نکات مهم برای انتخاب قیمت ضد آفتاب اصل مناسب :
نوشته شده توسط : خوابالو

نکات مهم برای انتخاب قیمت ضد آفتاب  اصل مناسب : 

استاندارد بودن

مورد تایید وزارت بهداشت بودن

جنس پوست: پوست های چرب، خشک و حساس و مختلط، هر کدام ضد آفتاب مخصوص به خود را باید تهیه  کنند. مثلاً کسی که پوست چرب دارد، اگر ضد آفتاب اصل  مخصوص افراد با پوست خشک را استفاده کند، باعث ایجاد جوش های سر سیاه و اکنه در پوست خود می شود.

خرید ضد آفتاب اصل  و قیمت انواع کرم های ضد آفتاب اصل

اشعه‌ی خورشید برای پوست بدن بسیار مضر است، بیشتر اشعه های مضر توسط لایه اوزون دفع می‌شوند ولی بعضی از این اشعه ها مانند UVA و UVB از لایه اوزون رد می‌شوند و به پوست ما می‌رسند، یک قیمت ضد آفتاب خوب، می‌تواند همانند لایه اوزون عمل کند و اشعه های مضر را دفع نماید، پس اگر زیاد در معرض نور خورشید قرار می‌گیرید، خرید ضد آفتاب به شما توصیه می‌شود. برای خرید ضد آفتاب های خوب با تنوع بسیار می توانید از فروشگاه اینترنتی سوراو که مدعی به دارا بودن ضمانت اصالت کالا است اقدام نمایید و قیمت ضد آفتاب دراین فروشگاه مناسب تر از هر جا ارائه شده است.

 

انواع قیمت ضد آفتاب اصل

کرم های  قیمت ضد آفتاب انواع مختلفی دارند، البته درست است که کار همه‌ی این کرم ها یکی‌ است و آن هم دفع اشعه مضر خورشید است، ولی با توجه به اینکه کرم های ضد آفتاب روی پوست صورت و بدن مالیده می‌شوند و ممکن است رنگ پوست را تغییر دهند، انواع مختلفی از این محصول در بازار تولید شده است، کرم ضد آفتاب رنگی، ضد آفتاب بی‌رنگ، کرم های ضد آفتاب با SPF زیاد و کم و حتی همین ضد آفتاب ها دارای کارایی متفاوتی هستند که در ادامه نمونه هایی از ان ها را که در سوراو موجود است، به اختصار نام می بریم.

 

ضد افتاب مرطوب کننده 

ضد افتاب ضد التهاب

ضد افتاب ضد جوش

ضد افتاب ضد لک

ضد افتاب ضد پیری

 

ضد افتاب مات کننده





:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: