانید تا مانند آرایشگرهای هالیوودی، در خرید کرم پودر حرفه ای عمل کنید

 

سیندا واتسون آرایشگر معروف نیویورکی می‌گوید: هدف کرم‌پودر و دیگر کرم‌‌های پوشاننده تغییر رنگ پوست نیست بلکه تنها هدف پوشاندن عیب و ایرادها و غیریکنواختی‌های پوست است تا پوست کاملا یکدست شود.

 

خیلی از ما دقیقا نمی‌دانیم که چطور باید در خرید کرم پودر عمل کنیم و  کرم‌پودر را بزنیم که صورتمان را غیر طبیعی یا پیر نکند، خیلی‌ها به جای اینکه رنگ پوست را یکنواخت کنند با استفاده نادرست از کرم‌ پودریا کانسیلر پوست‌ صورت‌شان را غیرطبیعی و ایرادهای آن را بیشتر نمایان می‌کنند در حالی که خرید کرم پودر و کرم‌پودر زدن هم تکنیک‌های خاص خودش را دارد. مطلب زیر را بخوانید تا بدانید روش این خانم آرایشگر برای کرم‌ پودر زدن چیست.

 

اگر پوست براق دارید

 

کسانی که پوست براق و شفافی دارند یعنی پوست‌هایی که مثل آینه می‌درخشند اما گاهی هم جوش‌های ریزی در آن دیده می‌شود بهتر است بعد از زدن ضد آفتاب مخصوص پوست از پنکیک استفاده شود چرا که در این مواقع پنکیک هم قدرت پوشانندگی خوبی برای جوش‌ها دارد و هم اینگونه پوست‌ها را جوان‌تر نشان خواهد داد که البته نباید هیچگاه پنکیک را دور چشم‌ها زد بلکه تنها با گذاشتن و برداشتن پد پوست را باید کمی مات کرد.

 

اگر پوستی کدر دارید

 

اگر پوستی کدر و دارای جوش و همینطور لک‌های به جا مانده از جوش دارید، ابتدا ضدآفتاب فاقد چربی خود را بزنید، سپس از یک کرم‌ پودر خوب که قابلیت پوشانندگی خوبی دارد استفاده کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با حرکت آرام ضربه زدن آن را کاملا روی پوست بخوابانید و در پایان کار آرایش هم پد یا همان ابر پنکیک را برداشته و با حرکت گذاشتن و برداشتن روی پوست، آن را کمی از براقی به ماتی برسانید.

 

اگر پوست چربی دارید

 

هنگام خرید کرم پودر حتما به لیبل آن دقت کنید که روی آن کلمه ( oil free ) یا ( matt ) نوشته شده باشد. در غیر این صورت نه تنها براقی پوست شما را تشدید می‌کند بلکه باید خودتان را برای زدن جوش‌های بدتر آماده کنید. کرم پودرهای مایع یا جامد با بیس آب و پنکیک‌های خشک انتخاب خوبی برای استفاده روزمره شماست. در صورتی که پوست‌تان نیاز به یک پوشش قوی‌تر دارد قبل از زدن کرم مایع با یک پد مرطوب یک لایه از فون خشک ( آکوا ) روی پوست‌تان بزنید.

 

مرحله اول حرفه ای کرم پودر زدن : رنگ کرم پودر مناسب پوست صورت تان انتخاب کنید

 

هنگام خرید برای تست رنگ کرم‌پودر باید ۳رنگ نزدیک به رنگ پوست‌تان را روی خط فک پایین خود بمالید، بعد در نور طبیعی ببینید که آیا هنوز خط آرایشی دیده می‌شود یا نه؟ اگر رنگ درست را انتخاب کرده باشید خطی نباید مانده باشد. کرم‌پودری برای شما مناسب است که وقتی به خط فک پایین مالیده شود، خط آرایشی بین گردن و صورت به وجود نیاید.

 

مرحله دوم حرفه ای کرم پودر زدن : پوست صورت تان را زیرسازی کنید

 

اول از همه باید با یک کرم یا لوسیون مرطوب‌ کننده کار را شروع کنید. اگر پوست چرب یا حتی معمولی دارید حتما از مرطوب‌ کننده بدون چربی استفاده کنید. مرطوب‌ کننده باعث می‌شود کرم‌ پودر، بهتر روی پوست بخوابد و دوام بیشتری هم داشته‌ باشد.

 

مرحله سوم حرفه ای کرم پودر زدن : نقطه ای کرم پودر بزنید

 

به صورت نقطه‌ای روی پیشانی، چانه، بینی و کناره‌های بینی مقداری کرم‌پودر را بگذارید، معمولا بیشترین تغییر رنگ در مرکز صورت است به همین دلیل باید در این منطقه بیشترین پوشش را ایجاد کنید، تمرکز بیشتر را روی این قسمت بگذارید، با انگشت کرم را با کمی فشار روی پوست بمالید.

 

مرحله چهارم حرفه ای کرم پودر زدن : حالا نوبت کانسیلر است

 

هر منطقه‌ای از پوست که کمی تیره ‌است به خصوص زیر چشم‌ها باید با کانسیلر پوشانده‌ شود، با برس کوچک و ظریفی دقیقا زیر پلک پایین را با حرکت به سمت بینی کانسیلر بزنید. حواستان باشد که کانسیلر باید یک درجه روشن‌تر از کرم‌پودر باشد.

 

مرحله پنجم حرفه ای کرم پودر زدن : حالا با یک برس بزرگ و پرزدار به صورت پودر بزنید

 

اگر دوست داشته‌باشید می‌توانید یک پودر برنزه انتخاب کنید، در اطراف استخوان‌های صورت یعنی خط فک، خط رویش موها و شقیقه‌ها بیشتر تمرکز کنید، چون این مناطق برجسته‌اند و آفتاب بیشتری می‌خورند باید نسبت به دیگر جاهای پوست تیره‌تر باشند.

 

مرحله ششم حرفه ای کرم پودر زدن : منطقه T صورتتان را فراموش نکنید

 

 

منطقه T یعنی پیشانی و بینی معمولا از مناطقی هستند که کمی براق‌ترند به همین دلیل برای گرفتن این براقی باید از یک پودر مات استفاده کنید، با یک برس بزرگ بینی، پیشانی و چانه را با پودر بپوشانید



:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

 

خرید کرم پودر از مهمترین اجزا در یک آرایش اصولی ، زیرسازی آرایش پوست است ، که هدف از استفاده از کرم پودر يا همان زيرسازي آرايش اين است که پوست شما حالت يکنواخت و آماده براي آرايش را پيدا کند.هدف از زدن کرم پودر، رنگ بخشيدن به پوست نيست.به همين خاطر بهتر است که تا آنجا که ميتوانيد هنگام خرید کرم پودر خود، نزديکترين رنگ به رنگ پوست خودتان را انتخاب کنيد. براي اينکار رنگ آن را روي استخوان فک خود امتحان کنيد. رنگ درست بايد در مقايسه با رنگ گردن طبيعي جلوه کند.

 

نکات مهم در خرید کرم پودر مناسب

پوست چرب یا خشک؟ مساله این ا ست!

در قدم اول برای خرید کرم پودر مناسب، باید به نوع پوست تان توجه کنید. آیا پوست شما چرب است؟ یا از خشکی پوست تان در عذاب هستید؟ یا پوست مختلطی دارید؟ هر مدل از پوست، با توجه به میزان چربی آن، انتخاب شما را در خرید کرم پودر مناسب، ۱۸۰ درجه تغییر خواهد داد. مثلا اگر پوست چربی دارید، حتما باید توجه کنید که در فرمولاسیون کرم پودری که می خرید، از آب استفاده شده باشد و حتما هم کرم پودرتان، فاقد چربی یا اصطلاحا oil free باشد. ضمنا یادتان باشد که حتما از کرم پودر های مات استفاده کنید تا پوست تان بیش از اندازه برق نزند.

 

اگر پوست خشکی دارید، بهترین انتخاب برای شما خرید کرم پودر های چرب و براق است و کرم پودر های پودری، گزینه مناسبی برای پوست های مختلط به حساب می آیند. درواقع، قاعده کلی خرید لوازم آرایشی و بهداشتی این است؛با توجه به کمبودهایی که در پوست تان احساس می کنید، لوازمی را برای استفاده انتخاب کنید که این کمبودها را جبران و به نوعی نقص احتمالی در پوست تان را اصلاح کند و ظاهر آن را بهبود ببخشد. اگر پوست تان هم معمولی است که خوش به حالتان! با خیال راحت از هر کرم پودری که دوست دارید استفاده کنید و لذت ببرید!

 

چه رنگی هستید؟

خب! حالا که مشخص شد چه کرم پودری با نوع پوست شما سازگاری بهتری دارد، باید سراغ ظاهر آن بروید. بهترین انتخاب برای رنگ کرم پودر، آن طیف رنگی است که نهایتا یک درجه با رنگ پوست شما، تفاوت داشته باشد. واقعیت این است که هدف نهایی از استفاده از کرم پودر، این است که ما پوستی یک دست و صاف داشته باشیم که شفاف باشد و ظاهر ما را شاداب تر جلوه دهد؛ نه اینکه پوست مان را برنز یا سفید کنیم.

 

بنابراین این نکته مهم را فراموش نکنید که فونداسیون رنگ پوست شما، عامل اساسی انتخاب رنگ کرم پودر است. برای شناخت فونداسیون رنگ پوست، راه های متعددی وجود دارد؛ می توانید با شناخت رنگ رگ های مچ دست تان، به نوع آن پی ببرید. به رگ های قسمت داخلی مچ دست تان نگاه کنید.

 

اگر رنگ رگ های مچ دست تان آبی یا بنفش باشد، یعنی پوست شما ته رنگ سرد دارد و اگر رگ های سبز داشتید، یعنی ته رنگ گرمی در پوست تان دارید. اگر رنگ رگ دستتان، نه آبی و بنفش بود و نه سبز، شما فونداسیون خنثی در پوست تان دارید.

 

اگر رنگ پوست شما سرد است، کرم پودر های با ته رنگ صورتی، برنزه و ماهاگونی، بهترین انتخاب برای شما هستند.

 

اگر ته رنگ گرم دارید، سعی کنید از کرم پودرهایی استفاده کنید که رنگ های زرد، طلایی، عسلی، هلویی و نارنجی داشته باشند.

 

و اگر فونداسیون پوست خنثی دارید، رنگ های خنثی، نخودی، بژ و گندمی در کرم پودر، بهترین انتخاب برای شما هستند.

 

خیلی از ما دقیقا نمی دانیم که چطور باید کرم پودر را بزنیم که صورتمان را غیر طبیعی یا پیر نکند، خیلی ها به جای اینکه رنگ پوست را یکنواخت کنند با استفاده نادرست از کرم پودریا کانسیلر پوست صورت شان را غیرطبیعی و ایرادهای آن را بیشتر نمایان می کنند در حالی که کرم پودر زدن هم تکنیک هایخاص خودش را دارد.

 

کرم پودر ها براساس نوع پوشش تقسیم بندی می شوند:

۱- کرم های مرطوب کننده رنگی:

که علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی مقداری دانه های رنگی هم دارند که به پوست رنگ می بخشد این کرم برای پوستهای جوان و صاف مناسب است.

 

۲- فون مایع که رایج ترین و محبوب ترین شکل کرم پودر است:

زیرا استفاده از آن آسان است و پوشش طبیعی به پوست می دهد این کرم ها معمولاٌ برای پوستهای نرمال و خشک مناسب هستند و افرادی که پوست چرب دارند باید از نوع بدون چربی (Oil Free) آن استفاده کنند..

 

۳- کرم پودر:

این کرم ها بسیار مرطوب و غنی هستند مخصوصاً مناسب پوستهای خشک می باشند و چون بافت تقریباً سنگین دارند باید شما مطمئن شوید که خوب جذب پوست شده برای این کار از یک اسفنج مرطوب کمک بگیرید.

 

۴- کرم پودر فشرده یا پنکیک:

این کرم قدرت پوشش بیشتری دارد معمولاً به شکل پودر فشرده شده و به دو صورت چرب و خشک موجود است و استفاده آن معمولاً به کمک اسفنج می باشد که روی آن در نظر گرفته شده است.

 

۵- پن استیک:

 

این کرم پودر دارای بافت سنگین می باشد و ب برای پوشش معایب پوستی و سرخی زخم سیار مناسب می باشد. مقداری از آن را روی محل می گذاریم و با یک اسفنج محو می کنیم.



:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 معمولا از کرم‌پودر برای زیرسازی آرایش استفاده می‌شود. این محصولات طیف رنگ وسیعی دارند و دارای انواع گوناگونی هستند که می توانید برای خرید کرم پودر مک  را به عنوان یک راهنما مدنظر قرار دهید تا با طیف زیادی از محصولات آشنا شوید. در زیر ویژگی‌های یک کرم پودر با کیفیت آمده است:

 

پوشش‌دهی قوی: اولین ویژگی‌ مهم در خرید کرم پودر ، توانایی آن در پوشش یک‌دست و بی‌نقص صورت است. باید بدانید که افراد دارای جوش‌های سرسیاه و یا سر سفید و لک، برای پوشش دهی مناسب باید از کانسیلرها استفاده کنند.

رنگ طبیعی: رنگ طبیعی کرم پودر در خرید کرم پودر بسیار مهم است. هر کسی دوست دارد در ضمن آرایش، ردی از کرم پودر بر صورتش پیدا نباشد. داشتن رنگ‌دانه‌های طبیعی و نزدیک به رنگ پوست از ویژگی‌های خوب یک کرم پودر با کیفیت است.

فرمولاسیون خوب: اگر به سلامت و زیبایی خود اهمیت می‌دهید، به ساختار و ترکیبات به کار رفته در فوندیشن و دیگر محصولات آرایشی خود توجه کنید. وجود انواع ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و مواد مغذی دیگر، ضمن زیبا کردن پوستتان، در طول روز به تغذیه و تقویت پوست کمک می‌کند.

کرم پودر سبک: هیچ چیز مانند خرید کرم پودر سبک با بافت نرم و مخملی برای افرادی که ساعت‌های طولانی بیرون از منزل هستند، نخواهد بود.

ماندگاری بالا: حتی اگر کرم پودر شما دارای ترکیبات عالی، پوشانندگی قوی، رنگ طبیعی و سبک باشد، اما ماندگاری زیادی نداشته باشد، کرم پودر خوبی به شمار نمی‌آید. ماندگاری از شرط‌های مهم برای محصولات آرایشی و کرم پودر خوب است.

کرم پودر سازگار با پوست: اگر دارای پوست چرب یا خشکی هستید، در هنگام خرید کرم پودر متناسب با آن را انتخاب نمایید. بی‌شک، کرم پودر بر پایه چربی، زمینه را برای بروز جوش در افراد با پوست چرب فراهم می‌کند. همین‌طور، کرم پودر بر پایه آب نیز نمی‌تواند آرایش خوب و درخشانی برای افراد با پوست خشک رقم بزند.

ضد حساسیت: افراد دارای پوست حساس، باید بسیار به این نکته توجه کنند. وجود عطر یا ترکیباتی مانند پارابن، اسانس‌های معطر و غیره به‌ راحتی می‌تواند به پوست‌های حساس آسیب‌های جدی وارد کند.

ترکیبات محافظ در برابر اشعه خورشید: این روزها توجه تولیدکنندگان محصولات آرایشی به تولید کرم پودر‌هایی حاویSPF است. این کرم پودرها علاوه بر یکدست کردن پوست، از آن در برابر اشعه‌های مضر خورشید نیز محافظت می‌کنند.

سازگار با پوست: از ویژگی‌های مهم یک کرم پودر خوب، داشتن ترکیبات درمانی در کنار ویژگی‌های آرایشی آنان است. برای مثال کرم پودر ضد جوش علاوه ‌بر مهار چربی پوست، در تنظیم سبوم آن نیز موثر است. یک کرم پودر آبرسان، ضمن پوشانندگی پوست، باعث رطوبت‌رسانی قوی پوست شده و از بروز خشکی آن جلوگیری می‌کند. همچنین در ترکیبات کرم پودر باید ترکیبات ضد پیری و ضد چروک نیز وجود داشته باشد تا پوست در درازمدت پیر و شکسته نشود.

زدن کرم پودر از مهم‌ترین قسمت‌های هر آرایش است که لازم است با تمامی نکات و ترفندهای آن آشنا باشید تا آرایشی بی‌نقص را خلق کنید.

 

نکاتی درباره استفاده ازضد آفتاب و کرم پودر که نمی دانید

 

ترفندهای زدن کرم پودر

قبل از خرید کرم پودر، باید برچسب آن را با دقت خواند: محصولی انتخاب نمایید که کاملا متناسب با شرایط پوستی شما باشد. مثلا یک محصول با فرمولاسیون آبرسان، برای پوست‌های خشک عالی است اما برای پوست‌های چرب خیر. برخی از کرم‌پودرها دارای SPF هستند، استفاده از این دسته، در طول روز انتخاب مناسبی به شمار می‌روند اما در شب‌ها خیر.

آماده سازی پوست به عنوان نخستین گام: برای داشتن آرایش زیبا، یک برنامه درست و اصولی مراقبت از پوست الزامی است. قبل از زدن کرم پودر، باید پوست تمیز باشد. سپس بعد از زدن تونر و آبرسان، می‌توانید کرم پودر را به صورت خود بزنید. اگر پوست به اندازه کافی هیدارته و مرطوب باشد، احتمال کیکی شدن کرم پودر هم تا حد خیلی زیادی کاهش پیدا میکند.

داشتن دو کرم پودر متفاوت: اگر نمی توانید بهترین و مناسب ترین رنگ کرم پودر را برای پوست صورتتان انتخاب کنید، بهتر است دو رنگ از کرم پودر داشته باشید: یکی رنگی روشن‌تر و سبک‌تر از پوست طبیعی خودتان و دیگری رنگی کمی تیره‌تر از پوست.  سپس این دو رنگ رو با یکدیگر ترکیب کنید. این ترفند، در نهایت بهترین رنگ را برای پوستتان ایجاد میکند.

 

پودر زدن در قسمت T-Zone صورت برای ماندگاری بیشتر: قسمت T صورت عبارت است از: پل بینی، بین دو ابرو، روی پیشانی و چانه. این قسمت‌ها زودتر از دیگر قسمت‌های صورت چرب می‌شوند. زدن پودر به این قسمت‌ها، باعث ماندگاری آرایش برای ساعت‌های بیشتر روی صورتتان خواهد شد.



:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

معمولا خانم ها توقع های متفاوتی از ریمل چشم دارند. معمولا گاهی اوقات انتظار از خرید بهترین ریمل چشم، بلند کنندگی عالی و دادن جلوه ای رویایی به چشم ها است. همچنین گاهی توقع داریم ریمل رنگی بوده تا در شب آرایشی متفاوت به چشم ها بدهد.

هدف تیم تیوان در این پست راهنمای خرید انواع بهترین ریمل چشم است که هم مژه ها را پرپشت ترکرده و هم قیمتی مناسب از بهترین مارک های موجود در بازار را دارا باشد.

 

راهنمای خرید ریمل چشم با حجم دهندگی بالا

ریمل های جدیدی که در بازار موجود است علاوه بر اینکه ساده نیستند بلکه ویژگی های بسیا زیادی هم دارند. پس اگر می خواهید در خرید ریمل بهترین باشید، ابتدا باید هدفتان را از خرید ریمل مشخص کرده، بدانید که ریمل شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

برای خرید ریمل، گزینه های انتخابی زیادی پیش رو دارید؛ ریمل ضد آب، ریمل حجم دهنده، ریمل فانتزی و رنگی یا ریملی که دارای چندین ویژگی در کنارهم باشد. پس باید نوع نیاز به خرید ریمل چشم را برای خود مشخص کنید.

اگراز آن دسته از خانم ها هستید که ریمل مهمترین بخش از آرایش روزانه شما را تشکیل می دهد باید بدانید که با یک ریمل خوب، میتوان چشم ها را به طرز ماهرانه ای طوری آرایش کرد که در عین حفظ زیبایی انگار آرایشی نکرده اید.

 

با کیفیت ترین و بهترین ریمل چشم

با کیفیت ترین و بهترین ریمل چشم در بازار عبارتند از:

 

لورآل (Loreal) ریمل حجم دهنده لورآل مدل Maga Volume Collagene 24H

بیو (BeYu) ریمل حجم دهنده بیو مدل Volume Now

مای (My) ریمل حجم دهنده مای Black Diamond مدل Luxurious

ریمل حجم دهنده بورژآ مدل Volume Glamour

 ریمل بی یو مدل Volume Now

اگر می خواهید حالت و فرم چشم را بهتر نشان بدهید باید مژه را تیره تر کنید. بنابراین بسته به حالت و فرم چشم باید از ریمل مناسب استفاده کرد.

شرکت بی یو در سری ریمل های جدید این کمپانی، ریمل «Volume Now» را قرار داده و بدینوسیله آن را وارد بازار جهانی کرده است.

 

ریمل بی یو پوشانندگی خوبی به مژه داده، باعث حجم دهندگی بالا می شود.

 

بهترین ریمل چشم بی یو

سابقه شرکت بی یو «BeYu» آلمان در حوزه لوازم آرایشی تقریبا ۱۵ سال است که سعی می کند با قیمت و کیفیت مناسب محصولات خود را در دسترس عموم قرار بدهد. بهترین ریمل چشم بی یو قادر است با پوشش دهی کامل حجم بالایی به مژه داده، باعث جذابیت هرچه بیشتر آن شود.

معمولا استفاده به اندازه و انتخاب نوع صحیح در ریمل ها به خاطر زیباتر شدن ظاهر، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. با توجه به نیاز مختلف افراد و فرم های گوناگون در مژه ها ریمل های متنوعی در دنیا تولید شده اند که معمولا پرپشت کننده، بلند کننده و حجم دهنده هستند و وجود برس های متنوع در این محصولات سبب تغییرات چشمگیری در حالت و فرم چشم ها می شوند.

 

ریمل حجم دهنده بی یو مدل Volume Now حاوی حجم ۱۲ میلی لیتر با رنگ کاملا مشکی، حجم بسیار زیادی به مژه داده و برای چشمهای حساس بسیار مناسب است.

 

ویژگی های بی یو

قابلیت حجم دهی مناسب در مژه ها

پوشش برروی تمام مژه

مناسب برای چشم های حساس

ضد آب نیست.

دارای حجم ۱۲ میلی لیتر

کشور مبدا برند آلمان

نظر کاربران در مورد بی یو

حجم دهی بالا

رنگ مشکی خوب و ماندگاری بالا

دارای حجم و مواد زیاد

دیرخشک می شود.

دارای کیفیت خوبی است.

این ریمل نسبت به قیمتش بی نظیر است.

زیر چشم دچار ریزش نمی شود.

مژه ها را به هم نمی چسباند.

دارای برس با کیفیت که باعث پرپشت تر شدن و بلند تر کردن مژه ها می شود.

ریمل بی یو مدل Volume Now

 

لورآل مدل Maga Volume Collagene 24H

ریمل جزء محصولات آرایشی و بهداشتی است که برای افزایش حجم یا ضخیم شدن و تیرگی مژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. روغن، واکس، رنگدانه، مواد نگهدارنده از مواد اصلی تشکیل دهنده ی لورآل هستند.

 

در ریمل های معمولی برسی گرد باعث حالت دادن به مژه ها، افزایش طول و تیره کردن مژه به وسیله مواد داخل مخزن می شود، این در حالی است که ریمل های حرفه ای تر دارای دو برس هستند که یکی برای افزایش طول و حجم دادن به مژه بوده، دیگری برای تیره تر شدن و رنگ آمیزی آن به کار می رود.

 

بهترین ریمل چشم Loreal Mega

 

ساخت کشور فرانسه، دارای حجم ۹ میلی لیتر بوده و در حجم دهی به مژه ها محصول بسیار مناسبی است و اثر آن روی چشم تا ۲۴ ساعت باقی خواهد ماند.

 

به طورر کلی ریمل ها دارای دو نوع ساده و فانتزی طراحی شده اند که بیشترین تفاوت آنها در تنوع رنگ های موجود و مدل فانتزی آن است، از این رو تنوع بسیار زیادی توسط انواع تولید کنندگان راهی بازار شده و خریداران و مصرف کنندگان حق انتخاب بسیار زیادی می توانند داشته باشند.

 

به طور کلی ریمل هایی که حجم دهندگی بالایی دارند حاوی مواد ابریشمی مصنوعی و مواد نایلونی بوده، طول مژه را به خوبی افزایش می دهند.

همچنین گروه دیگری از ریمل ها نیز دارای مواد حالت دهنده مانند پرو ویتامین B5 دارند که اگر در قسمت رویشگاه مژه با برس سایش و تکان ایجاد کنید، سپس روی تمامیی سطح مژه بکشید باعث یکدست شدنش می شوید. باید دقت کنید که هر بار بعد از مصرف حتما درب مخزن را محکم بسته، تا از ورود باکتری و گرد و غبار به آن جلوگیری شود.

 

ویژگی های ریمل لورآل

ضد آب نیست.

ماندگاری ۲۴ ساعته

کشور مبدا برند فرانسه

حاوی کلاژن

مجوز صادر شده از سازمان غذا و دارو

دارای حجم ۹ میلی لیتر

نظر کاربران در مورد لورآل مدل Maga Volume Collagene 24H

مژه ها را به خوبی مشکی کرده، پر می کند و حجم مناسبی به مژه ها می دهد.

مژه ها را بلند کرده، بسیار طبیعی به نظر می آید.

فوق العاده با کیفیت و عالی

ماندگاری خوب، بدون آسیب زدن به مژه ها

بسیار مفید و کاربردی برای چشم های حساس

 

اصلا زیر چشم نمیریزد.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

فقط ریمل خودتان را استفاده کنید

 

به هیچ‌وجه از ریمل فرد دیگری استفاده نکنید و ریمل خود را نیز به کسی قرض ندهید. ریمل محیط مناسبی برای رشد باکتری‌هایی است که می‌توانند عفونت‌های چشمی ایجاد کنند. حتی ممکن است چشمان دوست شما باکتری‌هایی داشته باشد که برای او ضرر ندارد ولی برای چشمان شما مشکل ایجاد کند. پیشنهاد می‌کنیم هر 3 سال یک‌بار ریمل‌تان را تعویض کنید.

 

با مژه‌های کوتاه چه باید کرد

 

باید در هنگام خرید ریمل ریملی انتخاب کنید که رنگ تیره‌ای داشته باشد و بلند‌کننده مژه باشد.بعد از خرید ریمل  یک‌بار ریمل بزنید، صبر کنید تا ریمل خشک شود سپس یک لایه دیگر روی آن بزنید. اگر هم مژ‌ه‌های‌تان هم کوتاه است هم نازک، به‌دنبال ریمل بلند‌کننده و حجم‌دهنده باشید. ابتدا یک لایه ریمل بزنید، اجازه دهید خشک شود و دوباره سر مژه‌ها و مژه‌های انتهای چشم را دوباره ریمل بزنید.

 

مژه‌های بلند تنها به‌دنبال حجم‌دهنده باشند

 

آن‌هایی که مژه‌های بلند دارند، نیازی به استفاده از ریمل‌های بلند‌کننده ندارند،و نیاز نیست حنما هنگام خرید ریمل بدنبال نوع بلند کننده باشند بلکه برعکس باید در زمان خرید ریمل ریملی انتخاب کنند که حجم‌دهنده باشد. این دسته از خانم‌ها هم باید صبر کنند لایه اولی ریمل خشک شده و سپس مژه‌ها را از ریشه ریمل بزنند تا پرتر به‌نظر برسد.

 

کسانی که نباید از ریمل حجم‌دهنده استفاده کنند

 

مژ‌ه‌های سیخکی هیچ حالتی ندارند؛ بلکه به‌صورت یک خط مستقیم رشد می‌کنند. در این حالت باید هم از فرمژه استفاده کنید و هم از ریمل حالت‌دهنده و بلند کننده؛ این دسته از خانم‌ها نباید ریمل حجم‌دهنده استفاده کنند چون مژه‌های‌شان سنگین و بسیار مصنوعی به‌نظر می‌رسد.

 

 تکنیک‌های صحیح ریمل‌زدن را یاد بگیرید

 قبل از این‌که برس را به مژه‌های‌تان بزنید،  مقدار اضافی ریمل روی برس را با گذاشتن دستمالی روی آن پاک کنید.

 هنگام ریمل‌زدن باید برس آن را به‌طور افقی بگیرید و بعد از ریشه به سمت نوک مژه‌ها ریمل بزنید، برس را کمی بچرخانید تا مژه‌ها از هم جدا شوند، حواس‌تان باشد که خیلی مژ‌ه‌ها را از ریمل پرنکنید.

 وقتی می‌خواهید مژه‌های پلک بالا را ریمل بزنید باید برس را بالای مژه‌ها بگیرید چون وقتی به مژه‌ها از بالا ریمل بزنید،  وزن مژه‌ها به سمت پایین می‌افتد و حالت بهتری می‌گیرند، اگر می‌خواهید مژه‌های پلک پایین را هم ریمل بزنید، بهتر است نسبت به پلک بالا ریمل کمتری استفاده کنید.

 

 اگر می‌خواهید مژه‌‌ها به خاطر ریمل زیاد به هم نچسبند، بعد از هر دوری که ریمل می‌زنید صبر کنید تا خشک شود و بعد دوباره روی آن دور دوم را شروع کنید، معمولا یک تا 2 دور ریمل زدن کافی است ولی اگر می‌خواهید ریمل پرتری داشته باشید، می‌توانید 2 تا 3 دور بزنید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

یکی از مهم‌ترین وسایل آرایشی خانم‌ها ریمل است به‌خصوص خانم‌هایی که برای‌شان آرایش چشم، اهمیت بسیاری دارد یا این‌که در خرید ریمل و هرگونه ماده آرایشی مربوط به چشم وسواس دارند. ریمل‌های مختلفی و بسیاری وجود دارد اما کمتر کسی است که از تکنیک‌های خرید ریمل و استفاده از آن آگاه باشد، افراد کمی هستند که بدانند خرید ریمل بستگی به نوع چشم و مژه‌ها دارد و باید هنگام خرید تمام این موارد را در نظر داشت.

 

چگونه رنگ ریمل را انتخاب کنید؟

ریمل‌هایی که به‌راستی رنگی مشکی دارند، برای همه مناسب هستند.

مهم است که رنگ ریمل واقعا سیاه باشد،  برای تشخیص این موضوع با برس مقداری از آن را روی دستمال کاغذی یا کاغذ سفید بکشید.

اگر احساس کردید که بیشتر خاکستری است تا مشکی از خرید ریمل منصرف شوید اما اگر موهایی روشن یا قرمز دارید، می‌توانید از ریمل قهوه‌ای هم استفاده کنید چون ریمل قهو‌ه‌ای حالتی طبیعی‌تر به چهره شما می‌دهد.

حواس‌تان باشد که رنگ‌های فانتزی مثل آبی، قرمز، سبز و… تنها مناسب خانم‌های خیلی جوان است.

 

 

قبل از خرید ریمل مژه‌ها را فرکنید

مسلما وقتی مژه‌ها فر باشند با ریمل، زیبایی آن‌ها دوچندان می‌شود اما هنگام فرکردن باید چند نکته خاص را در نظر گرفت. اول این‌که باید قبل از ریمل از فر مژه استفاده کرد، نباید هنگام استفاده از فرمژه هیچ‌گونه ماده خاصی روی مژه‌ها باشد چون در غیر این صورت احتمال آسیب‌دیدن و شکسته‌شدن مژه‌ها وجود دارد. نکته دوم این‌که باید فرمژه آنقدر پهن باشد که تمام مژه‌ها یکدست فر شوند و پد پلاستیکی آن کاملا در جای خود قرار گرفته باشد.

 

 با مژه‌های کوتاه چه باید کرد؟

باید در خرید ریمل ریملی انتخاب کنید که رنگ تیره‌ای داشته باشد و بلند‌کننده مژه باشد. یک‌بار ریمل بزنید، صبر کنید تا ریمل خشک شود سپس یک لایه دیگر روی آن بزنید. اگر مژ‌ه‌های‌تان هم کوتاه است هم نازک، به‌دنبال ریمل بلند‌کننده و حجم‌دهنده باشید. ابتدا یک لایه ریمل بزنید، اجازه دهید خشک شود و دوباره سر مژه‌ها و مژه‌های انتهای چشم را دوباره ریمل بزنید.

 

 مژه‌های بلند تنها به‌دنبال حجم‌دهنده باشند

آن‌هایی که مژه‌های بلند دارند، نیازی به استفاده از ریمل‌های بلند‌کننده ندارند، برعکس باید ریملی انتخاب کنند که حجم‌دهنده باشد. این دسته از خانم‌ها هم باید صبر کنند لایه اولی ریمل خشک شده و سپس مژه‌ها را از ریشه ریمل بزنند تا پرتر به‌نظر برسند.

 

 مژه‌ها را نکشید

هیچ‌گاه با دست ریمل روی مژه‌ها را نکنید یا برای پاک‌کردن به مژه‌ها فشار نیاورید و آن‌ها را نکشید چون این‌کار می‌تواند منجر به التهاب ناحیه پلک‌ها شده و حتی ممکن است باعث ریزش مژه‌ها هم شود. برای پاک‌کردن ریمل‌ها پنبه‌ای را آغشته به شیرپاک‌کن کنید و بعد پنبه را روی مژ‌ها فشار دهید تا ریمل‌ها درون ماده پاک‌کننده حل شوند و در نتیجه‌ به‌راحتی پاک شوند.

 

 

 

برندی پیدا کنید که دوستش دارید

 

آیا برند لوازم آرایشی هست که به طور خاص دوستش داشته باشید؟ اگر بله، بهتر است دنبال ریمل مناسبی از همان برند بگردید. من شخصاً محصولات Cover Girl را دوست دارم و ریمل این برند مدل lash Blast و هم چنین Flamed Out نوع مورد علاقه‌ی من است. در برندی که دوست دارید خوب بگردید تا ریمل مناسب سبک خودتان پیدا کنید. در غیر این صورت به سراغ برند های دیگر بروید.

 

نتیجه ی دلخواه تان را مشخص کنید

 

اولین کاری که برای پیدا کردن ریمل مناسب باید انجام دهید مشخص کردن نتیجه ای است که به دنبال آن هستید. می خواهید مژه هایتان بلند شوند، ضخیم تر به نظر برسند یا مشخص شوند؟ برای هر سه اثر فرمول خاصی وجود دارد بنابراین مهم است که قبل از خرید بدانید چه می خواهید. من شخصاً ترجیح می دهم مژه ها کشیده و مشخص شوند؛ به نظرم این حالت تمیز، مرتب و بسیار زنانه است.

 

رنگ مورد نظرتان را مشخص کنید

 

 

تصمیم بگیرید که دوست دارید ریمل تان چه رنگی باشد. ریمل های رنگی مثل یاقوتی، سبز و ارغوانی در بازار موجودند. رنگ های معمول تر شامل قهوه ای، مشکی- قهوه ای، مشکی، بسیار مشکی و انواع دیگر مشکی هستند. من خودم همیشه به دنبال مشکی ترین رنگ ممکن هستم چون دوست دارم مژه هایم تأثیرگذار و جالب توجه باشند. فکر کنید که چه می خواهید، یک اثر ظریف و ملایم یا مژه هایی چشم گیر و مهیج.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

خرید ریمل به عنوان یکی از اصلی ترین و متداول ترین ابزار آرایشی خانم ها شناخته شده که با ایجاد تغییر قابل توجه در حالت چشم ها با پرپشت کردن، بلند کردن و رنگ دادن به مژه ها زیبایی خیره کننده ای به چشم های تان می بخشد به گونه ای که حتی افرادی که اهل آرایش نیستند نیز تمایل دارند برای جذابیت بیشتر چشم شان از آن استفاده کنند. امروزه در بازار، ریمل هایی با کاربردهای مختلف به چشم میخورد که هر کدام با فرمول های مختلفی مانند ریمل حجم دهنده، ضخیم کننده و بلند کننده قادر هستند چشم های شما را زیبا و خوش حالت جلوه می دهد.

 

راهنمای خرید ریمل خوب

هنگام خرید ریمل به دلیل ارتباط مستقیم آن با چشم و حساس بودن این ناحیه، بی کیفیت و یا تقلبی بودن ریمل اثراتی مثل سوزش، قرمزی و تورم را به همراه خواهد داشت بنابراین انتخاب محصولات اصل با برندهای معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی دیگر از نکات مهم در خرید ریمل آن است که براساس فرم چشم و مژه ها ریمل را انتخاب کنید همچنین سعی کنید از در هنگام خرید ریمل ،ریمل هایی استفاده کنید که برس آن انحنا داشته باشد زیرا این مسئله با پوشش کامل مژه ها به حالت پذیری بهتر مژه ها کمک بسیاری می کند.

 

 

برس ریمل

در هنگام خرید ریمل ، توجه به فرم برس به دلیل برخورد مستقیم آن روی مژه بسیار مهم می باشد. ریمل ها معمولا با توجه به نوع، رنگ و برس مدل های مختلفی دارند که هر کدام از برس ها بصورت ضخیم، خمیده، باریک و توپی تاثیر و کاربرد متفاوتی دارند و برای هدف خاصی طراحی شده اند.

 

برس ضخیم

این برس بصورت رایج ترین نوع براش برای خانم هایی که مژه های کم پشت و بلند دارند بهترین انتخاب است. این برس با موهای ضخیم و پر به خوبی مژه ها را پوشش داده و آنها را متراکم و ضخیم خواهد کرد.

 

برس باریک

این ریمل پر فروش ترین نوع ریمل می باشد که با موهای ریز برای هر مژه ای کم پشت یا پر قابل استفاده می باشد و با تار به تار کردن تک تک مژه ها حتی مژه های پایین حالت طبیعی و زیبایی به چشم های می دهد.

 

برس خمیده

ریمل با برس خمیده برای افرادی مناسب ست که مژه هایی صاف دارند و می خواهند آن ها را کمی فر کنند. فرچه این ریمل به دلیل فرم خاصی که دارد سبب شده چشم ها بازتر بنظر برسد.

 

 

برس توپی

شاید این ریمل به اندازه ریمل های دیگر خیلی مورد استفاده نباشد اما چیزی از اهمیت آن کم نمی کند. این براش برای قسمت های غیر قابل دسترس مژه مثل گوشه ی داخلی چشم و حتی مژه های پایین طراحی شده که با پوشش آن باعث شده چشم ها درشت تر و کشیده تر دیده شود.

ما در ادامه ی مقاله با معرفی انواع ریمل ها با کارکردهای مختلف به شما در انتخاب و خرید ریمل موردنظر شما عزیزان کمک میکنیم تا با آگاهی کامل و بررسی اطلاعات  خریدی مطمئن و راحت داشته باشید.

 

ریمل بلند کننده این لی

این ریمل با با برس مخصوص سبب شده مژه های کم پشت شما را متراکم و بلند به نظر برسد و با حجیم کردن مژه ها در افزایش جذابیت چشم ها تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت. این ریمل با فورمولاسیون منحصر بدون ایجاد هیچ حساسیتی تک تک مژه ها را بطور جداگانه تار به تار کرده و با تقویت و پوشش یکدست آن جلوه ای بی نظیر به چشم های تان می بخشد.

 

 

 

 

 

ریمل مگا شوک فارماسی

این ریمل با فورمولاسیون ضد آب و ماندگاری طولانی جزو محبوب ترین ریمل ها بین خانم های جوان شناخته شده که بدون چسبندگی مژه ها به هم سبب شده از آرایشی زیبا و طبیعی لذت ببرید. فرچه این ریمل به گونه ای طراحی شده که در افزایش قد مژه ها و حجم دهی آن تاثیر بالایی خواهد داشت.

 

 

 

 

 

ریمل گلامور مکس بورژوا

این ریمل با برس مخروطی شکل و پرزهای نرم و لطیف این قابلیت را دارد تا به راحتی تمام سطح مژه بخصوص مژه های گوشه داخلی چشم را پوشش دهد و با رنگدانه های تیره و مشکی زیبایی منحصر به فردی به چشمانتان ببخشد. این ریمل علاوه بر حجم دهی فوق العاده در تقویت و محافظت مژه ها نقش بسزایی خواهد داشت.

 

 

 

 

ریمل اکسترا ولیوم دبی

 

این ریمل با تاثیر گذاری بالا و پوشش کامل تمام مژه، حجم و حالت بی نظیری به چشم ها می بخشد و با ماندگاری طولانی فرم زیبایی بخشیده به چشم ها و در طول روز حفظ میکند. براش این ریمل بدون چسبندگی مژه ها به هم آنها را حجیم و بلندتر کرده طوریکه با اولین استفاده متوجه تاثیرات آن روی مژه ها می شوید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

همه خانم ها به دنبال خرید بهترین مارک ریمل هستند ، چون ریمل وظیفه آرایش چشم ها را بر عهده دارد ، زیباترین و چشم گیر ترین عضو صورت. خرید ریمل خوب تاثیر زیادی در زیبا و درخشان شدن چشم‌ها دارد و مسلما انتخاب یك ریمل خوب و یاد گرفتن روش صحیح استفاده از آن، می‌تواند این زیبایی را بیشتر ‌كند.

 

 

 

یکی از کاربردی ترین لوازم آرایشی ریمل است که افراد بسته به شرایط به آن اهمیت می دهند. در ایجا خواهیم گفت که با توجه به نوع و مدل مژه ها و چشم ها در خرید ریمل چه نو ریملی را انتخاب کنید. این جزو نکاتی است که هنگام خرید ریمل باید به آن توجه داشته باشید. خانم ها نقطه مرکز زیباییشان در چشم هایشان نمایان است پس یکی از مهمترین عضو هاست که باید به آنها توجه کرد.

 

 

 

قبل از ریمل مژه‌ها را فركنید

 

 

 

همانطور که می دانید مژه های فر همراه با ریمل زیبایی دو چندان به همراه دارد پس باید یادتان باشد که قبل از زدن ریمل باید از فر مژه استفاده کنید. هنگام زدن فرمژه نباید هیچ گونه موادی به مژه ها بزنید به دلیل اینکه امکان دارد مژه ها آسیب ببینند و نکته آخر اینکه فرمژه باید انقدر پهن باشد که تمام مژه ها را یکدست فر کند.

 

 

 

تكنیك‌های صحیح ریمل‌زدن را یاد بگیرید

 

1.زمانی که می خواهید ریمل بزنید باید برسش را به صورت افقی در دست بگیرید و از ریشه به سمت نوک مژه ها را ریمل بزنید. یادتان باشد نباید مژه ها را پر از ریمل کنید.

 

 

 

2. زمانی که می خواهید مژه های بالا را ریمل بزنید ریمل را از بالای مژه به سمت نوک مژه ها بزنید اینگوه مژه ها حالت بهتری می گیرند و اگر می خواهید مژه های پایین را نیز ریمل بزنید یادتان باشد باید نسبت به مژه های بالا ریمل کمتری بزنید.

 

 

3. اگر دوست ندارید مژه هایتان به هم بچسبد بعد از هربار زدن صبر کنید تا مژه هایتان خشک شود و سپس باردوم را بزنید. معمولا دوبار ریمل زدن کافی می باشد و در برخی موارد نیز 2 الی 3 باز نهایتا کافیست.

 

 

 

مژه‌ها را نكشید

 

به هیچ عنوان ریمل روی مژه ها را با دست نکنید. برای پاک کردن و یا برداشتن ریمل اصلا مژه ها را نکشید و فشار وارد نکنید. زیرا باعث متهلب شدن و در مواردی باعث ریزش مژه هایتان می شود. برای پاک کردن آرایش مژه ها پنبه ای را آغشته به شیر پاک کن کنید و پس از آن مژه ها را در پنبه قرار دهید. در این روش به راحتی می توانید ریمل را از مژه هایتان پاک کنید.

 

 

 

ریمل چه رنگی بخرید؟

 

خرید ریمل هایی با رنگ مشکی برای همه افراد مناسب هستند. برای تشخیص رنگ ریمل باید برس آن را بر روی یک دستمال کاغذی بکشید. اگر رنگی را دیدید که مایل به مشکی بود و در واقع خاکستری بود از خرید ریمل  آن منصرف شوید. ریمل هایی با زنگ های روشن نیز برای افراد جوان توصیه می شوند. آنهایی که موهای رنگ کرده دارند نیز ریمل هایی با رنگ قهوه ای توصیه می شود زیرا باعث می شوند چهره طبیعی تری داشته باشند.

 

فقط ریمل خودتان را استفاده كنید

 

محیط ریمل جای مناسبی برای رشد باکتری ها می باشد پس به هیچ عنوان نباید از ریمل دیگری استفاده کرد. شاید چشم دوستتان باکتری هایی تولید می کند که برای چشم خودش آسیبی وارد نمی کند ولی برای چشم شما ضرر داشته باشد پس فقط از ریمل خود استفاده کنید.

 

 

 

مژه های بلند و مژه های کوتاه

 

 

افرادی که مژه های کوتاهی دارند باید به دنبال خرید ریمل  بلند کننده باشند در مرحله اول یکبار ریمل را زده و صبر کنید تا خشک شود و پس برای بار دوم ریمل بزنید تا بلند تر شوند. افرادی که دارای مژه های بلند هستند ریمل حجم دهنده توصیه میکنم که به دوبار زدن حجم قابل توجه و زیبایی به مژه های بلندشان می دهد.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

 

این که شما چه رنگی را انتخاب می کنید به عوامل زیادی بستگی دارد ، به رنگ چشمانتان ، پوستتان ، رنگ لباستان ، همچنین به رنگی که در آن زمان و در برحه ی زمانی خاص مد است . پس می بینید که عوامل متعددی در این انتخاب نقش دارند . ولی مشکی رنگی که همیشه مورد تمایل همه بوده است و در اکثر موارد فقط این رنگ ریمل دیده می شود ، زیرا رنگ مشکی ریمل به همه ی صورت ها می آید.اما باید بدانیم که ریمل‌هایی با رنگ مشکی برای آرایش در روز اندکی توی ذوق می‌زنند ولی برای استفاده در شب که نور محیط کمتر است طبیعی‌تر جلوه می‌کننداین نکته به ویژه برای خانم‌ها که رنگ ریمل مشکی را انتخاب می‌کنند، بسیار اهمیت دارد اگر رنگ مژه‌های شما آن‌قدر روشن و بور است که ریمل‌های رنگ تیره مثل مشکی یا قهوه‌ای با آن هماهنگی ندارند، می‌توانید از ریمل‌هایی با رنگ‌های روشن استفاده کنید

 

 

 

 

برای اینکه یک نگاه خاص به خود ببخشید ، توصیه می کنیم که با رنگ ها بازی کنید

 

 

اگر چشمانی سبز دارید بهتر است از ریملی با رنگ چشمان خودتان یعنی سبز و یا رنگ بنفش استفاده کنید . خرید ریمل  با رنگهایی چون بنفش تیره یا سبز می تواند به چشمان شما لطافت و ملاحت ببخشد.

 

چشمان آبی و یا خاکستری بهتر است از خرید ریمل های هم رنگ چشمانشان یعنی قهوه ای ، و آبی و یا آبی های پر رنگ مثل آبی نفتی و یا بنفش استفاده کنند.

 

افرادی که دارای چشمان قهوه ای و یا مشکی هستند بهتر است از خرید ریمل سبز ،آبی و یا قهوه ای استفاده کنند .

 

البته این موضوع را دوباره متذکر می شویم که تمام افراد با هر رنگی که چشمانشان دارد می توانند از ریملی با رنگ مشکی استفاده کنند

 

سبزه ها با چشمان تیره در خرید ریمل مشکی انتخاب کنید.

 

بلوندها,چشم روشنها و مو حنایی ها برای تاثیر بهتر در شب از ریمل مشکی استفاده کنید و در روز بهتر است از رنگهای ملایم تری چون قهوه ای یا بنفش تیره استفاده کنید.

 

 

 

 

گاهی لوازم آرایش ما به دلیل استفاده نشدن و یا دیر به دیر استفاده شدن کیفیت اولیه ی خود را از دست خواهند داد برای مثال خرید ریمل  مخصوصا اگر جنس مرغوبی هم نداشته باشد پس از مدتی خشک و غیر قابل استفاده خواهد شد چرا که همین که برس را داخل ریمل حرکت می دهیم باعث میشود که مواد داخل ریمل در اثر اصطکاک و گرم شدن حالت مایع خود را حفظ کرده ود یگر به بدنه نچسبند تا خشک شوند بنابراین بهتر است اولا همه ی لوازم آرایشهای مایع خود از قبیل ریمل یا رژ لب و کرم پودرهای مایعی که تنها برای مجالس خاص و هر از گاهی استفاده میشود را در یخچال و بخصوص قسمت بالایی آن نگهداری کنید تا همیشه تازه و قابل استفاده باقی بمانند، رژها در اثر گرمای خانه چه در زمستان و چه تابستان خراب نشوند و ریملها نیز خشک نگردند

 

دوما اگر این اتفاق پس از مدتی رخ داد و دیدید که ریملتان با وجود داشتن محتویات داخلش خشک و غیر قابل استفاده شده و محتویاتش به بدنه ی آن چسبیده می توانید از چند قطره چای گرم استفاده کرده و پس از آنکه چای را داخل ریمل ریختید درب آن را بسته و خوب تکان دهید و سپس به حالت خوابیده روی میز بگذارید و برای هر بار استفاده خوب آن را تکان داده و برسش را چندین و چند بار داخل و خارج کنید تا کاملا مواد جذب برس ریمل شوند.

 

اگر ریملتان با این عمل باز هم زیاد خوب نشد یکی دوقطره روغن زیتون داخل آن بریزید که این بار حتما حالت خشکی آن را برطرف خواهد کرد

معرفی 5 برند مطرح ریمیل در دنیا

 

Physician’s Formula_1 _این ریمل جدیدترین مارک ریمل و واقعا بینظیراست که در هر تیوب به اندازه 30 روز ریمل وجود داردکه باعث میشود ازالودگیهای بیشمار چشمی و مشکلات دیگر مربوط به ریملهای مانده و فاسد جلوگیری شود.که در زیر چند نمونه از محصولات این مارک و خصوصیات ان را اوردیم.

 

 

 

 

 

AquaWear Waterproof

 

 

ضد اب،ضد لک،ضد حساسیت،مناسب برای چشمهای حساس و دارای لنز،تایید شده متخصص امراض پوستی

 

 

 

 

Mineral Wear™

 

 

ضد حساسیت ،مناسب برای چشمهای حساس و دارای لنز،تایید شده متخصص امراض پوستی

 

 

 

 

PlentiFull® Thickening

 

 

ضد اب،ضد لک،ضد حساسیت،مناسب برای چشمهای حساس و دارای لنز،تایید شده متخصص امراض پوستی

 

 

 

 

Shimmer Strips Custom Eye Enhancing

 

 

ضد حساسیت

 

تایید شده متخصص امراض پوستی

 

مناسب برای چشمهای حساس و دارای لنز

 

 

 

 

Organic wear® 100% Natural Origin

 

 

ضد حساسیت

 

مناسب برای چشمهای حساس و دارای لنز

 

 

 

 

Plump Potion™ Lash Plumping & Stimulating

 

 

ضد حساسیت

 

تایید شده متخصص امراض پوستی

 

مناسب برای چشمهای حساس و دارای لنز

 

 

 

 

To Any Lengths® Lash Extending

 

 

ضد اب،ضد لک،ضد حساسیت،مناسب برای چشمهای حساس و دارای لنز،تایید شده متخصص امراض پوستی،با فرمول گیاهی

 

 

 

 

Lancome_2 _یک مارک بسیار خوب ریمل است اما قیمت بالایی دارد.که یک فاکتور تصمیم گیریست.به استثنای قیمت بالا.کاربرد فوق العاده ای دارد وبسیار دیدنیست.اما از نظر سایر جنبه های ریمل ،مثل اینکه چقدر این ریمل راحت پاک میشود،متوسط هستند و لزوما به قیمت بالا نمی ارزند.

 

 

 

 

 

 

 

Virtuôse

 

 

مژه ها را بسیار بلند میکند و تا 12 ساعت کاملا به صورت فر و خمیده باقی میماند،راحت پاک میشود.ضد اب و ضد لک است.

 

 

 

 

L'Extrême

 

 

به سرعت مژه ها را تا 60% بلندتر میکند و کوچکترین مژهها را بلند میکند.

 

 

 

 

Clinique-3 -این مارک ریمل نصف قیمت ریمل lancome است.اما هر چیزی که میتوانستیم در رابطه با lancome _خوب یا بد_بگوییم در مورد Clinique هم میتوانیم بگوییم که این مسئله انتخاب این مارک را برای ما جذابتر میکند.

 

از اونجایی که محصولات کلینیک بسیار متنوع و با کاربردهای مختلف هست بهتره خودتون برید سایتش و از نزدیک محصولاتش رو ببینید.لینکش رو براتون گذاشتم.

 

Revlon_4_این مارک یکی از ارزانترین مارکهای ریمل است.وزمانی که همه به این مارک کمتر از Clinique و Lancome توجه میکنند، میشود گفت این ریمل به اندازه کافی برای قابل توجه بودن خوب هست.مخصوصا اگر قیمت مورد نظر باشد.

 

این مارک هم چیزهای خیلی جالبی داره من 2 نمونه از جدیدترین محصولاتش رو گذاشتم کاملش رو برید سایتش ببینید.

 

http://www.hi2xx8.blogfa.com

 

 

 

 

 

 

 

NEW REVLON GROW LUSCIOUS™

 

 

فرمول بلند کردن مژه،سیکل رشد طبیعی مژه ها را کامل میکندظاهر سرتاسر مژه ها را زیبا جلوه میدهد.

 

مژه هارا به سرعت بلند و شاداب میکند.و همجنین رشد مژه ها را هر روز بهتر از دیروز میکند.

 

برس ریمل بسیار بزرگی برای بزرگ کردن مژه ها دارد

 

تایید شده متخصص امراض پوستی

 

کاملا همانند این ریمل ضد اب هم هست.

 

 

 

 

REVLON DOUBLETWIST™

 

 

حجم دهنده عالی

 

به طور منحصر به فرد 2 برس در 1برس قرار دارد

 

افزایش ضخامت برس ریمل+ شانه های اضافه=نهایت زیبایی مژه ها

 

موجود در 4 رنگ که شامل یک رنگ جدید هم هست،مشکی یاقوتی(مایل به قرمز)

 

کاملا همانند این ریمل ضد اب هم وجود دارد

 

 

 

 

 

Maybelline_5-این مارک یکی از قدیمیترین مارکهای ریمل و پرفروشترین مارک ریمل در دنیاست.و جزو اصلی بسیاری از کیفهای ارایش است.کیفیت Maybelline مانند Revlon است. درزیر جدیدترین محصولش رو معرفی میکنم.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

لوازم آرایشى خصوصاً ریمل ها که امروزه با رنگ ها و مارک هاى گوناگون در دسترس زنان و دختران جوان است هرقدر هم که از لوازم استاندارد و معتبر باشند در بعضى ازمصرف کننده ها باعث واکنش هاى آلرژیک مى شود.

 

 

 

 ریمل ها به خاطر داشتن مواد شیمیایى و نگهدارنده باعث حساسیت هایى همچون سوزش چشم، آبریزش و خارش مى شوند.

اخیراً از سوى وزارت بهداشت نظارت هایى در زمینه لوازم آرایشى  و بهداشتى خصوصاً ریمل هاى ایرانى شروع شده است و تولید کنندگان لوازم آرایشى موظف هستند تا در این تولیدات مواردى را رعایت کنند.

 

حتى در مورد ریمل هاى خارجى هم شرکت هاى وارد کننده به شرطى مى توانند جنس وارد نمایند که مجوزهاى لازم را داشته باشند و براى کسب اینگونه مجوزها این شرکت ها باید دقیقاً جزئیات اقلام وارد شده را از شرکت هاى سازنده براى وزارت بهداشت بگیرند یا این مواد آرایشى در آزمایشگاه هاى وزارت بهداشت تجزیه و آنالیز شوند و در صورتى که مواد مضرى در تولید آنها به کار نرفته باشد توزیع مى شوند.

 

 

 

 متأسفانه تمامى شرکت هاى لوازم آرایشى در کاتالوگ هاى مخصوص خود خواصى برخلاف آنچه که ریمل ها دارند ذکر مى کنند، براى مثال ریمل هاى چند کاره براى پرپشت کردن مژه ها و ویتامینه کردن آنها استفاده مى شود و یا فلان ریمل هرگز مژه ها را از بین نمى برد و باعث استحکام آنها مى شود ولى به طور کلى ریمل ها فقط مى توانند مژه ها را بلند کنند و باعث پرپشتى و حالت دار بودن آنها نمى شوند.

دکتر «مسعود داودى» متخصص پوست و مو  در مورد ریمل و اثرات آن مى گوید: ریمل ها از نظر شکل ساختارى به دو نوع پودرى ومایع در بازار ایران عرضه مى شوند، پایه اصلى ریمل هاى مایع به صورت آب و روغن است، ریمل هایى که پایه اصلى آنها روغن است در برابر عرق کردن و ریزش اشک مقاوم هستند ولى متأسفانه خشک شدن آنها روى مژه ها به مدت طولانى صورت مى گیرد ولى ریمل هایى که پایه اصلى آنها آب است دقیقاً برخلاف ریمل هاى مزبور هستند وى معتقد است: متأسفانه ریمل هاى مایع به خصوص آنهایى که پایه اصلى آنها آبکى است محیط مناسبى براى رشد و نمو میکروب ها هستند و با تکثیر این میکروب ها و حضور مداوم آنها در نزدیک چشم مى تواند عفونت هاى چشمى ، التهاب، قرمزى ، ترشحات غلیظ ، خارش و حتى پوسته ریزى لبه پلک را ایجاد نمایند؛ همچنین در موارد شدیدتر این ریمل ها به قرنیه چشم آسیب مى رسانند و در نهایت لک قرنیه و اشکال در بینایى را به وجود مى آورند و این علائم با ادامه مصرف افزایش مى یابد بنابراین به دلیل حساس بودن ناحیه اطراف چشم، بهتر است از این ریمل ها کمتر استفاده شود.

 

وى مى گوید: وجود مواد رنگى، عطرى و نگهدارنده موجود در داخل ریمل ها نیز مى تواند حساسیت هاى پوستى را افزایش دهد، وجود این مواد به دلیل جلوگیرى از خراب شدن ترکیبات موجود است و حتى بعضى از اوقات براى مقابله با میکروب ها از آنتى بیوتیک هاى پیشگیرى کننده استفاده مى کنند تا حتى المقدور احتمال عفونت ها در هنگام مصرف کاهش یابد.

 

این متخصص مى گوید: افرادى که با استفاده مکرر از ریمل ها دچار التهاب و حساسیت مى شوند، ریزش مژه ها در آنها به مراتب بیش از سایرین خواهد بود.

 

دکتر داودى مى گوید: متأسفانه خرید ریمل هایى که پایه اصلى آنها از روغن تشکیل شده است به دلیل این که به سختى پاک مى شوند، موجب افزایش ریزش مژه ها و چسبندگى آنها مى شوند . وى معتقد است استفاده از ریمل ها و یا هرگونه لوازم آرایشى ممنوعیت خاصى ندارد حتى افرادى که به دلیل بیمارى هاى مختلف مژه هایشان کم پشت شده و یا در اثر تصادف مژه هاى خود را از دست داده اند، مى توانند با استفاده از ریمل ظاهر چهره خود را تا حدى به صورت طبیعى برگردانند ولى باید از مصرف زیاد و دائمى ریمل که شانس ابتلا به عفونت و حساسیت را افزایش مى دهد خوددارى کنند. وى معتقد است: براى پاک کردن انواع ریمل هاى پودرى و مایع مى توان از آب استفاده کرد اما براى پاک کردن ریمل هاى روغنى که اصطلاحاً «واترپروف» نامیده مى شوند باید از محلول آب و صابون استفاده کرد.

 

دکتر داودى مى گوید: مصرف لوازم آرایشى خصوصاً ریمل غیر استاندارد و تقلبى احتمال بروز عفونت هاى خطرناک چشمى و حساسیت هاى پوستى را دو برابر افزایش مى دهد؛ همچنین خرید ریمل و سایر لوازم آرایشى از دستفروش ها هم توصیه نمى شود.

 

دکتر مونا بهار متخصص پوست و مو نیز در ادامه مى گوید: ریمل هاى موجود در بازار فقط براى رنگ دادن به مژه ها به کار برده مى شود، بنابراین نباید از آنها انتظارات غیرواقعى داشت.

 

وى معتقد است ، متأسفانه تمامى شرکت هاى لوازم آرایشى در کاتالوگ هاى مخصوص خود خواصى برخلاف آنچه که ریمل ها دارند ذکر مى کنند، براى مثال خرید ریمل هاى چند کاره براى پرپشت کردن مژه ها و ویتامینه کردن آنها استفاده مى شود و یا فلان ریمل هرگز مژه ها را از بین نمى برد و باعث استحکام آنها مى شود ولى به طور کلى ریمل ها فقط مى توانند مژه ها را بلند کنند و باعث پرپشتى و حالت دار بودن آنها نمى شوند.

 

وى معتقد است خرید ریمل هاى ضد آب (واترپروف) بیشتر به سلامت مژه ها آسیب رسانده و باعث ریزش آنها مى شود؛ همچنین به سختى پاک کردن اینگونه ریمل ها از دیگر مشکلات آنها است که به مژه ها آسیب مى رساند.

 

دکتر بهار معتقد است براى پاک کردن چنین ریمل هایى نباید از آب استفاده کرد زیرا ریزش مژه ها را افزایش مى دهد و به دلیل اینکه مژه ها رشد کافى ندارند، در صورت ریخته شدن دیرتر ترمیم مى شوند.

 

وى مى گوید: ریمل ها به خاطر داشتن مواد شیمیایى و نگهدارنده باعث حساسیت هایى همچون سوزش چشم، آبریزش و خارش مى شوند وى پف بالا و زیر چشم را از دیگر عوارض استفاده مکرر از ریمل ها مى داند و مى گوید: به دلیل اینکه سلول هاى موجود در سطح پوست خصوصاً دور چشم بسیار نازک است و مواد شیمیایى در طول استراحت به راحتى وارد چشم شده و عفونت هاى چشمى را افزایش مى دهد.

 

دکتر بهار معتقد است افراد حتماً باید بعد از استفاده از ریمل ها آنها را پاک کنند و حتى الامکان سعى کنند با ریمل نخوابند، زیرا تمام فولیکول هاى مژه که روى پلک قرار دارند مسدود شده و احتمال ریزش آنها هنگام شست و شو بیشتر مى شود.

 

وى استفاده از ریمل هاى دائم را خطرناک مى داند و معتقد است: استفاده از ریمل هاى دائم عوارضى همچون ایدز  و هپاتیت  را به راحتى انتشار مى دهد؛ همچنین این گونه ریمل ها باعث بسته شدن منافذ پوست  شده و باعث تغییر رنگ در مژه ها مى شود و به مرور زمان بد شکلى هایى را به وجود مى آورند و بعد از مدتى مژه ها استحکام اولیه خود را از دست مى دهند.

 

وى استفاده از فر مژه هایى را که باعث کشش در مژه ها مى شود مضر مى داند و مى گوید: با توجه به این که مژه ها پایه سستى دارند، کشش زیاد آنها مى تواند استحکام و حالت و زیبایى مژه ها را از بین ببرد.

 

 

دکتر بهار در پایان مى گوید: تمامى کسانى که مژه هاى کوتاه دارند به جاى استفاده دائم از ریمل ها مى توانند از محلول روغن بادام و زیتون در داخل لوله ریمل و یا از ماساژ این دو محلول استفاده کنند؛ زیرا این کار باعث مى شود تا مژه ها بلند شده و استحکام یابند و حتى بعد از مدتى مژه ها به حالت ابریشمى در مى آیند.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

مژه هایی پرپشت ،بلند و ضخیم جذابیت چشمان را دوبرابر میکند علت استفاده از انواع ریمل نیز همین است زیرا بسیاری از ما آن قدر خوش شانس نیستیم که با چنین مژه هایی متولد شده باشیم خوشبختانه

 

صنعت آرایشی اینجا به کمک ما آمده است و محصولات مختلف آرایشی برای پرپشت کردن مژه و بلند کردن آن ها ارائه داده است ، در این میان انواع ریمل جزء شناخته شده ترین وسایل آرایشی مورد استفاده بانوان است . انواع مختلفی برای خرید ریمل  در بازار موجود است که البته باید با توجه به مژه های خود آن ها را انتخاب کنید

 

برای مژه های کوتاه از نوع بلند کننده مژه استفاده کنید

 

برای مژه های نازک از نوع ضخیم کننده مژه استفاده کنید

 

برای مژه های صاف از نوع فر کننده و حالت دهنده استفاده کنید

 

اگر هر سه مشکل را دارید از نوع حجم دهنده مژه استفاده کنید .

 

انواع مختلف  برای خرید ریمل کدامند ؟

ریمل ها به دو دسته کلی تقسیم بندی میشوند :

 

ضد آب

 غیر ضد آب

نوع ضد آب آن مناسب برای استفاده در روزهای گرم و یا بارانی است زیرا این نوع وسیله آرایشی برای

 

مدت بیشتری باقی میماند و حالت خود را حفظ میکند برای پاک کردن آن از آرایش پاک کن های بر پایه

 

روغن استفاده کنید نوع دیگر آن به راحتی در آب حل میشود و دوام کمتری دارد و با انواع مختلف آرایش

 

پاک کن پاک میشود .

 

انواع مختلف برای  خرید ریمل از لحاض حالت فیزیکی به سه دسته تقسیم میشوند :

 

مایع

پودری

کرمی

مایع :

یکی از انواع ریمل نوع مایع آن است که پر استفاده ترین نوع است و برای خانم هایی که مژه های متوسط

 

و کمی حالت دار دارند بهترین گزینه است برای خرید ریمل این مدل در انواع ضد آب و غیر ضد آب موجود میباشد

 

پودری :

نوع پودری این وسیله آرایشی از دیگر انواع ریمل کاملا متفاوت است و برای استفاده از آن باید چند قطره آب

 

روی آن ریخته و با استفاده از برس مناسب آن را روی مژه ها اعمال کنید

 

کرمی :

این مدل از وسیله آرایشی حجم خوبی به مژه میدهد و برای مژه های کم پشت و نازک گزینه خوبی است

 

اما به راحتی پخش میشود و برای استفاده از ان به وسایل اعمال کننده مناسب و خاصی نیاز است.

 

 

انواع مختلف برای خرید ریمل از لحاظ  فرمولاسیون به صورت زیر است :

 

ضخیم کننده و حجم دهنده

بلند کننده

فر کننده

غیر چسبنده

دیفاینر مژه

ضخیم کننده و حجم دهنده :

این نوع ، ظاهری طبیعی و نرمال به مژه ها میدهند و برای مژه هایی که از طول مناسبی برخوردارند ولی

 

نازک و کم پشت به نظر میرسند طراحی شده اند معمولا در این نوع ریمل از بافت و تکه های پرز مانند

 

برای حجم دهی مژه ها استفاده میشود

 

بلند کننده :

برس این مدل از وسیله آرایشی معمولا متراکم است و برای مژه های ضخیم و کوتاه مناسب است مواد

 

موجود در این نوع ریمل به سر مژه ها میچسبد و باعث بلند شدن آن میشود . برای رسیدن به یک نتیجه

 

مطلوب دوبار از ان بر روی مژه ها استفاده کنید .

 

فر کننده :

برای حفظ و افزایش حالت و فر طبیعی مژه ها طراحی شده است و فرمول آن از ثبات بیشتری نسبت به

 

سایر انواع ریمل برخوردار است و همین سبب میشود برای ثابت نگه داشتن فر مژه مناسب باشد .

 

غیر چسبنده :

معمولا حاوی ترکیبات گلیسرینی و ابریشمی است که یک پایان شسته و رفته به مژه ها میدهد ، برس

 

آن ها موهای بلندی دارد که برای تاثیر عمیق طراحی شده اند و باعث میشود مژه ها به هم نچسبند  .

 

دیفاینر مژه :

این یک محصول همه کاره است و تقریبا همه خواسته ها را پوشش میدهد زیرا حجم دهنده و بلند کننده

 

است معمولا این محصول به صورت ضد آب است و با توجه به بافت آن به صورت مساوی روی همه مژه ها

 

پخش میشود و ظاهری مرتب به مژه ها میدهد البته اکثر محصولات پیشنهادی در بازار این ویژگی ها را

 

پیشنهاد میدهند اما دیفاینر مژه از رنگدانه و پلیمر های خاصی تهیه میشود که ظاهری طبیعی به مژه ها

 

 

میدهد و این باعث میشود گزینه عالی برای استفاه روزانه باشد .



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

روش ریمل زدن انواع مژه ها

 

نحوه ریمل زدن مژه ها

ریمل زدن در زیبایی چشم ها بیشترین تاثیر را دارد البته اگر روش صحیح خرید ریمل خوب و نحوه ریمل زدن را بدانید، ریمل زدن بستگی به نوع مژه های شما دارد که کوتاه، بلند، پرپشت یا کم پشت هستند. برای خرید ریمل باید با توجه با نوع مژه هایتان ریمل بخرید مثلا اگر مژه هایتان کم پشت است ریمل حجم دهنده بگیرید .

 

 

اگر مژه های کوتاه دارید:

 

نحوه ریمل زدن مژه ها

 

خانم هایی که مژه های کوتاهی دارند باید از ریمل های ژله ای و بلند کننده استفاده کنند، این نوع ریمل ها میکروفیبرهایی دارند که باعث بلندتر شدن مژه ها میشوند همچنین برس اینگونه ریمل ها موهای بسیار نازکی دارد که میتواند مژه های بسیار ریز را نیز پوشش دهد.

 

برای خانم هایی که مژه های کوتاه دارند خرید ریمل های رنگی اصلا مناسب نیست و میتواند مژه هایشان را کوتاه تر نشان دهد، فقط باید از ریمل های مشکی استفاده کنید. هنگام ریمل زدن باید ریمل را ابتدا به آرامی به نوک مژه ها بزنید و پس به کل مژه ها.

 

ترفندهای ریمل زدن

 

اگر مژه های بلند دارید:

 

 

 

کسانی که مژه های بلندی دارند باید در خرید ریمل از ریمل های حجم دهنده استفاده کنند تا مژه های پر و بلندی داشته باشند بهتر است برس ریمل درشت باشد. چون مژه هایتان بلند است میتوانید از ریمل های رنگی هم استفاده کنید.

 

هنگام ریمل زدن باید ریمل را از ریشه تا نوک مژه به آرامی بکشید و آنقدر تکرار کنید تا مژه هایتان حسابی پر شود.

 

 

 

قلق های ریمل زدن انواع مژه ها

 

اگر مژه های کم پشتی دارید:

 

نحوه ریمل زدن مژه ها

 

ریملی انتخاب کنید که به مژه هایتان حجم دهد، ریمل های حجم دهنده و پرپشت کننده کاری میکنند که مژه هایتان پر پشت و ضخیم شوند. برای جلوگیری از ریزش مژه ها از ریمل هایی استفاده کنید که ویتامین B5 و روغن انگور دارند. اگر مژه هایتان خیلی کم پشت است حتما از خط چشم همراه ریمل استفاده کنید.

 

 

خانم هایی که مژه های پرپشتی دارند هدف شان از ریمل زدن فقط مرتب کردن مژه ها است، باید در خرید ریمل و برس آن، برس ریمل تان درشت باشد اما موهای نازکی داشته باشد. قبل از ریمل زدن کمی پودر به مژه ها بزنید تا چشمان زیباتری داشته باشید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

اگر شما هم می خواهید از ریمل مشکی خود به سمت ریمل های رنگی بروید و انتخاب های به مراتب بهتر و زیباتری داشته باشید باید در انتخاب رنگ ریمل دقت زیادی داشته باشید چون ریمل می تواند زیبایی چشم های شما را تحت تاثیر قرار دهد. با نیک صالحی همراه باشید تا درباره انتخاب رنگ ریمل چشم بیشتر بدانید.

 

 

آرایش چشم قهوه ای :

 

سایه طلایی و ریمل بنفش اگر چشمان شما قهوه ای تیره است بهترین ترکیب رنگی سایه و ریمل برای چشمان شما سایه طلایی بژ و ریمل بنفش تیره است. این ریمل رنگی باعث می شود رنگ چشم شما بیشتر نمایان شود.

 

آرایش چشم آبی :

 

سایه مسی و ریمل سورمه ای یا آبی کاربنی ترکیب رنگی بین مسی و آبی کاربنی، رنگ آبی چشم شما را بیشتر از قبل نمایان می کند.

 

آرایش چشم سبز :

 

سایه قهوه ای با ریمل عنابی سایه قهوه ای یکی از بهترین انتخاب ها برای چشم سبز است و رنگ سبز چشم را نمایان می کند. در چرخه رنگ ها هم رنگ سبز و قرمز رنگ های مکمل هستند و به همین دلیل برای ریمل بهترین رنگ، رنگ عنابی است که ته رنگی از قرمز دارد.

 

آرایش چشم سبز آبی که ترکیبی هم از رنگ قهوه ای دارد : سایه بنفش و ریمل قهوه ای این رنگ چشم، ترکیبی از چند رنگ است و بهترین سایه برای آن بنفش است. چون ته رنگی هماز رنگ قهوه ای دارد، ریمل قهوه ای بهترین گزینه است.

 

آرایش چشم کهربایی :

 

سایه قهوه ای طلایی با ریمل آبی سایه قهوه ای طلایی که با ریمل آبی رنگ ترکیب شود چشم های کهربایی را مانند بلورهای طلا درخشان می کند.

 

 

کدام نوع ریمل، چشم های شمارا زیباتر می­کند؟

ریمل از قدیم، یکی از اصلی­ترین ابزار آرایشی بوده است که به خاطر سرعت بالایی که در تغییر حالت چشم­ها و زیباتر شدن چهره میگذارد، همیشه پرطرفدار بوده و اهمیت ویژه ای هم برای آن دسته ای که حرفه ای آرایش می کنند و هم برای مبتدی­ها، دارد.

 

اما برای خرید ریمل  نکات مهمی را باید بدانید و رعایت کنید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام خرید ریمل، فروشنده پرسیده باشد که برای چه منظوری از ریمل استفاده می­کنید؟ دوست دارید مژه هایتان را بلندتر نشان دهد یا پرتر ؟ از آنجایی که فرمول ریمل­ها با هم متفاوت است، این اولین پرسشی است که باید جواب آن را بدانید تا بهترین و مناسب­ترین انتخاب در خرید ریمل داشته باشید

 

-اگر مژه های کم پشت، نازک و کم­رنگی دارید، لازم است از ریمل­های حجم دهنده و پررنگ کننده که دارای خرده مژه هستند، استفاده کنید و اگر فقط دوست دارید مژه های شما بلندترشود و بیشتر به چشم بیاید، ریمل­های بلندکننده انتخاب مناسب در هنگام خرید ریمل  برای شما هستند. ریمل­های بلند کننده معمولا مواد تشکیل دهنده‌ای مانند الیاف دارند که می‌توانند خودشان را به مژه‌های شما بچسبانند تا مژه‌ها ظاهر بلندتری پیدا کنند. برای بلند و پر نشان دادن مژه های کوتاه، ابتدا یک لایه ریمل بزنید، اجازه دهید خشک شود و دوباره سر مژه‌ها و مژه‌های انتهای چشم را ریمل بزنید.

 

خرید ریمل:

-برای مژه های پرپشت و سیاه اما صاف و بی حالت بهتر است از یک ریمل بدون خرده مژه با برسی که دندانه های فاصله دار دارند، استفاده کنید که البته برای این مژه ها نوع ریمل می­تواند هم ضد آب باشد و هم معمولی. ریمل‌های فر کننده معمولا حاوی پلیمر و رزین هستند تا به حفظ فر مژه‌ها به طور موقت کمک کنند. باید بیشترین مقدار ریمل فر کننده را به ریشه‌ی مژه‌ها بزنید تا شکل مورد نظرتان را بگیرند.

 

 

-برای مژه های بلند و حالت دار و نزدیک به هم، استفاده از یک ریمل پلاستیکی با برس پیچی می تواند در تیره تر نشان دادن و خوش حالت تر کردن آنها موثر باشد و خوبی این نوع ریمل ها این است که به راحتی با آب از مژه ها جدا خواهند شد.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

برخی والدین گمان می کنند کودکان نیازی به استفاده از کرم های محافظت کننده در مقابل آفتاب ندارند این تصور کاملا اشتباه است و می تواند در همان سنین کودکی صدمات جبران ناپذیری به پوسه بچه ها وارد کند. پوست کودکان به علت حساسیت و ظرافت بیشتر اگر به صورت محافظت نشده در مقابل نور خورشید قرار بگیرد نسبت به بزرگسالان آسیب های بیشتر و جدی تری خواهد دید. قیمت ضد آفتاب های کودکان نیز بیشتر است.

 

گاهی ظهور لک ها از همان سنین کم شروع شده و تا مدتها باقی خواهد ماند. برای همین بهتر است وقتی بچه ها مشغول باز بیرون از خانه هستند یا وقتی به استخر می روند از ضد آفتاب استفاده کرده و پوستشان محافظت شود. البته استفاده از کلاه های لبه دار هم برای همه توصیه شده چون مانع تماس مستقیم اشعه های خورشید با پوسه خواهد شد.

 

برای انتخاب یک کرم محافظت کننده مناسب کودکان بهتر است با یک متخصص پوست مشورت کنید چون ساختار پوسه در کودکان و بزرگسالان کاملا متفاوت است. ما در ادامه چند نوع از این کرم ها رو معرفی می کنیم و لی باز هم توصیه می شود قبل از استفاده حتما با یک پزشک متخصص پوست مشورت کنید. و در انتخاب آن نیز قیمت ضد آفتاب بنابر اهمت آن مهم نباشد.

 

برای کودکان بهترین مارک کرم و بهترین قیمت ضد آفتاب خریداری شود

 

کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان

Episencial Sunny Sunscreen

 

سان سرین کرم محافظت کننده مناسب برای کودکان و نوزادان بوده و ترکیبات بکار رفته در آن ایجاد حساسیت و الرژی ایجاد نخواهد کرد. البته این کرم آبرسان و مرطوب کننده خوبی هم محسوب می شود. قیمت ضد آفتاب سان سرین نیز مناسب تر است

 

 ابرسان قوی برای پوست بچه ها

Coppertone Water Babies Delicate Foaming Lotion

 

واتر بی بی به شکل فوم تولید شده و این موضوع باعث می شود خیلی زود جذب شود و البته حس خنکی و ارامش خاصی هم به پوست می دهد. قطعا نوزادان و کودکان با این کرم پوست بهتری خواهند داشت.

 

کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان

Dr. Robin Sunscreen for Children

 

دکتر روبین برندی معروف در تولید ضد آفتاب های مخصوص کودکان است. استفاده از جو و مواد معدنی در ترکیبات این کرم ها باعث شده است خاصیت ابرسانی و نرم کنندگی فوق العاده ای داشته باشند.

 

 ساب بو برای نوزادان و کودکان

Sunbow Sunscreen

 

ساب بو ضد آفتاب مناسب کودکان و حاوی زینک است.جلد زیبا و کودکانه و رنگ های متنوع آن در بین کودکان طرفدار داشته و انها را خوشحال می کند . این کرم به رنگ های زرد و صورتی تولید می شود اما رنگ ان روی پوست محو شده و آن را رنگی نمی کند.

 

دستمال های محافظت کننده

Le bebe Coo SPF Wipes

 

 

نوع جدیدی از کرم های ضد آفتاب تولید شده اند که مانند دستمال های مرطوب کننده عمل می کنند . این دستمال ها حاوی آلوئه ورا بوده و با کشیدن انها روی پوست علاوه بر مرطوب کننده خاصیت ضد آفتاب را هم خواهند داشت و پوسه را در برابر اشعه های مضر خورشید مراقبت می کنند.



:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 | نظرات ()