معرفی کرم پودر از مارک های ایرانی | کرم پودر برندهای ایرانی
نوشته شده توسط : خوابالو

ایران جزو پرمصرف ترین کشورها در زمینه لوازم آرایشی است. وجود تولید کنندگان با کیفیت لوازم آرایشی ایرانی از نظر ارزی واشتغال برای کشور و قیمت و سلامت برای مصرف کننده مزیت  بزرگی است که نیاز به حمایت تک تک ایرانیان دارند. این برندهای ایرانی دارای مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین محصولات می باشند:

 

خرید کرم پودر سینره :

سینره یک شرکت ایرانی با محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی است. محصولات متنوعی دارد و اغلب مشتریان از این برند راضی هستند. این برند نیر کرمپودر دارد . اما فقط یک نوع ، آن هم کرم پودر ضد چروک سینره است در مدل تیوپی به رنگ سفید عرضه شده است. این کرم پودر با پایه سیلیکونی و ساختاری بسیار سبک و در6 رنگ تهیه شده است. این فرآورده به علت سیلیکونی بودن غیر کومدوژن است و در افراد مستعد به آکنه مشکلی ایجاد نمی کند. جلوه دارد. کرم پودر سینره نسبت به تعریق مقاوم است.این کرم با فاکتور حفاظتی 30 از اثرات سوء اشعه آفتاب بر روی پوست جلوگیری می نماید. وجود مواد ضد چروک شبیه بوتاکس در این محصول موجب رلکسی عضلات صورت شده و از ایجاد و افزایش خطوط اخم و خنده جلوگیری می نماید. مواد مرطوب کننده موجود در این کرم باعث جلوگیری از خشکی پوست می گردد.

قیمت 27 الی 35 تومان

 

کرم پودر سینره کرم پودر ایرانی ارزان خوب

خرید کرم پودر ایرانی سینره

 

 

کرم پودر کنویس :

 

کنویس نیز در یک دهه گذشته فعالیت خود را شروع کرده است و موفق نیز بوده است. این شرکت نیر چند نوع کرم پودر روانه بازار کرده است ، کرم پودر شیشه ای حاوی ضدآفتاب ، کرم پودر شیشه ای فاقد چربی ،کرم پودر تیوپی ضدآفتاب دار و کرم پودر تیوپی فاقد چربی

کرم پودر های ضدآفتاب دار : کرم پودر کنویس با خاصیت ضد آفتاب و حاوی ویتامین Eجهت تغذیه و نرمی پوست، در 8 طیف رنگی برای انواع پوست ها طراحی شده است. این محصول دارای ماندگاری و پوشانندگی بالا بوده و همچنین دارای فیلتر های ضد آفتابUVB و UVA می باشد.

خرید کرم پودر فاقد چربی : کرم پودر کنویس حاوی ویتامین E ، جهت تغذیه و نرمی پوست بوده و باعث جلوگیری از پیری پوست میشود استفاده از این محصول با پوششی یکدست و ابریشمی و رطوبت رسانی بالا و خاصیت ضد آب میتواند پوستی صاف و شفاف به بانوان ایرانی هدیه کند.

قیمت 28 الی 45 تومان

 

kenvis کرم پودر کنویس کرم پودر ایرانی ارزان خوب

خرید کرم پودر کنویس ایرانی

 

 

 

 

کرم پودر اینلی :  تحت نظارت سینره

 

کرم پودر مات کننده : پخش پذیری مناسب، ساختار سبک و در عین حال قدرت پوشانندگی بالای کرم پودر این لِی سبب می شود تا این محصول به عنوان محصولی منحصر به فرد شناخته شود. فرمولاسیون ویژه این کرم پودر باعث می شود تا چهره شما در تمام طول روز مات و طبیعی بماند و از ایجاد ظاهر براق بویژه بر روی بینی و پیشانی جلوگیری می کند.

مقاوم بودن در برابر گرما، تعریق و رطوبت از دیگر مزایای کرم پودرهای این لِی است.

• دارای پوشش بسیار عالی و مناسب برای آرایش روزانه • ایجاد جلوه ای مات و طبیعی در تمام طول روز

• مقاوم در برابر گرما، تعریق و رطوبت

 

• دارای حالتی کاملا صاف و یکدست بر روی پوست





:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: