شما برای آرایش کردن از چه لوازم آرایشی استفاده می کنید؟
نوشته شده توسط : خوابالو

 برخی از خانم ها آرایش کردن را در زدن یک ریمل و یک رژ لب می دانند. البته این برای استفاده روزانه و برای محیط های غیر رسمی می تواند مناسب باشد. اما آیا این آرایش را در یک مجلس عروسی یا یک موقعیت اجتماعی رسمی هم می پسندید؟ قطعا خیر. برای آرایش یک مهمانی نیاز به کرم پودر مناسب دارید.

 

 

برای اینکه در چنین محیط هایی حضور داشته باشید لازم است که آرایش شما و لباس تان با هم ست باشد. آرایشی کنید که زیبایی شما را در آن محیط به طور چشمگیری افزایش دهد. برای همچین آرایشی نیاز دارید که حتما از یک بیس برای آرایشتان استفاده کنید. در اینجا کرم پودر به کمک شما می آید تا با پوشاندن عیوب ظاهری پوست صورتتان بوم نقاشی را آماده هنرنمایی شما کند.

 

کرم پودر یک کرم فشرده رنگی است که می تواند لکه های قهوه ای روی پوست تان را مخفی کند و صورتی صاف و یک دست به شما هدیه دهد.

 

زمانی که آرایش می کنید و از کرم پودر استفاده نمی کنید کک و مک و خال های پوستی شما خودشان را بیشتر نمایان می کنند و از زیبایی شما می کاهند. بنابراین استفاده از این محصول آرایشی برای یک آرایش مرتب از واجبات است. اما این ابزار محبوب آرایشی به شکل های مختلفی در بازار موجود است که شما می توانید بنابر نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

 

در این مقاله همراه ما باشید تا با خرید کرم پودر هایی که می توانند صورت شما را زیباتر نشان دهند آشنا شوید.

 

کرم پودر بر اساس نوع استفاده به گروه های  جامد یا استیکی، مایع،  پودری و کرمی تقسیم می شود.

 

انواع کرم پودرکرم پودر جامد یا استیکی

این نوع کرم پودر در ظاهر مانند رژ لب جامد است.

 

با چرخاندن محفظه بیرونی ماده آرایشی بیرن می آید و شما می توانید مستقیما آن را روی صورتتان بکشید و با کمک یک براش آن را روی کل صورتتان پخش کنید. کرم پودر جامد پوشانندگی بالایی دارد و رنگدانه های موجود در آن نیز بیشتر است. این رنگدانه ها روی لکه های تیره پوست به خوبی قرار می گیرد و آن ها را کاور می کند. جنس این محصول آرایشی خشک است بنابراین برای افرادی که پوستی چرب یا مختلط دارد مناسب است.

 

اگر جزء خانم ها پرمشغله هستید و زمان زیادی برای آرایش کردن ندارید حتما این نوع محصول آرایشی را امتحان کنید. برای افزایش ماندگاری این محصول آرایشی می توانید خرید پنکک انجام دهید و آن را به پوست صورت خود با براش بزنید.

 

اگر احساس می کنید این محصول آرایشی قدرت پوشانندگی بالایی ندارد و یا لکه های روی صورتتان بسیار تیره است قبل از زدن کرم از کانسیلر مناسب پوستتان استفاده کنید. در این حالت پیشنهاد ما کانسیلر جامد است که کاور بالایی دارد و مناسب پوست تان هم می باشد.

 

کرم پودر مایع

کرم پودر مایع را می توانید رو چند نقطه از صورتتان بریزید و با کمک براش روی کل صورتتان پخش کنید.

 

در انتخاب نوع مایع این محصول آرایشی گزینه های زیادی وجود دارد که شما می توانید بر اساس نتیجه ای که انتظار دارید از بین انواع مایع این ابزار آرایشی انتخاب کنید. کرم پودرهای مایع در میزان پوشانندگی (وجود رنگدانه)، میزان ماندگاری روی پوست و اینکه کرم پودر آبرسان هست یا خیر متفاوت هستند. حالا برای اینکه می خواهید این محصول آرایشی چه ویژگی هایی داشته باشد  چه تاثیری روی صورتتان بگذارید می توانید از بین این کرم پودرها انتخاب کنید.

 

خرید کرم پودرکرم پودر کرمی

محصول آرایشی که به صورت پمپی یا تیوپی می باشد و با کمی فشار خارج می شود را کرم پودر کرمی می گویند. این نوع ماده آرایشی مانند مدل مایع به وسیله یک براش روی صورت پخش می شود. هیچ وقت کرم پودر را با دست روی صورت تان نکشید چون حالت غیر طبیعی به صورتتان و آرایش تان می دهد. این نوع ابزار آرایشی از نظر مدت ماندگاری روی پوست و غلظت با هم متفاوت هستند. نوع کرمی این ابزار آرایشی به نسبت کرم پودرهای دیگری خاصیت آبرسانی بیشتری دارد و می تواند همزمان به پوستتان رسیدگی کند.

 

کرم پودر پودری

همانطور که از اسم این نوع محصول آرایشی مشخص است کرم پودر که به صورت پودر درون یک ظرف است و شما با کم براش روی صورت تان می کشید را نوع پودری این محصول آرایشی می گویند.

 

این نوع محصول آرایشی ماندگاری کمتری نسبت به مدل های دیگر کرم پودر دارد اما می تواند به حالت پودر مانندش تمام لکه های قهوه ای پوست را کاور کند. این محصول پودری برای افرادی که پوستی چرب دارند به دلیل اینکه می تواند چربی پوست را کنترل کند بسیار مناسب است. این در حالتی است که همین نوع محصول آرایشی  برای افرادی که پوست خشک دارند توصیه نمی شود. بعد از گذشت مدت کوتاهی از آرایش کردن توسط این کرم پودر، صورتتان پوسته پوسته می شود و چین و چروک روی صورت را نمایان تر می کند. در نتیجه زیبایی و جذابیت خود را از دست می دهد.

 

نکات استفاده از کرم پودرها

قبل از استفاده از کرم پودر حتما صورتتان را برنامه های مراقبت از پوست برای یک آرایش طبیعی آماده کنید.

 

اگر پوستتان خشک است حتما از کرم های آبرسان استفاده کنید و اگر دارای پوستی چرب هستید صورتتان را قبل از آرایش به خوبی بشویید تا چربی اضافه از روی پوستتان پاک شود.

 

با توجه به ویژگی های صورتتان و اینکه چه نتیجه ای را دوست دارید بعد از آرایش روی صورتتان باقی بماند می توانید کرم پودر انتخاب کنید که سبک تر باشد با پوشانندگی کمتر و یا محصول آرایشی که بتواند همه قسمت های صورت را کاور کند اما سنگین تر.

 

پیشنهاد می کنیم برای استفاده روزانه از انواع سبک این محصول آرایشی که خاصیت آبرسانی هم دارند استفاده کنید و در هنگام خرید کرم پودر کرم پودری که پوشانندگی بسیار بالایی دارد اما روی پوستتان سنگین است برای مهمانی ها و مجالس رسمی استفاده کنید.

 

خرید کرم پودر برای پوست های خشکهر محصول آرایشی که انتخاب می کنید با کم براش روی صورتتان پخش کنید. کرمی که با دست روی صورتتان کشیده شود یک چهره مصنوعی را به شما تحویل می دهد. در ضمن آرایشتان هم یک دست نخواهد بود.

 

سعی کنید ماده آرایشی که به پوست تان می زنید مرغوب و باکیفیت باشد تا بتواند از پوست تان مراقبت کند. محصولات  فیک و تقلبی کیفیت لازم را ندارد و می تواند به پوستتان آسیب جدی وارد کند.

 

 

برای خرید کرم پودر و سایر محصول آرایشی پوست با کیفیت و اصل باید به فروشگاه های معتبر آرایشی مراجعه کنید. مازاری برندی است که شما می توانید لوازم آرایشی اصل، استاندار و با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کنید.





:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: