نوشته شده توسط : خوابالو

 

با یکی از مهمترین بخشهای آرایش، داشتن کرم پودری سبکی و با پوشش دهی بالا است. تیم رادیوئیها تحقیقاتی درباره راهنمای انتخاب در خرید کرم پودر  به انجام رسانده است. که در این تحقیقات به شما گفته میشود که کرم پودر مناسب صورت چه چیزهای داراست و چه کرم پودر انتخاب کنید که به پوستتان آسیب نرساند. و افراد با  پوستهای خشک ، مرطوب ، نرمال ، چرب و جوان و  پیر باید بدانند کرم پودر چه  چیزهای داراست.

 

 

در انتخاب و خرید کرم پودر،  باید متناسب با رنگ و جنس پوست شما باشد.

 

پوست حساس : در این نوع جنس پوست باید به دکتر پوست مراجعه نمایند.

پوست نرمال : همانطور از اسم پیداست پوست طبیعی است  میتوانند از هر نوع کرم پودری استفاده کنند.

پوست خشک : با منافذی بسته و کمبود چربی کافی ، تحریک پذیری بالایی دارند پوست این نوع افراد تیره به چشم می آید. بهتر است از کرم پودرهای مایع داری چربی استفاده کنند.

پوست مختلط : یا پوست T در این انوع جنس پوست ممکن است پیشانی و بینی خشک ، گونه ها و چانه چرب باشد یا گونه ها و چانه خشک ، پیشانی و بینی چرب باشد. و کرم پودری برای این نوع پوست توصیه میشود کرم پودر آلترا اچ دی میکاپ فور است.

پوست چرب : به دلیل مستعد بودن به جوش  و دارای منافذ باز و براق بودن باید از کرم پودرهای فاقد چربی استفاده کنند. بر روی لیبل کرم پودر مخصوص پوستهای چرب Oil Free و یاMatt نوشته شده است. اما در انتخاب غلط کرم پودر ایجاد تشدید براق بودن پوست وجوش میشود.

کرم پودر برای افراد مسن و نوجوانان

 

افراد مسن تمایل بیشتری به استفاده کرم پودر دارند.

برای پنهان کردن چین و چروک ها از کرم پودرهای دارای چربی استفاده کنید.

 

 

نوجوانان تا حد ممکن از مواد آرایشی سنگین مثل کرم پودرپرهیز کنند و ظاهری مناسب سنشان داشته باشند.

مصرف کرم پودر از سن کم مشکلاتی در پوست ایجاد میکند و اگر پوستی دارای با جوش زیاد هستند باید به دکتر مراجعه کنند.

انتخاب کرم پودر برای خرید

انواع کرم پودر ها

کرم پودر پرایمر

مرطوب کننده رنگی

کرم پودر استیک

کرم پودر براق کننده.

راهنمای خرید کرم پودر های برند

این روزها شاهد برندهای متعددی از کرم پودر بوده ایم که بهترین ان ها:

 

شنل

میکاپ فور اور

دیور

هلثی

بورن دیس وی

کایلی

نارس

نوت

هودا بیوتی

راهنمای انتخاب در برند کرم پودر

 

 

– نام دارند که مختص به بچه پولدارها است و کرم پودر ها از لحاظ قیمتی کمی بالا هستند البته میتوانید  در خرید کرم پودر برند های با قیمت های پایین تر کرم پودرهای مناسب تری بخرید.



:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

اگر اهل استفاده از ریمل هستید بهتر است مراقب این اشتباهات شایع در استفاده از ریمل در آرایش باشید:

 

از مژه‌های بالایی شروع‌ می‌‌کنید!

موقعی که ریمل‌ می‌زنید تکه‌هایی از ریمل روی مژه‌هایتان‌ می‌ماند و آزار دهنده‌ می‌شود؟ برای پیشگیری باید از ریمل ابتدا روی مژه‌های پایینی استفاده کنید. برای ریمل زدن به مژه‌های پایینی، روبرو را نگاه کنید و فرچه ریمل را روی ریشه مژه‌ها قرار دهید. ریمل را به حالت زیگزاگ روی مژه‌ها بکشید تا مژه‌ها حجیم تر به نظر برسد. این کار باید حداقل 2 تا 3 مرتبه تکرار شود.

 

ریمل را مرتبا به داخل تیوپ پمپ‌ می‌کنید!

بالا و پایین بردن فرچه ریمل داخل تیوپ آن سبب سریع تر شدن روند خشک شدن ریمل خواهد شد. بجای بالا و پایین بردن فرچه آن را دایره‌ای در تیوپ بچرخانید.

 

اضافه مواد روی فرچه ریمل را پاک نمی‌کنید.

زمانی که فرچه ریمل را از داخل تیوپ درمی‌آورید حجم بالایی از مواد روی آن است. هنگامی که ریمل را خارج کردید حجم اضافی مواد روی آن را با گوشه تیوپ پاک کنید. به این ترتیب مژه‌های بلندتری خواهید داشت.

 

از ریمل قدیمی استفاده‌ می‌کنید!

برای جلوگیری ازعفونت باید مرتبا محصولاتی که با چشم در تماس است را عوض کنید. ریمل را تنها برای 6 ماه‌ می‌توانید استفاده کنید و بعد از این مدت باید آن را دور انداخته و با خرید ریمل جدید، ریمل دیگری را جایگزینش کنید. این موضوع از چسبیدن مژه‌ها به هم نیز پیشگیری‌ می‌کند.

 

از فر مژه استفاده نمی‌کنید!

فر مژه‌ می‌تواند چشم‌ها را درشت تر و زیباتر نشان دهد. مژه‌های بالایی را برای 10 ثانیه با فرمژه حالت دهید. ابتدا از ریشه‌ها شروع کنید و بعد مجدد اینکار را برای نوک مژه‌ها نیز تکرار کنید.

 

از فر مژه بعد از زدن ریمل استفاده‌ می‌کنید!

اگر‌ می‌خواهید مژه هایتان حالت بگیرد و بلندتر به نظر برسد هرگز بعد از ریمل زدن و خشک شدن ریمل از فرمژه استفاده نکنید. در این شرایط ریمل سفت شده و انعطاف پذیری خود را از دست‌ می‌دهد و‌ می‌شکند. برای پیشگیری قبل از ریمل زدن ابتدا مژه‌ها را فر کنید و حالت دهید.

 

تنها از یک ریمل استفاده‌ می‌کنید!

اگر‌ می‌خواهید مژه هایتان پر پشت و در عین حال بلند باشد از دو نوع ریمل استفاده کنید. و در خرید ریمل خساست به خرج ندهید

 

به حالت چشم‌ها اهمیت نمی‌دهید!

اگر چشم‌های نزدیک به هم دارید بهتر است مژه‌های خود را از کناره‌های بیرونی بلندتر کنید و اگر چشمان‌تان از هم فاصله دارد و دوست دارید نزدیک به هم به نظر برسد باید گوشه‌های چشم را بیشتر ریمل بزنید. به عبارتی نوع تکنیکی که در ریمل زدن استفاده‌ می‌کنید بستگی زیادی به حالت چهره و چشمان شما دارد. مقاله آرایش چشم در این مورد بیشتر شما را راهنمایی می کند.

 

ریمل را قبل از خواب پاک نمی‌کنید!

 

قبل از آنکه به رختخواب بروید لازم است آرایش را به طور کامل از روی پوست پاک کنید. ریمل مخصوصا انواع ضد آب به سختی پاک‌ می‌شوند و بهتر است محصولات پاک کننده ویژه‌ای را برای پاک کردن آرایش استفاده کنید.بهتر است از شوینده های صورت یا میسلار واتر استفاده کنید.

پس علاوه بر خرید ریمل خوب، نکاتی نیز وجود دارد که در صورت رعات نشدن، تاثیر خرید ریمل حتی بهترین نوعش تاثیر زیادی نخواهد داشت.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

ریمل مناسب نیازتان را انتخاب کنید

هنگام خرید ریمل درست انتخاب کنید. آیا ریمل حجم دهنده‌‌‌‌‌‌‌ می‌خواهید یا بلند کننده یا هر دو!

 

گاه تنها یک ریمل زدن ساده نمی‌تواند نیاز شما را براورده کند. اگر فرصت کافی دارید مراحل زیر را انجام دهید تا مژه‌هایتان زیباتر به نظر برسد:

از یک پرایمر مژه استفاده کنید. از ریشه مژه به سمت نوک مژه ریمل بزنید.

در مرحله بعد از ریملی که برسی پهن دارد استفاده کنید و از‌‌‌‌‌‌‌ میانه مژه به سمت نوک مژه بکشید تا حجم مژه بیشتر شود و پر پشت به نظر برسد. در انجام این کار بیش از حد افراط نکنید تا مژه ضخیم و بیش از حد سنگین نشود. هنوز یک لایه دیگر ریمل دارید.

در مرحله آخر از ریمل حجم دهنده استفاده کنید و از ریشه مژه به سمت نوک بکشید تا مژه‌ها مرتب شده و پرپشت به نظر برسد. پس صرف خرید ریمل و استفاده محدود کمکی به زیباتر شدن نمی کند.

به پایین نگاه کنید

نگاه کردن به پایین هنگام ریمل زدن

یکی از اصول ریمل زدن بعد از خرید ریمل، که ارزش تکرار دارد چون خیلی از خانم‌ها به آن پایبند نیستند نگاه کردن به پایین بجای نگاه کردن در آینه است. این کار سبب بلند تر شدن مژه‌ها‌‌‌‌‌‌‌ می‌شود و در عین حال احتمال آنکه فرچه ریمل به داخل چشم برخورد کند و سبب سرخی چشم شود بسیار پایین‌‌‌‌‌‌‌ می‌آید.

 

ریمل رنگی انتخاب کنید

چرا همیشه به دنبال ریمل مشکی‌‌‌‌‌‌‌ می‌گردید؟ می‌توانید بر حسب نوع رنگ چشم‌تان از خرید ریمل های رنگی کمک بگیرید  تا چشمان‌تان زیباتر به چشم بیاید.

 

 

مژه های پایینی را از یاد نبرید

یکی از ایرادات آرایش چشم این است که خانم ها فراموش‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنند مژه‌های پایینی را ریمل بزنند. البته در این کار زیاده روی نکنید تا چشمان‌تان زیبایی خود را از دست ندهد.

 

سر فرچه ریمل را خم کنید

ریمل زدن مژه‌های کوتاه و نازک کنار چشم یا مژه‌های زیر چشم با ریمل ضخیم و پهن سخت است. برس ریمل خود را کمی خم کنید تا بتوانید از نوک آن برای نواحی کمتر دست یافتی استفاده کنید. حتی‌‌‌‌‌‌‌ می‌توانید برس نازک تری برای این نواحی داشته باشید و بعد از هر بار استفاده آن را بشویید و برای استفاده دفعه بعد کنار بگذارید.

 

به دست‌تان موج دهید

خانم‌ها برای ریمل زدن معمولا حرکت پایین به بالا را امتحان‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنند اما اصول درست ریمل زدن برای پر پشت کردن مژه این است که حرکات افقی و موج دار به دست‌تان بدهید.

 

از مژه‌هایتان مراقبت کنید

 

همانند مو مژه‌ها نیز نیاز به مراقبت و استفاده از نرم کننده‌ها دارند.‌‌‌‌‌‌‌ می‌توانید از محصولات مراقبت از مژه و سرم‌ها استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

مرحله دوم: دست و پنجه نرم کردن باحساسیت چشمی

استفاده از داروهای ضد حساسیت

1. از داروهای ضد حساسیت استفاده کنید:

اگر چشمان شما حساسیت دارد می توانید از داروهای موجود برای بهبود وضعیت چشمان خود استفاده کنید. آنتی هیستامین می تواند در بهبود خارش و آبریزش چشمی مفید باشد به خصوص اگر حساسیت فصلی دارید و نمی توانید در این شرایط ریمل بزنید.

 

• این داروها را نمی توانید روزانه مصرف کنید اما در برخی از موقعیت ها برایتان مفید خواهد بود.

استفاده از قطره چشمی

2. از قطره چشمی استفاده کنید:

روش دیگر برای کاهش حساسیت چشم به هنگام آرایش و میکاپ صورت استفاده از قطره چشم قبل از ریمل زدن است. اگر چشمان شما بعد از آرایش قرمز می شود، می خارد یا آبریزش دارد می توانید از این روش بهره ببرید. اگر می خواهید از قطره چشمی استفاده کنید گزینه ای را انتخاب کنید که باعث تسکین حساسیت می شود.

 

این رو هم بخون:

سایه چشم مناسب رنگ چشم شما چیست؟

• اطمینان حاصل کنید که از قطره چشم قبل از زدن ریمل استفاده می کنید. حداقل 15 الی 30 دقیقه قبل اینکار را انجام دهید.

 

• اگر فکر می کنید بعد از زدن ریمل به قطره نیاز دارید از خرید ریمل ضد آب استفاده کنید.

تست ریمل

3. قبل از خرید ریمل آن را تست کنید:

قبل از اینکه ریمل را روی چشمان خود بزنید، آن را تست کنید. اینکار به شما کمک می کند حساسیت به ریمل را تشخیص دهید و ببینید به آن حساس هستید یا خیر. کمی ریمل داخل بازوی خود بزنید و روی آن را با بانداژ یا نوار بپوشانید. اجازه دهید کل روز همان طور باقی بماند.

 

• در انتهای روز نوار را بردارید. اگر قرمزی نبود، به ریمل حساسیت ندارید. اگر پوستتان قرمز شد باید ریمل دیگری را امتحان کنید.

 

مرحله سوم: کنار گذاشتن عادت های غلط

ریمل نزدن در نزدیکی پایه چشم

1. در نزدیکی پایه چشم ریمل نزنید:

بیشتر افرد توصیه می کنند تا جایی که ممکن است ریمل را نزدیکی پایه چشم اعمال نکنید. اگر چشم حساسی دارید اینکار ممکن است مانع از بروز حساسیت شود.

 

• سعی کنید ریمل را در وسط و انتهای دور از چشم بر روی مژه ها بزنید.

پاک کردن ریمل در انتهای روز

2. در انتهای روز ریمل را پاک کنید:

• برای پاک کردن چشم و مژه ها از پاک کننده مناسب آرایش استفاده کنید.

 

• پاک کننده آرایش را روی پنبه تمیزی بزنید. چشم خود را ببندید و پنبه را برای 10 ثانیه روی مژه ها بگذارید و سپس به آرامی چشم را تمیز کنید. اینکار را تکرار کنید.

 

• هرگز چشم خود را به هنگام آرایش نمالید.

خرید ریمل هر سه ماه یکبار

3. هر سه ماه یکبار، ریمل جدید بخرید:

نباید ریمل را برای مدت زمان طولانی نگه دارید. باکتری های چشم در ریمل و ظرف آن تجمع پیدا می کنند و اینکار باعث عفونت می شود. برای کاهش این خطر، خرید ریمل خود را هر سه ماه یکبار انجام دهید

 

4. از استفاده کردن از ریمل های همدیگر خودداری کنید:

چشمان شما بسیار حساس است. پس ریمل را به فرد دیگری ندهید. در چنین شرایطی احتمال بروز عفونت و حساسیت وجود دارد. بعضی از افراد فکر می کنند بعد از یک بار دادن ریملشان به فرد دیگری مشکلی پیش نمی آید اما دادن ریمل حتی یک بار به فرد دیگری، ممکن است باعث عفونت و حساسیت شود.

 

• شما نیز نباید ریمل فرد دیگری را قرض بگیرید. بهتر است بدون آرایش باشید تا اینکه چشمتان عفونت کند.

 

5. سایر موارد آرایشی که می تواند چشم شما را تحریک کند در نظر بگیرید:

اگر بعد از تغییر ریمل و نکاتی که بیان کردیم هنوز حساسیت دارید، ممکن است مشکل شما به خاطر سایر لوازم آرایشی باشد. خط چشم و سایه می تواند چشمان تان را اذیت کند. برچسب این محصولات را بررسی کنید تا مطمئن شوید برای چشمان حساس شما مفید هستند.

 

• باید برندهایی را انتخاب کنید که از مواد تشکیل دهنده ارگانیک و طبیعی استفاده می کنند.

 

 

• اگر چشمان حساسی دارید مقدار آرایش اطراف آن را کم کنید. توجه داشته باشید مواردی که گفته شده فقط مختص ریمل نیست، در هنگام کشیدن خط چشم و یا زدن سایه نیز باید این موارد را رعایت کنید تا چشم شما دچار حساسیت نشود.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

ریمل زدن می تواند کار سرگرم کننده ای باشد و زیبایی طبیعی صورت شما را بهبود ببخشد. اگر چشم های حساسی دارید با خرید ریمل مناسب می توانید مژه هایتان را به راحتی ریمل بزنید و از آن لذت ببرید.

 

مرحله اول: انتخاب و خرید ریمل مناسب

1. برای چشم حساس خود ریمل انتخاب کنید:

بهترین روش برای ریمل زدن چشم های حساس در میکاپ و آرایش صورت پیدا کردن نوع مناسبی از آن است که باعث حساسیت چشم ها نشود. این نوع ریمل احتمالا برچسب ریمل مخصوص برای چشم های حساس را خواهد داشت. سایر انواع ریمل هایی که می توانید انتخاب کنید در برگیرنده ریمل های طبیعی، ارگانیک یا ضد حساسیت است.

خرید یک ریمل ساده

2. ریمل ساده ای بخرید:

انواع مختلفی از ریمل ها در بازار موجود است که باید در خرید ریمل دقت کنید. برخی از آن ها حجم دهنده و برخی بلند کننده طول مژه ها هستند. این گونه ریمل ها در برگیرنده مواد تشکیل دهنده و مواد شیمیایی هستند که می توانند برای چشم حساس شما مضر باشند. به همین خاطر لازم نیست از این موارد استفاده کنید. کافیست یک ریمل ساده برای خودآرایی خودتان بخرید.

 

• همچنین می توانید ریمل را از شرکتی بخرید که تمرکزش بر روی تولید مواد تشکیل دهنده طبیعی و ارگانیک است.

خودداری از خرید ریمل های حساسیت زا

3. از خرید ریمل های حاوی کارمین(Carmine) برای ریمل زدن چشم های حساس خود اجتناب کنید:

کارمین یکی از موادی است که برای ایجاد سایه های قرمز رنگ مورد استفاده قرار می گیرد. به خاطر اسید موجود در آن، می تواند پوست و سیستم ایمنی شما را تحریک نماید. برای اینکه مطمئن شوید ریمل تان کارمین ندارد برچسب روی آن را خوب بخوانید.

 

• به دنبال موارد تشکیل دهنده ای باشید که در برگیرنده واژه قرمز یا کارمین هستند.

 

• بهتر است از ریمل های کاملا سیاه استفاده نمایید. برخی از ریمل های رنگی حتی قهوه ای رنگ در برگیرنده کارمین یا سایر مواد تحریک کننده هستند.

استفاده از ریمل های ضد آب

4. در نظر داشته باشید که ریمل های ضد آب برایتان مناسب هستند یا خیر:

برخی از افرادی که چشم های حساسی دارند نمی توانند از ریمل های ضد آب استفاده کنند. از آن جایی که هدف از به کار بردن این ریمل ها مقاومتشان در برابر آب است، شستن آن ها کاری دشوار خواهد بود. به همین خاطر زمانی که می خواهید چنین ریملی را پاک کنید چشمتان خارش می گیرد، قرمز می شود یا متورم می گردد.

 

این رو هم بخون:

هایلایتر چیست و چگونه استفاده می شود؟

• ریمل های ضد آبی در بازار وجود دارد که به طور خاص برای چشم های حساس طراحی شده اند. می توانید یکی از آن ها را خریداری نمایید.

 

• حتی اگر ریمل ضد آبی را پیدا کردید که برای چشمتان آزاردهنده و تحریک کننده نبود باز هم نباید به طور روزانه از آن استفاده کنید. زیرا برداشتن و پاک کردن این ریمل ها دشوار است و می تواند به پوست و مژه هایتان فشار وارد کند.

 

• از این ریمل ها تنها در موقعیت هایی که می ترسید ریملتان از بین برود یا مالیده شود استفاده کنید.

عوض کردن ریمل های نامناسب

5. اگر ریمل اذیتتان می کند آن را عوض کنید:

ممکن است سال ها از یک ریمل یکسان استفاده کنید و قبلا اذیتتان نکرده باشد. اما اگر اخیرا تحریکی بر روی چشم خود احساس می کنید ممکن است به مواد تشکیل دهنده اش حساسیت پیدا کرده باشید.

 

 

• ریمل خود را عوض کنید تا ببینید این شرایط بهتر می شود یا خیر



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

چشم ها نقش پررنگی را در زیبایی افراد ایفا می کنند و در این میان نمی توان نقش پر رنگ مژه ها را نادیده گرفت. به همین خاطر خرید آنلاین ریمل با بهترین قیمت ها می تواند یکی از بی دردسرترین و آسان ترین راه ها برای زیبایی هرچه بیشتر مژه ها باشد. توجه داشته باشید که حتما ریمل اصل را خریداری کنید تا بعدا دچار مشکلاتی چون انواع حساسیت های پوستی نشوید. برای خرید ریمل اصل و با گارانتی بهترین قیمت می توانید با خیال آسوده به فروشگاه اینترنتی میس و مستر مراجعه کنید.

 

بهترین ریمل چشم چه ویژگی هایی دارد؟

خرید ریمل چشم به سلیقه و هدف شما از خرید این محصول بستگی دارد. ریمل ها در انواع مختلفی از جمله ریمل حجم دهنده، ریمل بلند کننده و ریمل فر کننده با برس های گوناگون تولید می شوند. استفاده از هر کدام در شرایط متفاوت برای افراد مناسب است.

 

ریمل فوق العاده حجم دهنده

خرید ریمل حجم دهنده برای افرادی که دارای مژه های بلند اما کم پشتی هستند مناسب است. این ریمل ها دارای پلیمرهای سیلیکون یا موم به اصطلاح خرده مژه هایی می باشند که مژه های فرد را پرتر نشان می دهد. نوع ریمل زدن نیز تاثیر زیادی در پر پشت کردن و حجم دهندگی مژه ها دارد. انتخاب بهترین برند ریمل نیز تاثیر زیادی در نتیجه کار خواهد داشت. در ادامه نحوه زدن ریمل را بررسی می کنیم.

 

ریمل بلند کننده

خرید ریمل  بلند کننده برای افرادی مناسب است که مژه هایی با حجم مناسب اما کوتاه دارند. این ریمل ها دندانه های متراکم تری دارند و به همین دلیل، باعث می شوند که مواد ریمل بیشتر روی نوک مژه قرار بگیرد و بلندتر به نظر برسد.

 

ریمل جدا کننده مژه

این ریمل همانطور که از نامش مشخص است، مژه ها را به هم نمی چسباند و ظاهری طبیعی به مژه ها می دهد. ریمل جدا کننده مژه خاصیت حجم دهی به مژه ها را ندارد و با استفاده از برس بلند و باریک خود به مژه ها حالتی یکدست و طبیعی می بخشد. جالب است بدانید که این نوع از ریمل دارای ترکیباتی مانند گیلیسیرین هستند.

 

ریمل فر کننده مژه

خرید ریمل فر کننده مژه  برای افرادی مناسب است که مژه هایی صاف و بی حالت دارند. ریمل فر کننده با استفاده از برس خمیده خود به حالت گرفتن بهتر مژه ها کمک می کند و از این طریق سبب زیباتر شدن چشمان شما می گردد. این ریمل ها دارای پلیمر و رزین هستند تا بتوانند حالت مژه ها را برای مدت طولانی تری حفظ نمایند.

 

 

ریمل های ضد آب

ریمل های ضد آب در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و اطراف چشم را سیاه نمی کنند. این ریمل ها حاوی موم و روغن های معدنی هستند. استفاده از ریمل های ضدآب برای افرادی که پوست چرب دارند، مناسب است.

 

نحوه صحیح ریمل زدن

پیش از زدن ریمل باید چشم های خود را خوب تمیز کرده و سپس از فرمژه استفاده کنید. برس ریمل را با حرکات چرخشی از داخل بسته بندی خارجی کرده و مدام آن را به داخل و خارج حرکت ندهید. چرا که باعث وارد شدن هوا و خشک شدن ریمل می شود.

 

ریمل زدن باید از ریشه مژه ها آغاز شود و سپس به آرامی برس ریمل را به سمت نوک مژه ها حرکت دهید. با این کار حجم مژه ها بیشتر شده و سنگین هم نمی شوند. در صورت داشتن برس نازک تر بهتر است از آن برای مژه های پایینی خود استفاده کنید. برای بهتر و زیباتر شدن مژه ها و ماندگاری ریمل بهتر است قبل از زدن ریمل از پرایمر مژه استفاده نمایید. پرایمرهای مژه کمک می کنند تا ریمل بهتر روی مژه ها سر بخورد و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

 

همچنین استفاده از پودر بچه روی مژه ها سبب می شود تا مژه ها کاملا پودری شوند و ظاهر بهتری پیدا کنند. اگا تمایل دارید تا مژه هایی پرحجم و برجسته داشته باشید هم می توانید پس از خشک شدن ریمل روی مژه هایتان، مجددا نوک مژه ها را ریمل بزنید.

 

در صورتی که می خواهید، چشمانی زیبا و جذاب داشته باشید، می توانید ریمل را بین 2 تا 3  بار به مژه های خود بزنید اما دقت کنید که استفاده بیش از 3 بار از ریمل سبب چسبیدن مژه ها و زشت شدن ظاهر چشم ها می گردد.

 

خرید ریمل رنگی

 

برای مواقعی که به دنبال آرایش های خاص و منحصر به فرد هستید و می خواهید چهره ای کاملا متفاوت داشته باشید، پیشنهاد می کنیم خرید ریمل رنگی را از فروشگاه اینترنتی میس و مستر انجام دهید و با ترکیب رنگی ریمل با سایر لوازم آرایشی، چهره خود را متفاوت سازید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

آیا تا به حال در خرید کرم پودر با پوشانندگی بالا و کیفیت مناسب دچار مشکل شده‌اید؟ آیا تا به حال کرم پودر روشنی انتخاب کرده‌اید که رنگ‌ پوستتان شبیه به گچ دیوار شده باشد یا آنقدر تیره باشد که رنگ صورت و گردن‌تان متمایز باشد؟ آیا تا به حال یک کرم پودر به منظور پوشانندگی بالا تهیه کرده‌ید که تنها مناسب استفاده روزانه باشد؟ آیا در کیف لوازم آرایش‌تان یک کرم پودر بی‌مصرف دارید که به اشتباه آن را خریده باشید؟

 

کرم پودر از ترکیباتی ساخته شده است که پوست صورت را یک دست می‌کند و جوش، خال، لک یا آکنه را می‌پوشاند و پوستتان را بدون نقص، زیبا و درخشان می‌کند. در واقع کرم پودر یک پایه اصلی و مهم در میکاپ یا آرایش است.

 

نکات مهمی که باید پیش از خرید کرم پودر بدانید

اگر در بیشتر مواقع در خرید کرم پودر با مشکل مواجه می‌شوید، توصیه می‌کنیم این نکات مهم را مطالعه کنید تا پیش از خرید کرم پودر اطلاعات کافی داشته باشید و در نهایت یک کرم پودر مناسب رنگ و جنس پوستتان تهیه کنید. در پایان این مقاله چند برند معروف کرم پودر را معرفی می‌کنیم تا پیش از خرید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

در ابتدا باید رنگ درست پوستتان را تشخیص دهید. رنگ پوست شما کدام است: سفید، گندمی، سبزه یا تیره؟ برخی افراد به خاطره آفتاب سوختگی، رنگ پوست صورت‌شان با رنگ پوست گردن‌شان متفاوت است. در واقع شما باید رنگ کرم پودری انتخاب کنید تا رنگ پوست صورت و گردن‌تان یک‌ دست شود و از یکدیگر متمایز نباشند.

 

بسیاری بر این باورند که برای انتخاب یک کرم پودر مناسب پوست، باید آن را روی مچ یا پشت دست امتحان کنید. اما این اشتباه رایج باعث خرید یک کرم پودر با رنگ اشتباه می‌شود. در این صورت بهترین روش برای تست رنگ کرم پودر آن است که مقداری از آن را روی گردن‌ یا صورتتان امتحان کنید. در صورتی که رنگ گردن و کرم پودر متناسب باشد، این رنگ مناسب با پوست صورتتان نیز خواهد بود.

 

اما اگر می‌خواهید یک کرم پودر برنزه بخرید، کمی شرایط متفاوت خواهد بود. با این حال کرم پودر برنزه نیز شماره یا طیف رنگی متفاوتی دارد. در این صورت به میزانی که می‌خواهید برنزه شوید، رنگ مناسب کرم پودر برنزه را انتخاب کنید.

 

خرید کرم پودر با پوشانندگی بالا

۲٫ در روشنایی روز کرم پودر بخرید

در صورتی که کرم پودر مناسب رنگ پوستتان را نمی‌شناسید یا می‌خواهید یک کرم پودر با برند تازه‌ای خریداری کنید، حتما در روشنایی روز برای خرید کرم پودر اقدام کنید. شب هنگام یا زمانی که تاریک است، ممکن است یک کرم پودر روشن یا تیره نامتناسب با پوستتان بخرید.

 

 

علاوه بر این، سعی کنید در مغازه یا فروشگاه‌هایی که از لامپ یا روشنایی کمی برخوردار هستند، کرم پودر را تست نکنید. در صورتی که از رنگ کرم پودر اطمینان دارید، آن را تهیه کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید.



:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

استفاده از مرطوب کننده قبل از کار روی صورت

در مورد زیبایی وقتی می‌توان با اطمینان مطلبی را پذیرفت که سلامتی در کنارش لحاظ شده باشد. لوازم بهداشتی و آرایشی حتی لباس بدون کیفیت، خطری برای سلامتی هستند. تمام متخصصان گریم و آرایش توصیه می‌کنند قبل از خرید کرم پودر و استفاده از کرم پودر، ‌صورت‌تان را نرم و مرطوب کنید. ساعات طولانی استفاده از کرم پودر را در عمر یک خانم در نظر بگیرید که بدون نرم کننده چقدر می‌توانند خطرناک و مضر باشد. نیازی نیست مرطوب کننده سنگین بزنید. پس در هنگام خرید کرم پودر، حتما نرم کننده نیز استفاده شود

 

برای خرید کرم پودر و یک مرطوب کننده ساده یا نمونه‌ای همانند کرم آبرسان کامان میس و مستر فروشگاهی مطمئن است. این محصول هم می‌تواند مواد مغذی را به پوست رسانده و از خشک شدن آب طبیعی پوست جلوگیری کند. کرم پودر به دلیل خشک بودن در صورت تعریق خراب نمی‌شود پس نگران نباشید.

 

استفاده از اسفنج خیس در کنار خرید کرم پودر

کار با اسفنج کرم پودر خیلی آسان است، اگر آن را خیس کنید. استفاده از اسفنج خشک باعث سایش پوست می‌شود و برای رنگ پایه مناسب نیست. بعد از زدن پایه می‌توانید از کانسیلر به عنوان مکمل استفاده کنید.

 

آشنایی با پودر شفاف و پودر کیفیت بالا

برای انتهای کار روی صورت، پودرهای شفاف بسیار عالی هستند. پودرهای شفاف همچنین برای حجم دادن به مژه‌ها باید استفاده شوند. پس در کنار کرم پودرهایتان یک پودر شفاف بخرید. پودرهای کیفیت بالا (High Definition Powder) می‌توانند با مقدار بسیار کم تمام پوست را تصحیح و درخشان کنند. حتماً استفاده از چنین پودری را تجربه کنید. این کرم پودر برای نرم کردن خطوط و نواقص زیبایی روی پوست طراحی شده و کیفیتی فوق‌العاده دارد.

 

کرم پودر برنزه

 

کمی پودر برنز روی فاندیشن نتیجه زیبایی دارد. کرم پودر برنز نیازی نیست که همرنگ ‌پوست‌تان باشد. می‌توانید روی هر کرمی آن را استفاده کرده و کمی انرژی و گرمی به ‌صورت‌تان بدهید. بعضی از این کرم‌ها ضد آب هستند و اگر کمی از آن را اطراف چشم استفاده کنید یک روز کامل می‌توانند بدون تغییر بمانند. قبل از خرید یک قوطی بزرگ با خرید یک پالت کوچک از چند کرم پودر علاوه بر یادگیری مهارت می‌توانید زمان‌تان را به خوبی سپری کنید. با استفاده از قواعد متعادل سازی صورت و با دیدن چند تصویر خوب شروع به تمرین کنید. به جزئیات توجه کنید تا در اجرای سایه و خطوط مهارت به دست بیاورید. مهارت استفاده از وسایل آرایشی به اندازه شناخت رنگ و آرایش مهم است.



:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

این انتخاب همیشه یک معضل و مشکل خود به خودی است. از آنجایی که فرمول‌های لوازم آرایش پودری و مایع همچنان در حال تکامل و تغییر هستند، بهتر است هر چند وقت یک بار دانسته‌های خود را بروز کنید. ببینید کدام محصولات بهتر روی پوست شما کار می‌کنند و کدام یک به خوبی با دیگر لوازمی که دارید هماهنگ می‌شوند. اگر قبل از خرید لوازم مورد نیازتان این مقاله را مطالعه بفرمائید، شاید برای خرید کرم پودر  میس و مستر را که فروشگاهی اینترنتی است، مناسب خرید بیابید.

 

آیا مایعات بهتر از پودرها عمل می‌کنند؟ کدام یک قدرت ماندگاری بیشتری دارد؟ چگونه قسمت‌های دیگر آرایش را با ‌کرم پودر یا کرم مایع هماهنگ می‌کنید؟ جواب به این سؤالات مرتبط با چیزی است که به آن جوانب مثبت هر محصول می‌گویند و شما باید در مورد انتخاب محصولات آرایشی این جوانب را در نظر بگیرید. با دانستن جوانب مثبت و نحوه استفاده از محصولات در کنار هم، می‌توانید برای مدت طولانی انتخاب بی‌نقصی داشته باشید.

 

براق یا مات؟

دانستن ظاهر مورد نظرتان اولین چیزی است که به شما در تعیین بهترین لوازم کمک می‌کند. زمانی که بدانید دقیقاً دنبال چه ظاهری هستید، برای شروع آماده‌اید. کسانی که نمی‌دانند چه می‌خواهند، برای انتخاب‌های ساده هم مشکل دارند. انتخاب چند فرمول خشک و رنگی، یک انتخاب ساده نیست. پس به توجه بیشتری احتیاج دارید. باور کنید نمی‌توانید لوازم آرایش و میک آپ را اتفاقی انتخاب کنید. پس حتی در خرید کرم پودر باید دقت کنید.

 

خرید کرم پودر به ظاهر خوش‌رنگ و مات به زیبایی پوست شما خیلی کمک می‌کند. پایه ‌کرم پودر از پوشش زیادی برخوردار است و سریع‌تر از فونداسیون مایع کار می‌کند. برای زمان‌هایی که عجله دارید، کرم پودر عالی است. برای خانم‌هایی که نمی‌خواهند زمان زیادی را برای صورتشان صرف کنند نیز، کرم پودر مناسب است. اگر زیاد عرق می‌کنید، کرم پودر عالی است. اگر در مناطق گرمسیر یا در فضای کاری گرم به سر می‌برید نیز، کرم پودر مناسب شماست.

 

نوع پوست خود را بشناسید

مهم‌ترین قانون در مورد خرید کرم پودر و انتخاب لوازم آرایش نوع پوست است. پایه‌های کرم پودر برای کسانی که پوست چرب دارند بهترین هستند. اگر در مورد استفاده از لوازم گریم مبتدی هستید، بهترین وسیله یک قوطی کرم پودر است. اما با گذشت سن، پوست خشک و بالغ‌تر می‌شود. این بدان معنی است که استفاده از کرم‌های چرب برای پوست در سنین بالا مفید هستند و پوشش کامل‌تری را به ظاهر پوست‌های خشن می‌دهند. کرم‌های مایع باعث نرم شدن و مرطوب کردن پوست‌های خشک و ضخیم می‌شوند.

 

در حالی که کرم‌های مایع برای مخلوط شدن با سایر کرم‌ها بسیار عالی هستند اما باعث ذوب شدن و ریختن سایر لایه‌های میک‌آپ نیز می‌شوند. یک راه حل این مشکل استفاده در برخی از نقاط صورت از هر کدام از کرم‌هاست. بعضی از آرایشگران ترجیح می‌دهند که زیر چشم، بینی، چانه و فک را با کرم مایع پوشش می‌دهند و در بقیه صورت از کرم پودر استفاده می‌کنند. این کار باعث می‌شود دو نوع پایه کنار هم ترکیب ‌می‌شوند بدون آنکه خراب شوند. همچنین در طول شبانه‌روز، ریزش و ذوب کرم ظاهرتان را خراب نمی‌کند و قسمت‌هایی از صورت که رطوبت بیشتر نیاز دارند، آب‌رسانی می‌شوند.

 

فرمول‌های جدید کرم پودر آن‌قدر خوب شده‌ که همه مزایای پایه‌های مایع را دارند، بدون آنکه ذوب شوند. رنگ‌دانه‌های کرم پودرهای جدید با لایه‌ای از سیلیکون و مواد معدنی باعث بهبود کاربرد آن‌ها شده و احساس آن‌ها روی پوست نیز تغییر کرده است. استفاده از کرم پودر دیگر باعث القای حس خشکی و  زود کم رنگ شدن نمی‌شود و عمر طولانی و لطافت عالی دارند.

 

کرم پودر

 

چند مهارت حرفه‌ای در لایه‌بندی

قبل از هنگام گذاشتن هر نوع آرایش بر روی محصولات مایع حتماً به کرم، اجازه خشک شدن بدهید. در غیر این صورت امکان دارد رگه‌دار و ناهموار شود. برای هماهنگ شدن با نحوه برخورد کرم‌های مایع با سایر لوازمتان، آزمایش کنید و تایم سازگاری آن‌ها را بررسی کنید. در مورد همه کالاهای آرایشی نیاز به امتحان و آشنایی با زمان کارکرد آن‌ها دارید. هر نوع مایع مانند لاک یا رنگ مو و حتی کرم ضد آفتاب زمان خاصی برای خشک شدن نیاز دارد.

 

یک قانون ساده: برای به خاطر سپردن لایه‌بندی آرایش این است که پودرها روی مایعات بهتر می‌نشینند. این جوانب مثبت را یادتان باشد. پس توصیه می‌کنیم حتی اگر پایه و اولین لایه مورد نظرتان یک کرم پودر است قبل از مالیدن آن کمی کرم مرطوب کننده یا کمی کانتور استفاده کنید. سپس از کرم پودر زده و نتایج را مقایسه کنید.

بهترین لوازم آرایشی کدم‌اند؟

 

در مورد جواب سوال بهترین لوازم آرایشی کدام محصول بهترین است، نمی‌توان یک پاسخ ساده گفت. گروهی از مصرف‌کنندگان باتجربه کرم پودرهای جدید را بسیار خوب می‌شناسند. تحول در تولید کرم پودرهای جدید و کیفیت آن‌ها و کارکرد راحت‌تر آن در دماهای مختلف باعث محبوبیت دوباره استفاده از کرم پودرهای خشک شده است. بنابراین بهترین لوازم آن‌هایی هستند که با ‌پوست‌تان سازگارند و از کیفیت آن‌ها مطمئن هستید.



:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مهناز بنی هاشمی  عضو هیات علمی گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  اگر کرِم‌های ضد آفتاب به درستی مصرف شوند، می‌توانند تا حد زیادی مانع اشعه فرابنفش آفتاب و اثرات منفی آن بر پوست گردند و  مصرف آن باید از دوران کودکی آغاز شود.و نباید قیمت ضد آفتاب مانع از خرید آن شود.

او  تصریح کرد: کِرِم‌های ضدآفتاب یا جاذب اشعه هستند یا به طور فیزیکی با مسدود کردن اشعه از نفوذ اشعه uv A &B جلوگیری می‌کنند توان آن‌ها در محافظت از نور آفتاب با واحد "SPF Sun Protection factor" بیان می‌شود و بررسی‌های سازمان غذا و داروی آمریکا هیچ‌گونه ارزشی را برای SPF بالاتر از ۵۰ قائل نشده است.

 

عضو هیات علمی گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هنگام خرید کرم ضد آفتاب کلمه‌های broad spectrum یا طیف وسیع روی بسته‌بندی یا بدنه‌ی ضد آفتاب باید درج شده باشد، این عبارات نشان‌دهنده‌ی آن است که کرم می‌تواند از پوست در برابر هر دو اشعه محافظت کند بهترین ضد آفتاب‌ها این ویژگی را دارند.   بنی هاشمی  افزود: قبل از خرید کرم ضد آفتاب باید نوع پوست خود را شناخت و قیمت ضد آفتاب نباید مهم باشد و اگر فرد دارای پوست چرب است از کرم‌هایی استفاده شود که oil free باشند و اگر فرد دارای پوست حساسی است از کرم‌های مخصوص استفاده شود.

 

او تصریح کرد: برای محافظت کامل باید در ساعاتی که خطر تابش اشعه بیشتر است در معرض آن قرار نگیریم، از لباس‌های پوشیده و پارچه‌هایی که الیاف آن‌ها محکم به هم بافته شده باشد، استفاده کنیم از کلاه با لبه‌های بزرگ که حداقل هفت سانتی متر لبه دور تا دور کلاه باشد تا همه قسمت‌ها را خصوصاً گوش‌ها را محافظت نماید، استفاده شود.   انتهای پیام//م.پ کرم های ضد آفتاب باید مانع اشعه فرابنفش شوند قیمت ضد آفتاب باتوجه به تاثیر گذاری آنها مختلف است.



:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()