نحوه ریمل زدن چشم های حساس 1
نوشته شده توسط : خوابالو

 

ریمل زدن می تواند کار سرگرم کننده ای باشد و زیبایی طبیعی صورت شما را بهبود ببخشد. اگر چشم های حساسی دارید با خرید ریمل مناسب می توانید مژه هایتان را به راحتی ریمل بزنید و از آن لذت ببرید.

 

مرحله اول: انتخاب و خرید ریمل مناسب

1. برای چشم حساس خود ریمل انتخاب کنید:

بهترین روش برای ریمل زدن چشم های حساس در میکاپ و آرایش صورت پیدا کردن نوع مناسبی از آن است که باعث حساسیت چشم ها نشود. این نوع ریمل احتمالا برچسب ریمل مخصوص برای چشم های حساس را خواهد داشت. سایر انواع ریمل هایی که می توانید انتخاب کنید در برگیرنده ریمل های طبیعی، ارگانیک یا ضد حساسیت است.

خرید یک ریمل ساده

2. ریمل ساده ای بخرید:

انواع مختلفی از ریمل ها در بازار موجود است که باید در خرید ریمل دقت کنید. برخی از آن ها حجم دهنده و برخی بلند کننده طول مژه ها هستند. این گونه ریمل ها در برگیرنده مواد تشکیل دهنده و مواد شیمیایی هستند که می توانند برای چشم حساس شما مضر باشند. به همین خاطر لازم نیست از این موارد استفاده کنید. کافیست یک ریمل ساده برای خودآرایی خودتان بخرید.

 

• همچنین می توانید ریمل را از شرکتی بخرید که تمرکزش بر روی تولید مواد تشکیل دهنده طبیعی و ارگانیک است.

خودداری از خرید ریمل های حساسیت زا

3. از خرید ریمل های حاوی کارمین(Carmine) برای ریمل زدن چشم های حساس خود اجتناب کنید:

کارمین یکی از موادی است که برای ایجاد سایه های قرمز رنگ مورد استفاده قرار می گیرد. به خاطر اسید موجود در آن، می تواند پوست و سیستم ایمنی شما را تحریک نماید. برای اینکه مطمئن شوید ریمل تان کارمین ندارد برچسب روی آن را خوب بخوانید.

 

• به دنبال موارد تشکیل دهنده ای باشید که در برگیرنده واژه قرمز یا کارمین هستند.

 

• بهتر است از ریمل های کاملا سیاه استفاده نمایید. برخی از ریمل های رنگی حتی قهوه ای رنگ در برگیرنده کارمین یا سایر مواد تحریک کننده هستند.

استفاده از ریمل های ضد آب

4. در نظر داشته باشید که ریمل های ضد آب برایتان مناسب هستند یا خیر:

برخی از افرادی که چشم های حساسی دارند نمی توانند از ریمل های ضد آب استفاده کنند. از آن جایی که هدف از به کار بردن این ریمل ها مقاومتشان در برابر آب است، شستن آن ها کاری دشوار خواهد بود. به همین خاطر زمانی که می خواهید چنین ریملی را پاک کنید چشمتان خارش می گیرد، قرمز می شود یا متورم می گردد.

 

این رو هم بخون:

هایلایتر چیست و چگونه استفاده می شود؟

• ریمل های ضد آبی در بازار وجود دارد که به طور خاص برای چشم های حساس طراحی شده اند. می توانید یکی از آن ها را خریداری نمایید.

 

• حتی اگر ریمل ضد آبی را پیدا کردید که برای چشمتان آزاردهنده و تحریک کننده نبود باز هم نباید به طور روزانه از آن استفاده کنید. زیرا برداشتن و پاک کردن این ریمل ها دشوار است و می تواند به پوست و مژه هایتان فشار وارد کند.

 

• از این ریمل ها تنها در موقعیت هایی که می ترسید ریملتان از بین برود یا مالیده شود استفاده کنید.

عوض کردن ریمل های نامناسب

5. اگر ریمل اذیتتان می کند آن را عوض کنید:

ممکن است سال ها از یک ریمل یکسان استفاده کنید و قبلا اذیتتان نکرده باشد. اما اگر اخیرا تحریکی بر روی چشم خود احساس می کنید ممکن است به مواد تشکیل دهنده اش حساسیت پیدا کرده باشید.

 

 

• ریمل خود را عوض کنید تا ببینید این شرایط بهتر می شود یا خیر





:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: