راهنمای خرید ریمل ابرو
نوشته شده توسط : خوابالو

ابرو و حالت آن تاثیر بسزایی در جذابیت و زیبایی چشم ها دارد. مرتب بودن ، پرپشت بودن، خوش حالت و خوش رنگ بودن از مواردی است که خانم ها در مدل ابرو به آن توجه می کنند تا زیبایی چهره شان چندبرابر شود. بیشتر خانم ها برای اصلاح ابرو، آرایشگاه خاصی را انتخاب می کنند و مرتب کردن ابروهایشان را دست هر فردی نمی سپارند زیرا ممکن است فرم و حالت ابروهایشان از بین برود و پس از آن باید مدت زمان زیادی صبر کنند تا ابروهایشان دوباره رشد کند و گاها بعضی وقتا با یک بار خراب شدن ابرو، ابرو دیگر آن فرم اولیه را بدست نمی آورد. در این مقاله از مجله نادلیکو همراه ما باشید تا راهنمای استفاده از ریمل ابرو را بیان کنیم. برای خرید لوازم آرایش چشم و ابرو کلیک کنید

 

راهنمای استفاده از ریمل ابرو و خرید ریمل ابرو

بنابراین برای اصلاح ابرو، فقط به آرایشگاهی بروید که از کارش مطمئن هستید و برای پر کردن قسمت های خالی ابرو و زیبایی بخشیدن بیشتر به آن، ابرو را رنگ کنید یا مداد بکشید. البته با رنگ کردن و مداد کشیدن ابروهایتان پرپشت و پر حجم دیده نمی شود و برای پر حجم به نظر رسیدن ابرو بهتر است از ریمل ابرو استفاده کنید. ریمل ابرو روشی موقت برای حجم و رنگ بخشیدن به ابرو است و اگر به دنبال راهی دائمی برای پرحجم نشان دادن ابروهایتان هستید بهتر است از تاتو و روش های جدید آن بهره بگیرید.

 

راهنمای خرید ریمل ابرو

 

ریمل ابرو چیست؟

این محصول که چند سالی است روانه بازار شده خیلی سریع محبوب بسیاری از خانم ها شد و قبل از ارائه ی این محصول واژه ریمل فقط به ریمل های مژه اطلاق می شد. کارایی ریمل ابرو هم مانند ریمل مژه می باشد و ابروها را پرپشت، خوش رنگ و خوش حالت نشان می دهد. رنگ های متنوعی برای خرید ریمل ابرو وجود دارد و جایگزینی مناسب برای رنگ های ابرو است. البته ریمل ابرویی را انتخاب کنید که با کیفیت و مرغوب باشد تا نتیجه ی بهتری را زمان آرایش کردن مشاهده کنید. برای خرید ریمل ابروی با کیفیت از فروشگاه نادلیکو کلیک کنید.

 

نکاتی برای استفاده درست از ریمل ابرو

در مرحله ی آخر میکاپ از ریمل ابرو جهت رنگ دادن و پرحجم ساختن ابرو استفاده می شود. زیرا ریمل ابرو قادر است رنگ و گردهایی را که در حین میکاپ کردن روی ابرو نشسته، پوشش دهد.

یکی از اشتباهات رایج در استفاده از ریمل ابرو، زدن دوباره ی ریمل ابرو روی ریمل قبلی حتی با فاصله ی زمانی کم است. زیرا ریمل قبلی خشک شده است و وقتی دوباره ریمل می زنید ابروها نامنظم، به هم ریخته و تکه تکه می شود. بنابراین مجبورید کاملا ریمل را پاک کنید و دوباره ریمل بزنید. پس همیشه به اندازه معقول و در حد مجاز ریمل بزنید.

یکی از نگرانی های خانم ها در هنگام خرید ریمل ابرو، نحوه پاک کردن آن از روی ابرو است. اما جای نگرانی نیست؛ مانند ریمل مژه، ریمل ابرو را هم می توانید به راحتی با استفاده از یک شیرپاک کن به آسانی پاک کنید.

 

 

انواع ریمل ابرو

مثل ریمل های مژه که انواع مختلفی دارند ریمل ابرو هم دارای ۲ کاربرد است:

 

برای خانم های با ابروی پرپشت نوع ساده یا Clear

برای خانمهای با ابروی کم پشت نوع رنگی یا tinted

چطوری ریمل ابرو بزنیم؟

ابتدا پوستتان را بشویید و با یک پاک کننده آلودگی ها را از سطح پوستتان پاک کنید. سپس آرایش صورت را کامل کنید و در انتها از ریمل ابرو استفاده کنید. ریمل ابرو را از پایین به بالا روی ابروهایتان بزنید و جاهای خالی ابرو را پر کنید. البته به خاطر داشته باشید که نباید بیش از حد ریمل بزنید زیرا چهره تان از حالت طبیعی خارج خواهد شد.

 

 

 

سخن آخر

 

برای خرید ریمل ابرو از فروشگاه های معتبر استفاده کنید زیرا ریمل های جعلی به ریزش ابروهایتان منجر خواهد شد. همچنین به دلیل کیفیت پایین، نتیجه ی خوبی را پس از استفاده مشاهده نخواهید کرد. از فروشگاه اینترنتی نادلیکو می توانید مارک های خوب و با کیفیت ریمل ابرورا تهیه کنید.





:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: