راهنمای خرید کرم پودر
نوشته شده توسط : خوابالو

مهم‌ترین قسمت در آرایش صورت خرید کرم پودر است. یک کرم پودر مناسب با رنگ و نوع پوست شما می‌تواند چهره‌ی شما را شاداب‌تر کند و به آرایش شما طراوت ببخشد.

 

کرم پودرهای ایرانی در بیشتر موارد مناسب با جنس پوست ایرانی‌ها و همچنین آب و هوای ایران ساخته شده اند. با استفاده از این کرم پودرها شما دیگر نگران خرید جنس تقلبی نیستید و با هزینه‌ی معقول می‌توانید با خیال راحت از محصول با کیفیت و اصل استفاده کنید. با ما همراه باشید تا چند نمونه از پر طرفدارترین کرم پودرهای ایرانی را به شما معرفی کنیم اما پیش از آن توضیحاتی در مورد نوع پوست و انتخاب رنگ مناسب کرم پودر به شما می‌دهیم.

 

نوع پوست من چیست؟

نوع پوست در مرحله‌ی اول ژنتیکی است اما طرز رفتار انسان با پوست و عوامل محیطی نیز می‌توانند روی پوست تأثیر داشته باشند و نوع آن را تغییر دهند. برای انتخاب هر محصول پوستی شما قبل از هر چیزی باید نوع پوست خود را بشناسید. اگر از محصول نامناسب برای جنس پوست خود استفاده کنید مشکلات پوست خود را شدیدتر خواهید کرد و احتمالاً شاهد خشکی بیش از حد پوست و یا جوش‌های مزاحم خواهید شد.

 

حال با خودتان فکر می‌کنید از کجا بفهمم جنس پوست من چیست تا در خرید کرم پودر به آن توجه کنم؟ فهمیدن این موضوع بسیار ساده است. یک‌بار پس از آنکه از حمام خارج شدید، پوست صورت خود را به آرامی و با ضربات حوله خشک کنید و هیچ محصولی به پوست خود نزنید و یک تا دو ساعت صبر کنید. پس از این مدت اگر در پوست خود احساس کشیدگی یا سوزش و خارش کردید پوست شما خشک است. اگر در نور تمام پوست صورت شما برق افتاد و یا یک کاغذ روغنی یا دستمال کاغذی روی تمام قسمت‌های صورت خود گذاشتید و دستمال لک شد پوستتان چرب است ولی اگر فقط روی بینی و پیشانی خود برق و چربی احساس کردید و بقیه صورت مثل گونه‌هایتان خشک بود بدانید پوست شما ترکیبی و یا مختلط است و در آخر اگر هیچ کدام از این موارد برای شما اتفاق نیفتاد و پوست شما درست مانند بعد از حمام باقی مانده بود پوست شما معمولی و ایده آل است.

 

و در آخر یک نوع دیگر به نام پوست حساس داریم. پوست حساس پوستی است که به عوامل بیرونی مثل اضطراب، هوای خشک، دستگاه‌های گرمایش و یا اشعه فرابنفش خورشید واکنش بیشتری نشان می‌دهد و تحت شرایط مختلف تغییر می‌کند. اگر تعادل پوست حساس از دست برود، سفت، خارش‌دار، خشک و قرمز می‌شود. به همین دلیل این نوع پوست به مراقبت و توجه بیشتری نیاز دارد. و در خرید کرم پودر نیز باید خیلی به این مساله باید دقت کرد

 

حال که نوع پوست خود را شناختید می‌توانید بر اساس آن کرم پودر مناسب خود را انتخاب کنید:

اگر پوست شما چرب و یا مختلط است بهتر است در خرید کرم پودر، از کرم پودر های مات و فاقد چربی استفاده کنید که بعد از چند ساعت صورتتان برق نیفتد. همچنین یک پرایمر مات کننده نیز می‌تواند قبل از کرم پودر برای شما مناسب باشد.

اگر پوست شما خشک است اصلاً به سراغ کرم پودرهای فاقد چربی نروید! شما باید از کرم پودرهای حاوی مرطوب‌کننده و آب‌رسان استفاده کنید و یا قبل از کرم پودر حتماً کرم مرطوب‌کننده بزنید.

 

افراد با پوست معمولی نیز از هر دو نوع کرم پودر می‌توانند استفاده کنند اما بهتر است در تابستان از کرم پودرهای مات و فاقد چربی و در زمستان از کرم پودرهای مرطوب‌کننده استفاده کنند تا تعادل پوست حفظ شود.





:: برچسب‌ها: قیمت کرم پودر مک , کرم پودر لورال , خرید کرم پودر مک , قیمت کرم پودر لدورا , خرید کرم پودر استی لادر , قیمت کرم پودر میبلین , قیمت کرم پودر استی لادر , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: