کرم های ضد آفتاب
نوشته شده توسط : خوابالو

کرم های ضد آفتاب جزئی از طیف متنوع محصولات ضد آفتاب هستند که در حال عرضه به بازار هستند و در فضای آشفته وب توصیه‌های متناقضی درست یا غلط در پیرامون آن‌ها وجود دارد. در این مقاله سعی خواهیم کرد راهنمای کاملی درباره انتخاب خرید و استفاده از کرم ضد آفتاب را با اطلاعات کاملا تایید شده در اختیار شما قرار دهیم، تا به بکارگیری توصیه‌های انجام شده در آن بتوانید ضمن انتخاب بهترین ضد آفتاب، از آن به طور موثر استفاده کنید.

قبل از هر چیز بهتر است، ضرورت استفاده از ضد آفتاب و اهمیت آن در مراقبت از پوست را بدانیم.

 

ضرورت استفاده از کرم ضدآفتاب و اهمیت آن در مراقبت از پوست

تابش خورشید، پر از اشعه‌های آسیب رسان فرابنفش، مادون قرمز و بلولایت است. اشعه‎‌های فرا بنفش UVA و UVB هر کدام به نحوی باعث آسیب رساندن به پوست شما خواهند شد. UVA تاثیر مستقیم بر پیری پوست و حتی سرطان آن خواهد داشت و UVB باعث التهاب و سوختگی پوست می‌شود که کرم های ضد آفتاب ضرورتی چند برابری نسبت به قبل پیدا میکنند و به همین دلیل قیمت ضد آفتاب ها نیز روز بروز بیشتر می شود.

تابش مادون قرمز نیز باعث پیری زودرس پوست شده و بر روی قلب و عروق تاثیر خواهد گذاشت. بلو لایت یا نور آبی (که در صفحه نمایش موبایل و سایر صفحات نمایش نیز وجود دارد) باعث مرگ سلول‌ها، ایجاد لکه‌ها و افزایش چین و چروک پوست می‌شود.

بنابراین استفاده از ضد آفتاب برای سلامتی و زیبا ماندن پوست حیاتی است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که روزانه بیشتر از یک ساعت از موبایل خود استفاده می‌کنید ، بهتر است بدون توجه به قیمت ضد آفتاب حتما خریداری کرده و  شب‌ها نیز از آن استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب بر خلاف اسپری و سایر محصولات ضدآفتاب ، به دلیل فرمولاسیون مورد استفاده در کرم‌ها، محافظت بهتری در مقابل تابش UVA و UVB ایجاد کرده و رطوبت رسانی لازم را نیز به پوست شما انجام می‌دهند.

قیمت ضد آفتاب ها بر اساس گونه های مختلفی که دارند، متفاوت است.





:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: