انواع کرم پودر و روش استفاده از آن
نوشته شده توسط : خوابالو

 

 

 

خرید کرم پودر  از گذشته تا به امروز یکی از مهم‌ترین لوازم آرایشی در صورت خانم‌ها به حساب می‌آید که یقیناً آرایش کردن در هنگام عدم استفاده از کرم پودرهای مختلف کاملاً بیهوده بوده و جلوه چندانی نخواهد داشت. کرم پودر در واقع همانند یک زیرسازی بزرگ در میکاپ صورت عمل خواهد کرد و در صورت استفاده از یک کرم پودر نامناسب و یا استفاده نکردن از یک زیرساز خوب؛ آرایش صورت را به بدترین شکل ممکن نشان خواهد داد. استفاده از کرم پودر نه تنها رنگ‌های آرایشی دیگر را به زیباترین شکل نشان خواهد داد بلکه پوست صورت را به حالت یک دست زیرسازی خواهد کرد و با این عمل، لوازم آرایشی دیگر با کیفیت بهتری بر روی صورت اثر خواهد گذاشت و شما را جذاب‌تر می‌کند. یکنواخت کردن پوست تنها با استفاده از کرم پودرهای درجه یک انجام خواهد شد و برای داشتن آرایشی زیباتر سعی در خرید کرم پودر برند و با کیفیت را داشته باشید. در ادامه این وب‌سایت با انواع کرم پودر و روش استفاده از آن بیشتر آشنا خواهید شد و در خرید کرم پودر  با کیفیت عملکرد و انتخاب بهتری خواهید داشت.پس با ما همراه باشید.

 

 

 

 

 

 

 

کرم پودر خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

 

 

امروزه در سطح جهان انواع کرم پودر و روش استفاده از آن در همه جا موجود است، این وسیله آرایشی برای همه افراد شناخته شده خواهد بود و کمتر کسی است که روش استفاده از آن را نداند و یا استفاده‌ای از آن‌ها نکند. یک کرم پودر خوب ویژگی‌های مثبت بسیاری دارد که قبل از خرید باید به دقت همه جوانب را بررسی کنید و بعد با توجه به مسائل مختلف آن را خریداری نمایید. همیشه کرم پودری را بخرید که با توجه به رنگ پوست شما؛ تنها یک درجه روشن‌تر و شفاف‌تر باشد. انتخاب یک کرم تیره تر از پوستتان و یا دو و سه درجه روشن‌تر از جذابیت و کیفیت آرایش بسیار کم خواهد کرد. اغلب صورت‌ها با جوش، آکنه و یا لکه‌های پوستی بسیاری همراه است که از این طریق می‌توانید تمام این نقاط ضعف را با انواع کرم پودر و روش استفاده از آن‌ها پوشش دهید. این وسیله را می‌توان از مهم‌ترین لوازم آرایش نام برد. شما می‌توانید با یک کرم پودر (کانسیلر) خوب و استاندارد با روشی کاملاً آسان تمام لکه‌هایتان را مخفی نمایید. هر چند لازم است بدانید که کرم پودر با کیفیت این روزها در بازار به سختی موجود خواهد بود زیرا به دلیل عرضه کرم پودرهای مختلف با نام و برندهای متفاوت انتخاب بسیار سخت و پیچیده‌تر شده است که در ادامه جهت اطلاع از برندهای مختلف اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. از دیگر ویژگی‌های مهم و مطرح کرم پودر خوب می‌توان به شفاف سازی صورت اشاره کرد که چهره جذاب‌تری به شما خواهد داد. بسیاری از افراد بعد از خواب صورتشان پف کرده و یا حالت زیر چشم ها فرو رفته‌تر خواهد شد، تنها کافی است با مقدار کمی از این محصول بی‌حالی و فرم بد صورت را از بین برد و شما در نهایت یک صورت جذاب و زیباتری خواهید داشت.

 

 

 

برای طبیعی جلوه دادن کرم پودر چه باید کرد؟

 

 

در گام نخست مهم‌ترین اقدامی که باید انجام دهید این است که یک مارک خوب در بین انواع کرم پودر و روش استفاده از آن را انتخاب کنید. در مرحله بعدی روشی که بسیار حائز اهمیت است طبیعی جلوه دادن کرم پودر بر روی پوست خواهد بود. برای آن‌که کرم بر روی صورت شما حالتی طبیعی‌تر و منسجم‌تری داشته باشد باید مقداری از آن را بر روی انگشت خود فشار دهید و در قسمت‌های مختلف صورت بمالید؛ سپس با استفاده از یک اسفنج خوب می‌توانید تمام قسمت‌های صورتتان را به آرامی مالش دهید تا کرم پودر در همه قسمت‌ها به صورت یکنواخت پخش شود. نکته مهمی که لازم است بدانید این است که دهان خود را بسته نگه ندارید و اجازه دهید زیر فکتان در معرض دید شما باشد تا آن قسمت نیز پوشیده از کرم باشد. حتماً بعد از زدن کرم پودر با مقداری پنبه و یا یک دستمال کاغذی آرایشی را به آرامی بر روی صورتتان بزنید تا کرم بر روی پوست طبیعی‌تر به نظر برسد و همه نواحی یکنواخت باشد.

 

 

 

چه چیزی در هنگام خرید کرم پودر بسیار حائز اهمیت است؟

 

 

 

از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید کرم پودر باید بسیار به آن‌ها توجه شود موارد زیر است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در تمام فروشگاه‌ها و مراکز فروش لوازم آرایشی انواع کرم پودر و روش استفاده از آن را مشاهده خواهید کرد که در ادامه به صورت دقیق‌تر با انواع کرم‌های آرایشی آشنا خواهید شد. توجه داشته باشید که زمانی برای خرید می‌روید حتماً از ۳ نوع مختلف بر روی پوستتان امتحان کنید و بعد در راستای لامپ و یا نور خورشید قرار بگیرید تا تأثیرات آن بر روی صورتتان را مشاهده کنید. اغلب کرم‌ها را بر روی پوست دستشان تست می‌کنند که این مورد کاملاً اشتباه خواهد بود زیرا پوست دست با پوست صورت تفاوت‌های بسیار فاحشی دارد و تست رنگ حتماً بر روی صورت باید انجام شود و هیچ‌گاه با عجله کرم خود را انتخاب نکنید بلکه با صرف وقت، دقت و حوصله برای این کار مهم وقت بگذارید.





:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: