بهترین کرم پودر برای پوست چرب چیست؟
نوشته شده توسط : خوابالو

خرید کرم پودر های بازار در بین محصولات متنوع لوازم آرایشی، یکی از موارد بسیار مهم و در واقع پایه هنر آرایش کردن است، به طوری که بر ایجاد یک پوست بی نقص در آرایش کردن تاثیرگذار است. استفاده اصولی از مناسب‌ترین و بهترین کرم پودر باعث می‌شود، که در نگاه اول، آرایش شما کامل و بی‌نقص به نظر برسد و زیبایی شما را دو چندان کند. در دنیای لوازم آرایشی، بسیاری از خانم ها از بهترین مارک کرم پودر استفاده می‌کنند، با این حال بسیاری از آن‌ها نمی‌دانند، که استفاده از بهترین برند کرم پودر همان‌قدری که می‌تواند باعث زیباتر شدن آرایش آن‌ها بشود، ممکن است به همان اندازه نیز، آرایش‌شان را خراب کند، یا حتی آسیب جبران ناپذیری برای پوست‌شان ایجاد کند.

 

 

 

خرید کرم پودر متناسب با نوع و شرایط پوست، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است، که پیش از خرید کرم پودر باید به آن توجه کنید. کم پودرها، مانند سایر لوازم آرایشی، انواع مختلفی دارند و هر کدام با توجه به انواع مختلف پوست‌ها، طراحی و تولید شده‌اند. در این خصوص، خرید کرم پودر برای کسانی که پوست چربی دارند، بسیار حساس‌تر است. جالب است بدانید، که اگر پوست چرب دارید، باید کرم پودری انتخاب کنید که مخصوص پوست‌های چرب تولید شده است. هر چند که انتخاب یک کرم پودر عالی، در بین برندهای مختلف و متنوع موجود در دنیا، کار بسیار دشواری است، اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید، که پوستی چرب دارید، می‌توانید به سراغ خرید جدیدترین کرم پودر مناسب برای پوست چرب بروید.

 

 

 

اگر پوست شما چرب است، خرید کرم پودر نامناسب، می‌تواند تبدیل به یکی از دلایل مهم برای به وجود آمدن آکنه یا افزایش آن شود. در این شرایط، وقتی از کرم پودر خود استفاده کنید و صبح روز بعد از خواب بیدار شوید، با صورتی ملتهب و پر از جوش مواجه خواهید شد یا هنگام لمس کردن پوست‌تان، احساس چربی زیادی خواهید داشت. اگر از آن دسته افرادی باشید، که پوست چربی دارید، حتی با استفاده از مقدار کمی کرم پودر، بعد از چند دقیقه آرایش صورت‌تان ماسیده می‌شود و حتی صورت‌تان برق می‌افتد. در این حالت اگر عکس بگیرید، متوجه می‌شوید که که آرایش صورت‌تان به هم خورده و انگار یا ذوب شده یا مانند سیمان ماسیده و سفت شده است.

 

 

 

کسانی که پوست چرب دارند، با استفاده از انواع کرم پودر نامناسب احساس خوبی بر روی پوست خود نخواهند داشت و معمولا احساس سنگینی می‌کنند. این افراد به خصوص اگر در هوای تابستانی یا مرطوب از کرم پودر استفاده کنند، کرم بر روی صورت‌شان چین‌هایی ایجاد می‌کند و بسیار ناخوشایند به نظر می‌رسد. اگر پوست چربی دارید، با استفاده از کرم پودرهای معمولی، کنترل چین وچروک، لک و آکنه پوست‌تان سخت و از دسترس خارج می‌شود و حتی استفاده بیشتر از کرم پودر معمولی هم برای پوشاندن عیب‌های پوست‌تان فایده‌ای ندارد،‌بلکه هرچه بیشتر کرم پودر بزنید، پوست‌تان خفه‌تر و با ناهمواری‌های بیشتر دیده می‌شود.

 

 

 

البته همه این موارد زمانی اتفاق می‌افتد، که شما از کرم پودرهای چرب، معمولی یا نامناسب برای پوست خود استفاده کنید. اما اگر به سراغ خرید کرم‌پودرهایی بروید که ساختار آن‌ها با توجه به شرایط خاص و ویژه پوست‌های چرب ایجاد شده‌اند، نه تنها دیگر با مشکلات عنوان شده مواجه نمی‌شوید،‌ بلکه جلوه پوست‌تان صاف، زیبا، جوان و جذاب خواهد شد. جالب است بدانید، که همه برندهای معروف تولید کننده لوازم آرایشی، کرم پودرهای مخصوصی برای افراد با پوست چرب تولید می‌کنند. این کرم پودرها، ویژگی‌های خاصی دارند، که اگر در ادامه این مقاله با ما همراه باشید، از ویژگی‌های مختلف انواع کرم پودر خوب برای پوست‌های چرب آگاه می‌شوید.

 

 

 

ویژگی‌های بهترین کرم پودر برای پوست های چرب

 

 

 

 

 

 

یک کرم پودر خوب برای کسانی که پوست چربی دارند، کرم پودری است، که چربی پوست را به خود جذب می‌کند و باعث تشدید چربی در پوست نمی‌شود. کرم پودر مخصوص پوست چرب، منافذ پوست را کوچک می‌کند، به طوری که بعد از استفاده، باعث تشدید جوش بر روی پوست صورت نمی‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم کرم پودر خوب برای پوست‌های چرب دارا بودن مواد مناسب برای کنترل چربی  در پوست است.

 

 

 

یک کرم پودر خوب برای پوست‌های چرب، بالا بودن دوام آن بر روی پوست، سبک بودن آن است. به طوری که اگر هر روز از کرم پودر استفاده می‌کنید، مجبور به تمدید مداوم آن بر روی پوست صورت نشوید. کرم پودر خوب برای پوست چرب، پوست را براق نمی‌کند و اگر در مقابل نور خورشید یا سایر نورها قرار بگیرید، لک‌ها و جوش‌های پوستی را نشان نمی‌دهد. این کرم پودرها معمولا حالتی مات دارند. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم در مورد کرم پودرهای خوب برای پوست‌های چرب، دارا بودن پوشش قوی و کاور خوب و مناسب است، که چین وچروک‌های صورت را می‌پوشاند.

 

 

 

کرم پودر مخصوص پوست‌های چرب، باید از تکثیر چربی بیشتر در پوست جلوگیری و به حذف جوش‌ها و دانه‌های سرسیاه کمک کند تا به این ترتیب روز به روز باعث بهبود جوش‌های پوستی شود. البته همه کرم پودرهای مخصوص پوست چرب حالت درمانی ندارند، اما بسیاری از آن‌ها با توجه به مواد موجود در ساختارشان، حالت درمانی نیز دارند. یک کرم پودر خوب برای پوست چرب، بهتر است، که آبرسان باشد و موجب خشک شدن و پوسته پوسته شدن پوست نشود، توناژ رنگ آن نیز باید متنوع باشد تا هر کسی بتواند رنگ مورد نظر خود را با توجه به نوع پوستش انتخاب کند.

 

 

 

یکی از ویژگی‌هایی که درباره کرم پودر مخصوص پوست چرب مورد توجه قرار نمی‌گیرد، میزان روغن آن است. کرم پودر خوب برای پوست چرب، معمولا نباید چربی باشد و اصطلاحا باید Oil Free باشد. همچنین این نکته بسیار مهم است، که رنگ کرم پودر طوری انتخاب شود، که باعث تغییر رنگ پوست صورت و در نتیجه دو رنگ شدن پوست یا اصطلاحا اکسید شدن پوست نشود، زیرا در کرم پودرها، معمولا روغن پوست با کرم پودر ترکیب می‌شود و موجب  تغییر رنگ یا نارنجی شدن رنگ پوست می‌شود و در نتیجه  آرایش  چهره و  صورت را بد و خراب می‌کند.

 

 

 

یکی از نکاتی که شاید برای بسیاری از افراد، عاملی جزئی به حساب بیاید، اما در عمل نقش بسیار مهمی دارد، آن است که کرم پودر مخصوص پوست چرب، باید نسبت به تعریق صورت و رطوبت مقاوم باشد، به طوری که کرم پودر بر روی پوست فرد با عرق کردن ماسیده و پاک نشود. کرم پودر خوب برای پوست چرب باید به سرعت جذب پوست شود و حالتی نرم و سبک داشته باشد، تا موجب خفگی پوست و ازدیاد جوش نشود، بلکه در مقابل، پوست را شاداب و با طراوت کند.

 

 

 

یکی از ویژگی‌های مهمی که در مورد کرم پودرهای مخصوص پوست چرب مطرح می‌شود، آن است که حاوی موادی مانند اسید سالسیلیک، اس پی اف برای ضد آفتاب یا آلوئه ورا با خاصیت آبرسانی و روغن چای وحنا برای جلوگیری و رفع جوش و همچنین بدون سولفات باشد. اکنون که با ویژگی‌های مختلف کرم پودر خوب برای پوست‌های چرب آشنا شدید، در ادامه چند کرم پودر از برندهای خوب و مخصوص برای پوست‌های چرب را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

 

با بهترین کرم پودرهای مخصوص پوست چرب آشنا شوید

 

 

با توجه به اینکه انتخاب یک کرم پودر مناسب برای افرادی که پوست چربی دارند، اهمیت زادی دارد، بنابراین در ادامه شما را با چند کرم پودر مخصوص پوست چرب از بهترین برندهای روز دنیا آشنا خواهیم کرد، تا با خیال آسوده و مطمئن بتوانید کرم پودری با کیفیت، خوب و مناسب برای پوست چرب خود انتخاب کنید.

 

 

 





:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: