هدف اصلی از خرید کرم پودر
نوشته شده توسط : خوابالو

یکی از علل ساخت محصولات آرایشی همانند کرم پودرها ، کرم گریم و پنکک این میباشد که این محصولات آرایشی باعث ایجاد پوششی بر روی پوست برای ایجاد پوستی هموار، یکنواخت، براق و در صورت لزوم به روشن و تیره کردن پوست با درجه رنگ بندی متفاوت است.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید کرم پودر ها و بقیه لوازم آرایشی باید در نظر داشت این است که حتماً به تاریخ انقضاء محصولات آرایشی همچون پنکک ، کرم پودر و کرم گریم دقت نمائید.

یکی دیگر از نکات لازم در هنگام خرید کرم پودر و بقیه این محصولات توجه به نوع رنگ پنکک ، کرم پودر و کرم گریم میباشد و باید در انتخاب آن دقت کنید تا محصول آرایشی رنگی نزدیک به پوست شما را داشته باشد تا بر روی پوست به صورت ماسکی یکدست و یکنواخت ایجاد گردد.

در صورت تقارن رنگ پوست با رنگ کرم پودر ، پنکک و کرم گریم چهره ای با پوشش غیرطبیعی بر روی پوست ایجاد می گردد که ناپسند میباشد. شما میتوانید جهت تست نزدیک بودن رنگ پنکک ، کرم پودر و کرم گریم با رنگ پوست خود، ابتدا آنها را را بروی پوست گردن و یا صورت امتحان کنید.

 

فرمولاسیون کرم پودر

 

 

کاربرد کرم پودر و نکات هنگام خرید کرم پودر

کرم پودرها بدین صورت عمل میکنند که پس از مالیده شدن بر روی سطح پوست می نشیند و باعث ایجاد لایه ای بر روی پوست می گردند. این کار باعث می شود تا نقاط تیره بر روی پوست همچون کک و مک های پوست صورت پوشیده شود و پوستی هموار ، یکنواخت ، لطیف و براقی ایجاد شود.

 

کرم پودر بسته به سلیقه و نوع پوست به شکل های مایع ، کرم و کرم پودر در بازار عرضه میگردد. این نکته لازم به ذکر است که باید بسته به نوع پوست خود، در خرید کرم پودر عمل کنید

 

معمولاً برای افرادی که دارای پوست خشک می باشند از کرم پودرهای چرب و برای افرادی که دارای پوست چرب می باشند از کرم های عاری از چربی و نیز برای پوستهای ترکیبی از کرم پودرهای محلول در آب تا حد امکان استفاده میشود.

 

اثبات کرم پودرها بر روی پوست صورت یکی دیگر از عملکرد پودرها می باشد که معمولاً پس از استفاده از کرم پودر، از آن میتوان برای کمک به نشستن بهتر کرم پودرها بر روی پوست استفاده کرد.

 

هدف اصلی استفاده از خرید کرم پودر، طبیعی جلوه دادن پوست و نیز حفظ شادابی و طراوت پوست می باشد.





:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: