نوشته شده توسط : خوابالو

نکات مهم برای انتخاب قیمت ضد آفتاب  اصل مناسب : 

استاندارد بودن

مورد تایید وزارت بهداشت بودن

جنس پوست: پوست های چرب، خشک و حساس و مختلط، هر کدام ضد آفتاب مخصوص به خود را باید تهیه  کنند. مثلاً کسی که پوست چرب دارد، اگر ضد آفتاب اصل  مخصوص افراد با پوست خشک را استفاده کند، باعث ایجاد جوش های سر سیاه و اکنه در پوست خود می شود.

خرید ضد آفتاب اصل  و قیمت انواع کرم های ضد آفتاب اصل

اشعه‌ی خورشید برای پوست بدن بسیار مضر است، بیشتر اشعه های مضر توسط لایه اوزون دفع می‌شوند ولی بعضی از این اشعه ها مانند UVA و UVB از لایه اوزون رد می‌شوند و به پوست ما می‌رسند، یک قیمت ضد آفتاب خوب، می‌تواند همانند لایه اوزون عمل کند و اشعه های مضر را دفع نماید، پس اگر زیاد در معرض نور خورشید قرار می‌گیرید، خرید ضد آفتاب به شما توصیه می‌شود. برای خرید ضد آفتاب های خوب با تنوع بسیار می توانید از فروشگاه اینترنتی سوراو که مدعی به دارا بودن ضمانت اصالت کالا است اقدام نمایید و قیمت ضد آفتاب دراین فروشگاه مناسب تر از هر جا ارائه شده است.

 

انواع قیمت ضد آفتاب اصل

کرم های  قیمت ضد آفتاب انواع مختلفی دارند، البته درست است که کار همه‌ی این کرم ها یکی‌ است و آن هم دفع اشعه مضر خورشید است، ولی با توجه به اینکه کرم های ضد آفتاب روی پوست صورت و بدن مالیده می‌شوند و ممکن است رنگ پوست را تغییر دهند، انواع مختلفی از این محصول در بازار تولید شده است، کرم ضد آفتاب رنگی، ضد آفتاب بی‌رنگ، کرم های ضد آفتاب با SPF زیاد و کم و حتی همین ضد آفتاب ها دارای کارایی متفاوتی هستند که در ادامه نمونه هایی از ان ها را که در سوراو موجود است، به اختصار نام می بریم.

 

ضد افتاب مرطوب کننده 

ضد افتاب ضد التهاب

ضد افتاب ضد جوش

ضد افتاب ضد لک

ضد افتاب ضد پیری

 

ضد افتاب مات کننده



:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

ضد آفتاب‌ با دو روش از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید یا  UV یا فرا بنفش محافظت می‌کند. برخی از ضد آفتاب ها نور آفتاب را منعکس کرده و بازتاب می‌دهند و مانع رسیدن آن به پوست شما می‌شوند و برخی دیگر نور را جذب کرده و مانع رسیدن آن‌ها به پوست شما خواهند شد.

 

تا چندین سال پیش انتخاب ضدآفتاب مناسب به معنای انتخاب یک ضدآفتاب با فاکتور محافظت در برابر آفتاب یا SPF  بالاتر بود که در واقع نشانگر میزان محافظت آن ضدآفتاب در برابر یک اشعه سرطان‌زا یعنی همان UVB بود.

 

قیمت ضد آفتاب ها نیز متفاوت است.

 

در واقع تعریف SPF به صورت ” میزان محافظت از پوست تنها در برابر اشعه UVB ” می‌باشد.

 

اما مطالعات گسترده نشان داد که اشعه فرابنفش A یا UVA نیز سرطان‌زا بوده و ریسک سرطان پوست را افزایش می‌دهد.

 

اما UVA شما را دچار آفتاب سوختگی نخواهد کرد و تنها به پوست شما نفوذ می‌کند و چین و چروک ایجاد می‌کند. و قیمت ضد آفتاب نیز خوب است

 

حتی بر طبق آمار سازمان Environmental Protection Agency تا ۹۰ درصد تغییرات پوست ناشی از افزایش سن توسط قرارگیری در معرض اشعه مضر UVA در سرتاسر زندگی ایجاد می‌شود.

 

قیمت ضد آفتاب‌ های جدید وسیع الطیف:

بهترین ضد آفتاب یا به عبارتی مناسب‌ترین ضد آفتاب برای شما کدام است؟

 

طبیعتا شما یک ضد آفتاب وسیع الطیف یا با محافظت چندگانه هم در برابر UVB و هم در برابر UVA می‌خواهید.

 

محتویات چنین ضدآفتاب وسیع الطیفی معمولا شامل بنزوفنون‌ها (اکسی بنزن)، سینامات‌ها (اکتیل متیل سینامات و سینوکسات)، سولیسوبنزن، سالیسیلات، تیتانیوم دی اکساید، زینک اکساید، آووبنزن (پارسول ۱۷۸۹) و اکامسول (مکسوریل اِس ایکس) است. قیمت ضد آفتاب های وسیع اللطیف نیز مناسب است.

 

۱ – ضدآفتاب با SPF بیشتر از ۱۵:

SPF یا فاکتور محافظت در برابر UVB نشان می‌دهد که ضدآفتاب تا چه اندازه در برابر آفتاب سوختگی ناشی از UVB مقاوم است.

 

مثلا اگر شما معمولا ظرف ۱۰ دقیقه در هنگام قرارگیری در آفتاب دچار آفتاب سوختگی می‌شوید،

 

استفاده از یک قیمت ضد آفتاب با عیار محافظتی در برابر آفتاب یا SPF معادل ۱۵ این زمان را ۱۵ برابر می‌کند یعنی شما پس از ۱۵۰ دقیقه قرارگیری در معرض آفتاب، دچار آفتاب سوختگی خواهید شد.

 

برای اغلب مردم SPF ۱۵ مناسب است ولی افرادی که پوست حساس‌تری دارند، افرادی که سابقه خانوادگی سرطان پوست دارند و یا سابقه‌ای از بیماری‌هایی نظیر لوپوس که حساسیت به نور خورشید را افزایش می‌دهند باید ضدآفتاب هایی با SPF ۳۰ و بالاتر را در نظر بگیرند.

 

به خاطر داشته باشید هر چه ضدآفتاب SPF بالاتری داشته باشد فایده این افزایش کمتر خواهد بود!

 

بر خلاف نظر شما SPF ۳۰ دو برابر SPF ۱۵ کارآیی یا محافظت در برابر UVB نخواهد داشت، یک ضدآفتاب با عیار حافظتی یا SPF ۱۵ تقریبا ۹۳ درصد از UVB نور خورشید را فیلتر می‌کند

 

حال آنکه یک ضد آفتاب با SPF ۳۰ تقریبا ۹۷ درصد از UVB نور آفتاب را فیلتر خواهد کرد.

 

۲ – ضد آفتاب دارای محافظت در برابر اشعه UVA:

در حال حاضر هیچ معیار دقیقی برای اندازه‌گیری و مقایسه میزان خوب بودن یک ضدآفتاب در محافظت برابر UVA وجود ندارد.

 

ولی شما می‌توانید با دقیق شدن در محتویات یک ضد آفتاب به نتایجی در خور توجه برسید.

 

به دنبال یک ضد آفتاب با محتویات زیر باشید:

اکامسول ECAMSULE

 

آووبنزن AVOBENZONE

 

اکسی بنزن OXYBENZONE

 

دی اکسید تیتانیوم TITANIUM DIOXIDE

 

سولیسوبنزن SULISOBENZONE

 

اکسید زینک ZINC OXIDE

 

 

هرکدام از این محتویات به پوست شما در محافظت در برابر UVA کمک می‌کند.



:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

کرم های ضدآفتاب انواع مختلفی دارند و از مواد مختلفی تشکیل می شوند، اما مهمترین مساله در ترکیبات این کرم ها این است که از مواد شیمیایی در آنها کمتر استفاده شود و مواد طبیعی تشکیل دهنده آنها بیشتر باشد.

 

 

همچنین به گفته محققان و متخصصان پوست میزان SPF این کرم ها بسیار مهم است و مصرف کنندگان باید به این مساله توجه داشته باشند؛ به اعتقاد آنان هرچه میزان این ماده در کرم های ضدآفتاب بیشتر باشد، میزان مواد شیمیایی آن نیز بیشتر شده و می تواند به سلامت پوست آسیب برساند.

 

 

معمولا باور عمومی اینگونه است که هرچه درجه این عنصر محافظ پوست بالاتر باشد، قدرت محافظت کرم در برابر نور خورشید بیشتر شده و می تواند از پوست بهتر مراقبت کند، این درحالی است که محققان نظر دیگری دارند و معتقدند که میزان بالای این عنصر نه تنها تاثیری در افزایش محافظت از پوست ندارد، بلکه حتی می تواند به سلامت آن آسیب وارد کند.

 

 

دکتر میترا اسماعیلی اپیدمیولوژیست و پژوهشگر مرکز تحقیقات پوست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این خصوص به خبرنگار علمی ایرنا گفت: ضدآفتاب هایی که میزان زیادی ماده 'زینک اکساید' دارند و مواد شیمیایی مانند 'پارابن' در تولید آنها کمتر به کار رفته است، کرم های مناسبی هستند و محافظت کاملی از پوست در برابر اشعه UV خورشید دارند.

 

 

وی افزود: ضدآفتاب هایی که میزان SPF آنها بالا است، به پوست آسیب می رساند زیرا طبق استانداردهای اعلام شده در کتاب های علمی، میزان این ماده در کرم ها نباید بیشتر از 60 باشد؛ زیرا سطح شیمیایی آن افزایش یافته و می تواند عوارض زیادی را به همراه داشته باشد. قیمت ضد آفتاب های استاندارد نیز بخاطر کیفیت آنها بیشتر است.

 

 

اسماعیلی گفت: بهترین نوع کرم های ضدآفتاب، دارای SPF بین 30 تا 50 هستند و توصیه می شود در روزهای تابستانی از ضدآفتاب های دارای SPF پنجاه (50)و در روزهای زمستانی از کرم های دارای SPF سی (30) استفاده شود. قیمت ضد آفتاب نیز بستگی به مقدار آن عدد دارد

 

 

پژوهشگر مرکز تحقیقات پوست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه نمونه های تقلبی برندهای ایرانی و خارجی کرم های ضدآفتاب در بازار وجود دارد، توصیه کرد: افراد باید توجه داشته باشند که از کرم های ضدآفتاب استاندارد شرکت هایی که مجوز واردات یا تولید این کرم ها را دارند و به تایید وزارت بهداشت رسیده است، استفاده کنند.

 

 

 

اسماعیلی افزود: معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت بر تولیدات و واردات محصولات بهداشتی نظارت دارد و بهتر است برای حفظ سلامت پوست، از برندهایی استفاده شود که مجوز وزارت بهداشت را دارند؛ ترکیبات کرم های غیراستاندارد به دلیل نداشتن تاییدیه آزمایشگاه های وزارت بهداشت، نه تنها محافظتی از پوست در برابر نور خورشید ندارند، بلکه حتی می توانند برای پوست مضر بوده و عوارضی مانند اگزماهای پوستی نیز ایجاد کنند. و قیمت ضد آفتاب های این شکلی نیز الکی گران است.



:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

ابرو و حالت آن تاثیر بسزایی در جذابیت و زیبایی چشم ها دارد. مرتب بودن ، پرپشت بودن، خوش حالت و خوش رنگ بودن از مواردی است که خانم ها در مدل ابرو به آن توجه می کنند تا زیبایی چهره شان چندبرابر شود. بیشتر خانم ها برای اصلاح ابرو، آرایشگاه خاصی را انتخاب می کنند و مرتب کردن ابروهایشان را دست هر فردی نمی سپارند زیرا ممکن است فرم و حالت ابروهایشان از بین برود و پس از آن باید مدت زمان زیادی صبر کنند تا ابروهایشان دوباره رشد کند و گاها بعضی وقتا با یک بار خراب شدن ابرو، ابرو دیگر آن فرم اولیه را بدست نمی آورد. در این مقاله از مجله نادلیکو همراه ما باشید تا راهنمای استفاده از ریمل ابرو را بیان کنیم. برای خرید لوازم آرایش چشم و ابرو کلیک کنید

 

راهنمای استفاده از ریمل ابرو و خرید ریمل ابرو

بنابراین برای اصلاح ابرو، فقط به آرایشگاهی بروید که از کارش مطمئن هستید و برای پر کردن قسمت های خالی ابرو و زیبایی بخشیدن بیشتر به آن، ابرو را رنگ کنید یا مداد بکشید. البته با رنگ کردن و مداد کشیدن ابروهایتان پرپشت و پر حجم دیده نمی شود و برای پر حجم به نظر رسیدن ابرو بهتر است از ریمل ابرو استفاده کنید. ریمل ابرو روشی موقت برای حجم و رنگ بخشیدن به ابرو است و اگر به دنبال راهی دائمی برای پرحجم نشان دادن ابروهایتان هستید بهتر است از تاتو و روش های جدید آن بهره بگیرید.

 

راهنمای خرید ریمل ابرو

 

ریمل ابرو چیست؟

این محصول که چند سالی است روانه بازار شده خیلی سریع محبوب بسیاری از خانم ها شد و قبل از ارائه ی این محصول واژه ریمل فقط به ریمل های مژه اطلاق می شد. کارایی ریمل ابرو هم مانند ریمل مژه می باشد و ابروها را پرپشت، خوش رنگ و خوش حالت نشان می دهد. رنگ های متنوعی برای خرید ریمل ابرو وجود دارد و جایگزینی مناسب برای رنگ های ابرو است. البته ریمل ابرویی را انتخاب کنید که با کیفیت و مرغوب باشد تا نتیجه ی بهتری را زمان آرایش کردن مشاهده کنید. برای خرید ریمل ابروی با کیفیت از فروشگاه نادلیکو کلیک کنید.

 

نکاتی برای استفاده درست از ریمل ابرو

در مرحله ی آخر میکاپ از ریمل ابرو جهت رنگ دادن و پرحجم ساختن ابرو استفاده می شود. زیرا ریمل ابرو قادر است رنگ و گردهایی را که در حین میکاپ کردن روی ابرو نشسته، پوشش دهد.

یکی از اشتباهات رایج در استفاده از ریمل ابرو، زدن دوباره ی ریمل ابرو روی ریمل قبلی حتی با فاصله ی زمانی کم است. زیرا ریمل قبلی خشک شده است و وقتی دوباره ریمل می زنید ابروها نامنظم، به هم ریخته و تکه تکه می شود. بنابراین مجبورید کاملا ریمل را پاک کنید و دوباره ریمل بزنید. پس همیشه به اندازه معقول و در حد مجاز ریمل بزنید.

یکی از نگرانی های خانم ها در هنگام خرید ریمل ابرو، نحوه پاک کردن آن از روی ابرو است. اما جای نگرانی نیست؛ مانند ریمل مژه، ریمل ابرو را هم می توانید به راحتی با استفاده از یک شیرپاک کن به آسانی پاک کنید.

 

 

انواع ریمل ابرو

مثل ریمل های مژه که انواع مختلفی دارند ریمل ابرو هم دارای ۲ کاربرد است:

 

برای خانم های با ابروی پرپشت نوع ساده یا Clear

برای خانمهای با ابروی کم پشت نوع رنگی یا tinted

چطوری ریمل ابرو بزنیم؟

ابتدا پوستتان را بشویید و با یک پاک کننده آلودگی ها را از سطح پوستتان پاک کنید. سپس آرایش صورت را کامل کنید و در انتها از ریمل ابرو استفاده کنید. ریمل ابرو را از پایین به بالا روی ابروهایتان بزنید و جاهای خالی ابرو را پر کنید. البته به خاطر داشته باشید که نباید بیش از حد ریمل بزنید زیرا چهره تان از حالت طبیعی خارج خواهد شد.

 

 

 

سخن آخر

 

برای خرید ریمل ابرو از فروشگاه های معتبر استفاده کنید زیرا ریمل های جعلی به ریزش ابروهایتان منجر خواهد شد. همچنین به دلیل کیفیت پایین، نتیجه ی خوبی را پس از استفاده مشاهده نخواهید کرد. از فروشگاه اینترنتی نادلیکو می توانید مارک های خوب و با کیفیت ریمل ابرورا تهیه کنید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

این که شما اقدام به خرید ریمل با چه رنگی میکنید، به عوامل زیادی بستگی دارد؛ به رنگ چشمان‌تان، پوست‌تان، رنگ لباس‌تان و همچنین به رنگی که در آن برهه زمانی خاص مد است. ولی مشکی رنگی است که همیشه مورد تمایل همه بوده است و در بیشتر موارد فقط این رنگ ریمل دیده می‌شود، زیرا رنگ مشکی ریمل به همه صورت‌ها می آید. در اینجا توصیه‌هایی برای انتخاب ریمل رنگی داریم.

 

- ریمل‌هایی با رنگ مشکی برای آرایش در روز اندکی توی ذوق می‌زنند ولی برای استفاده در شب که نور محیط کمتر است طبیعی‌تر جلوه می‌کنند. این نکته بویژه برای خانم‌ها که اقدام بهخرید ریمل مشکی می‌کنند، بسیار اهمیت دارد. اگر رنگ مژه‌های شما آن‌قدر روشن و بور است که ریمل‌های رنگ تیره مثل مشکی یا قهوه‌ای با آن هماهنگی ندارند، می‌توانید از ریمل‌هایی با رنگ‌های روشن استفاده کنید.

 

- برای اینکه یک نگاه خاص به خود ببخشید، توصیه می‌کنیم که با رنگ‌ها بازی کنید.

 

- اگر چشمانی سبز دارید بهتر است ازدر هنگام خرید ریمل، ریملی با رنگ چشمان خودتان یعنی سبز و یا رنگ بنفش استفاده کنید. ریمل با رنگ‌هایی چون بنفش تیره یا سبز می‌تواند به چشمان شما لطافت و ملاحت ببخشد.

 

- افراد دارای چشمان آبی و یا خاکستری بهتر است از ریمل‌های هم رنگ چشمان‌شان یعنی قهوه‌ای، و آبی و یا آبی‌های پر رنگ مثل آبی نفتی و یا بنفش استفاده کنند.

 

- افرادی که دارای چشمان قهوه‌ای و یا مشکی هستند بهتر است از ریمل سبز، آبی و یا قهوه‌ای استفاده کنند.

 

- افراد دارای پوست سبزه با چشمان تیره، ریمل مشکی انتخاب کنند.

 

 

- بلوندها، چشم روشن‌ها و موحنایی‌ها برای تأثیر بهتر، در شب از ریمل مشکی و در روز بهتر است از رنگ‌های ملایم تری چون قهوه‌ای یا بنفش تیره استفاده کنند. پس لازم است در هنگام خرید ریمل، این تنوع را نیز در نظر داشته باشند.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

به هنگام خرید لوازم آرایشی، انتخاب و خرید ریمل را جدی بگیرید:

خرید ریمل

 

اصلاً مهم نیست که شما به دنبال آرایش کامل صورت تان هستید یا مثل من دوست دارید آرایشی طبیعی بر روی  صورت تان داشته باشید. زدن ریمل آن هم ریملی که به درستی انتخاب شده است می تواند کل چهره تان را دگرگون کند.  وقتی صحبت از خرید ریمل به میان می آید گزینه های متعددی پیش رو قرار می گیرد.

 

از ریمل های حجم دهنده گرفته تا ضخیم کننده و حتی مدل هایی که ضد آب هستند،  گزینه های بسیاری در این گروه جای می گیرد که انتخاب را برای طرفداران لوازم آرایشی سخت تر می کند.  همانطور که هر فردی نوع و جنس موهای سرش با جنس موهای سر افراد دیگر متفاوت است، نوع مژه ها نیز می تواند تفاوت داشته باشد. در ادامه می خواهیم چند مدل از ریمل ها را بررسی کنیم و ببینیم چگونه می توانیم به هنگام خرید ریمل بهترین  را انتخاب کنیم.

 

ریمل بلندکننده مژه:

اگر شما هم جزو افرادی هستید که مژه های کوتاهی دارید استفاده از ریمل بلندکننده مژه می تواند ظاهر خوب و طبیعی به چهره تان بدهد.

 

 ریمل حجم دهنده:

به دنبال مژه های بزرگ تری هستید و می خواهید مژه هایتان بزرگ تر از آنچه هستند جلوه کنند؟ خوب پیشنهاد می کنم از خرید ریمل حجم دهنده استفاده کنید.

 

 

 

 ریمل فرکننده:

خیلی ها هم هستند که از داشتن مژه های صاف خسته شده اند و هر کاری می کنند این مژه ها فر نمی شود که نمی شود. اگر دوست دارید مژه های فری داشته باشید توصیه می کنم از ریمل های فرکننده استفاده کنید.

 

 ریمل های ضد آب:

اگر فرد احساساتی هستید و زیاد گریه می کنید یا اینکه اهل ورزش و شنا کردن هستید، استفاده از ریمل های ضد آب می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این ریمل ها حاوی فرمول های خاصی هستند که مانع از خراب شدن ماده ریمل به هنگام رطوبت می شوند. فقط به خاطر داشته باشید که پاک کردن این ریمل ها از روی مژه کمی سخت است و باید یک پاک کننده روغنی انتخاب کنید.

 

حالا بیایید ببینیم چگونه می توانیم یک ریمل  خوب برای خودمان بخریم.

 

 طول مژه ها:

افراد مژه های متفاوتی دارند و طول مژه هایشان نیز با دیگران یکی نیست. به همین خاطر به هنگام خرید ریمل باید طول مژه هایتان را بشناسید.

 

 ضخامت مژه ها:

برخی ها مژه های ضخیمی دارند. این افراد حتی از ریمل های معمولی هم می توانند به خوبی استفاده کنند. اما همانطور که در قسمت های قبلی هم گفتیم اگر مژه های نازکی دارید ریمل های ضخیم کننده بهترین گزینه برایتان هستند.

 

رنگ ریمل:

 

شکی نیست که ریمل های امروزی رنگ های متنوع تری نسبت به گذشته دارند. رنگ سیاه یکی از محبوب ترین نوع ریمل ها محسوب می شود و به راحتی می توان آن را از فروشگاه ها یا سایت های اینترنتی خرید. با اینحال خیلی ها دوست دارند رنگ های مختلفی را تجربه کنند و ببینند مژه هایشان در رنگ های متفاوت چه ظاهری پیدا می کند. اگر جزو این افراد هستید پس ریمل های رنگی می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد. هیچ وقت از تجربه کردن روش های تازه نترسید



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

ریمل ابرو به دلیل راحتی در استفاده از جمله وسایل پرکاربرد آرایشی است که به جای مداد ابرو از آن می شود چرا که مداد ابرو سبب ریزش ابرو ها شده و به آن ها آسیب می رساند. یکی از راه های سریع و راحت برای حالت دار کردن ابرو ها استفاده از ریمل ابرو می باشد. یکی از نکاتی که در هنگام خرید این ریمل باید به آن توجه داشته باشید این است که بدانید قصد خرید شما رنگ آن است یا فقط بخاطر ثابت ماندن ابرو های خود آن را می خواهید.

 

یکی از دلایلی که سبب ریختن ابرو و یا تو خالی شدن ابرو ها می شود رنگ های ابرو می باشد که با گذشت زمان و استفاده های مکرر از آن به چشم می خورد بنابراین برای جلوگیری از این موضوع خرید ریمل و استفاده از ریمل ابرو ، سایه ابرو و مداد ابرو جایگزین مناسبی برای رنگ می باشند. ریمل های ابرو از جمله لوازم آرایشی است که از طریق آن مدل ابرو را زیبا و یکدست می کنند که با رنگ های متنوعی متناسب با پوست و سلیقه ی افراد به بازار عرضه شده است.

 

راهنمای خرید ریمل ابرو و بهترین آن

ریمل های ابرو انواع زیادی دارند که با توجه به نیاز و خواسته ی خود باید آن ها را خریداری کنید. از جمله انواع آن ها می توان به ریمل ابروی حالت دهنده ، رنگی ، ضد آب ، چند کاره و … اشاره کرد که شما باید توجه کنید که به کدام نوع آن نیاز دارید. ابرو ها از جمله اجزای صورت هستند که در زیبایی فرد نقش مهمی را ایفا می کنند به گونه ای که هرچه ابرو ها پرپشت باشند بر زیبایی فرد افزوده می شود اما در هر دوره ای از زمان یک مدل ابرو مد می شود که در حال حاضر چند سال است ابرو های پرپشت خواستاران زیادی پیدا کرده اند.

 

میکروبلیدینگ و یا تتو از جمله روش هایی هستند که افرادی که زیاد آرایش نمی کنند برای از پوشاندن عیوب ابرو های خود از آن ها استفاده می کنند درحالی که ریمل های ابرو روش راحت تر و کم خطر تری به این منظور می باشد. در این مقاله قصد داریم به راهنمای خرید ریمل ابرو و انواع آن و از بین آن ها به معرفی بهترینشان با قیمتی مناسب بپردازیم.

 

 آیا خرید ریمل ابرو از واجبات می باشد؟

با گذشت زمان و افزایش تولید لوازم آرایشی دیگر هیچگونه نگرانی برای کم پشت بودن ابرو ها وجود ندارد. همانطور که گفته شد ریمل های ابرو سبب می شوند تا فرد ابرو هایی یکدست و زیبا داشته باشد. برای فرم دهی ابرو ها علاوه بر ریمل ابرو های مختلف که حالت ژلی داشته و سبب می شوند ابرو ها در حالت درستی بایستند می توان از ریمل معمولی که برای مژه ها هستند نیز استفاده کرد. برخی از ریمل های مخصوص ابرو بدون رنگ بوده و حالت ژلی دارند اما برخی دیگر رنگی نیز می باشند. اگر می خواهید تنوع ریمل ها را بدانید با ما همراه باشید.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

یک کیف لوازم آرایش کامل چیزی فراتر از اسمش است و به نوعی تمام لوازم مورد نیاز یک خانوم را شامل می‌شود. از انواع کرم دست و صورت گرفته تا لوازم آرایش روزمره، گیره سر، پنبه و حتی گوش پاک کن و پد و خلاصه هر چیزی که یک خانوم ممکن است در طول روز به آن احتیاج داشته باشد را می‌توان در کیف آرایشی قرار داد.

 

 

از سیاهی ریمل چشم تا سفیدی کرم دست

 

اما، خانم‌های زیبا و شیک امروزی دیگر تمام لوازم آرایش خود را با خود حمل نمی‌کنند چرا که هیچ خانمی دلش نمی‌خواهد در مهمانی و بیرون یک کیف بزرگ زیر بغلش داشته باشد.

 

 

برای یک کیف آرایش سبک و ایده‌آل شما به یک خرید ریمل خوب، رژ لبی که به لب دارید و یک رژ گونه‌ کوچک و یک کرم مرطوب کننده خیلی کوچک، احتیاج دارید.

 

 

 

اکثر خانم‌ها احتمالا موافقند که خرید ریمل و استفاده از آن نقش بسیار پر رنگی در آرایش روزمره دارد. یا حداقل این چیزی است که کمپانی‌های آرایشی فکر می‌کنند. ما سعی کرده‌ایم با چند سوال از متخصصان و حرفه‌ای‌ها در این زمینه، کمک کنیم تا ریمل مناسب خود را بهتر بشناسید.

 

 

سوال : کدام مهمتر است، فرمول تهیه ریمل یا برس آن؟

 

هر دو به یک اندازه مهم هستند. یکی از طراحان بزرگ برند Maybelline در پاسخ گفتند “ ریمل روی مژه ما حاصل پیوند فرمولاسیون و برس آن است. این برس ریمل است که فرمولاسیون درون مایع ریمل را به روی مژه‌ها می‌رساند و حتی کوچک‌ترین مژه‌ها را بلند و یک‌دست می‌کند.”

 

 

 

جدیدترین وبهترین ریمل‌ های موجود در بازارامروزی 2 نوع برس دارند؛ برس سنتی با موهای ساده و یک‌دست و مدل‌های مدرن‌تر که فرم متفاوتی دارند. یکی از آرایشگران معروف برند لورال (LOreal) اعتقاد دارد که “شما باید حداقل یک بار، هر نوع برس ریمل را امتحان کنید (ابتدا خرید ریمل و برس آن و استفاده از آنها) تا متوجه شوید کدام مدل بهترین نتیجه را به شما می‌دهد.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

راهنمای خرید ریمل با بهترین قیمت

 

ریمل از رایج ترین لوازم آرایشی مخصوص چشم و از تاثیرگذارترین مواد آرایشی است زیرا با استفاده آسان که برای هرکسی مقدور است و می توانید در لحظه اثر آن را بر روی مژه های تان حس کنید.

 

 

در واقع ریمل چشم با ایجاد تغییر در حالت چشم و با جدا ساختن مژه ها از یکدیگر باعث زیبا و درشت تر به نظر رسیدن چشم های تان میشود ریمل ها در مدل های بلند و تقویت کننده مژه و حجم دهنده و ضخیم کننده در بازار عرضه می شوند.

 

در ادامه قصد داریم ضمن معرفی نکات مهم در خرید ریمل، راهنمای خرید ریمل با بهترین قیمت را به شما ارائه نماییم. با ما همراه باشید.

 

 چگونه ریمل مناسب را انتخاب کنیم؟

 

در موقع خرید ریمل چشم باید علاوه بر مواد تشکیل دهنده ریمل مورد نظرتان به نوع برس آن نیز توجه کنید.

 

نوع برس تعیین کننده قسمتی است که ریمل روی مژه هایتان قرار می گیرد. برای مثال اگر حجیم و پر بودن مژه مدنظرتان است باید برسی را انتخاب کنید که پر بوده و ضخامت بیشتری داشته باشد.

 

ریمل های مختص فر کننده مژه ها از چوبی که دارای انحنا است برای بالا بردن مژه ها استفاده می کنند و برندهای مختلف برای این منظور چوبی صاف و نازک عرضه کرده اند که بی شباهت به شانه های چوبی نیست.

 

اگر می خواهید مژه ها را از یکدیگر جدا کنید باید برسی را انتخاب کنید که قسمت های خالی بیشتری در بین موهای برس مژه باشد.

 

اگر بلند شدن مژه ها مد نظر شماست علاوه بر موارد گفته شده باید به فرمول ترکیبات ریمل نیز توجه داشته باشید.

 

در این گونه ریمل ها ذراتی الیاف مانند نیز در داخل آن ها وجود دارد که به خرده مژه نیز معروف است و با چسبیدن به مژه ها باعث زیباتر به نظر رسیدن آن ها می شوند.

 

اگر خواستار حجم دادن به مژه های تان هستید باید این را بدانید که به دلیل داشتن ترکیبات استفاده شده مثل پلیمرهای سیلیکون و یا موم غلیظ تر به نظر می رسند و همین ویژگی باعث می شود تا مژه های تان پرتر و حجیم تر باشد.

 

برای پرتر به نظر رسیدن مژه های تان نیز بهتر است قبل استفاده از ریمل آن را تمیز کرده تا مواد اضافی در بین موهای برس از بین برود. در قسمت هایی که می خواهید پرتر به نظر برسد از مقدار بیشتری ریمل استفاده کنید و آن را چند بار به مژه های تان بزنید.

 

 

اگر مژه های فر می خواهید باید ریمل هایی را انتخاب کنید که در ترکیبات آن ها از پلیمر و رزین استفاده شده باشد چرا که این ترکیبات باعث حفظ موقتی فر مژه های تان می شود و برای فر تر شدن مژه های تان باید ریمل را تعداد دفعات بیشتری به قسمت ریشه های آن بزنید تا فرم بهتری بگیرد.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خوابالو

 

در هنگام خرید ریمل دقت کنید که برندهای معتبر را درخواست کنید. رنگ آن، حتما سیاه باشد. برای این منظور، مقداری از آن را با برس روی دستمال کاغذی بکشید. ریملی با رنگ متمایل به خاکستری، مناسب نخواهد بود. رنگ‌های فانتزی مانند آبی و سبز نیز مناسب چشم و پوست روشن است.

 

ریمل مناسب برای انواع مژه

اگر مژه‌های شما کوتاه است باید ریملی با رنگ تیره انتخاب کنید که خاصیت بلندکنندگی نیز داشته باشد.

اگر دارای مژه‌هایی کوتاه و نازک هستید از رنگ تیره، بلندکننده و حجم‌دهنده انتخاب کنید.

خانم‌هایی با مژه‌های بلند تنها نیاز به حجم‌دهنده خواهند داشت.

خانم‌هایی که مژه‌های بدون حالت و سیخکی دارند باید از فرمژه، نیاز دارند از حالت‌دهنده و بلندکننده استفاده کنند و از انتخاب نوع حجم‌دهنده خودداری کنند؛ زیرا با خرید ریمل از این نوع ، مژه‌ها سنگین و مصنوعی به نظر می‌رسد.

شکل مناسب برس آن

برای افزایش حجم مژه‌ها، برس پرتر با موهای ضخیم‌تر باید انتخاب شود.

برای فر شدن مژه‌ها، برسی با موهای صاف، مستقیم و نازک مناسب است.

برای جداسازی مژه‌ها از هم، برسی با موهای دارای فاصله بهتر عمل می‌کنند.

برس‌هایی که موهای بلند دارند، برای بلندترشدن مژه‌ها مناسب هستند.

تکنیک‌های خرید ریمل و زدن آن 

تکنیک‌های ریمل زدن

ابتدا با کشیدن یک دستمال کاغذی به روی برس آن، از تمیز بودن آن مطمئن شوید.

برای اینکه مژه‌های شما حجیم به نظر برسد می‌توانید با کمک یک براش آرایشی، یک پودر مات به مژه‌های خود بزنید.

این وسیله آرایشی روی مژه‌های فر، زیبایی چشم را دو چندان می‌کند. اما نکته‌ای که در هنگام استفاده از فرمژه و ریمل باید رعایت کنید این است که ابتدا از فرمژه و سپس از آن استفاده کنید؛ زیرا علاوه بر چسبیدن و نامرتبی مژه‌ها، امکان شکسته شدن مژه‌ها وجود دارد. توجه کنید زمانی که مژه‌ها کمی مرطوب هستند باید از فرمژه استفاده کنید.

برای ریمل زدن، نگاه شما باید به سمت پایین باشد. در این حالت، برس را افقی نگه داشته و از ریشه به سمت نوک مژه‌ها حرکت کنید تا اندازه‌ی مژه‌ها کشیده شود. حال، برس ریمل را به قسمت پایینی مژه‌ها برده و مجدد از ریشه به سمت نوک مژه‌ها حرکت کنید. همزمان برس را کمی چرخانده تا مژه‌ها از هم جدا شوند. به یاد داشته باشید که برس کشیدن به مژه‌ها باید به سمت بالا و خارج چشم شما باشد. پس برای خرید ریمل اولا سلیقه خود و سپس قیمت آنرا مشخص کرده و سپس اقدام کنید.

مژه‌های پلک پایین نسبت به مژه‌های پلک بالا، ریمل کمتری نیاز دارند و تنها یک حرکت برس از ریشه تا نوک مژه برای آن کفایت می‌کند.

اگر قصد دارید مقدار زیادی به مژه‌ها بزنید، بعد از یک بار ریمل زدن، صبر کنید تا مژه‌ها خشک شوند و سپس با همین روش، دوباره این کار را تکرار کنید.

حتما قبل از خواب، آرایش چشم خود را پاک کنید.

 

برای پاک کردن، پنبه‌ای را به شیرپاک‌کن آغشته کنید و آن را روی مژه‌ها فشار دهید تا ریمل حل شود و با این روش به راحتی پاک می‌شود. دقت کنید که هیچ‌گاه ریمل را با دست نکنید و مژه‌ها را نکشید؛ زیر به التهاب پلک و ریزش مژه‌ها منجر می‌شود.



:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()