انواع مختلف کرم پودر
نوشته شده توسط : خوابالو

انواع مختلف کرم پودر

طیف وسیعی از انواع کرم پودرها وجود دارند که از لحاظ بافت، میزان پوشانندگی و ماندگاری با هم تفاوت دارند. از آنجایی که هر کدام از اینها با هم فرق می کنند، کاملاً ضروری است که تفاوت آن ها را بشناسیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را با توجه به نوع پوست و رنگ آن داشته باشیم. بسته به نوع پوست و میزان پوشانندگی مورد انتظار، هر شخص باید پایه آرایش مورد نظر خود را انتخاب کند. همچنین کیفیت کرم پودر نیز نقش عمده ای ایفا می کند. نباید محصولی را انتخاب کنید که اکسید شده و در انتهای روز صورتی کیکی و ترک خورده داشته باشید. در ادامه انواع کرم پودرها را براساس فرمول ساخت، میزان پوشش و همچنین نوع جلوه نهایی به شما معرفی می کنیم تا بتوانید مناسب ترین نوع آن را برای پوست خود انتخاب کنید.

 

همه چیز درباره خرید کرم پودر

 

انواع خرید کرم پودر براساس ترکیبات ساخت

۱- کرم پودر موس

این نوع کرم پودرها که بسیار سبک وزن هستند، برای تازه کارهایی که کار با سایر انواع آن برایشان سخت تر است، بسیار مناسب می باشد. به واسطه بافت پرزی که دارند، کرم پودرهای موس دارای جلوه نهایی مات و حسی بسیار سبک هستند. همچنین این نوع کرم پودر به خوبی با انواع پوست های چرب و خشک ادغام می شود. همچنین برای کسانی که می خواهند لک ها و خطوط ریز روی پوست را بپوشانند، کرم پودر موس قابل استفاده است.

 

خرید کرم پودر موس آر تی اس

 

 

۲- کرم پودر مایع

یکی از پر مصرف ترین لوازم آرایشی در دنیا، خرید کرم پودر  مایع است. این محصول که برای انواع پوست ها مناسب است، دارای فرمول ساختی با قابلیت پوشش نهایی کم تا زیاد است. علاوه بر اینکه کرم پودر مایع لک های پوستی را محو می کند، می تواند به خوبی منافذ مشخص روی پوست را بپوشاند. این محصول برای خانم های با پوست ها مختلط تا خشک بسیار ایده آل است، زیرا علاوه بر اینکه خشکی پوست را کاهش می دهد، می تواند به عنوان یک مرطوب کننده نیز عمل کند.

 

 

به طور کلی دو نوع کرم پودر مایع وجود دارد: ۱. بر پایه آب ۲. بر پایه روغن. هر دوی این ها به راحتی و به کمک یک اسفنج و یا برس قابل استفاده هستند. اگر از هر کدام از این دو نوع را استفاده می کنید، بهتر است که پیش از استفاده از آن ها به خوبی خرید کرم پودر  را تکان دهید، تا رنگ ها به خوبی در مایع مخلوط شوند. کرم پودرهای پایه آب معمولاً جلوه ای طبیعی تر بر روی صورت دارند، در صورتی که نوع پایه روغنی آن پوشش بیشتری روی پوست ایجاد می کنند. کرم پودر مایع لورال و کرم پودر بورژوا یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین کرم پودرهای مایع در ایران هستند.





:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: