بهترین و ارزان ترین ریمل های زیر 50 هزار تومان
نوشته شده توسط : خوابالو

 

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

داشتن مژه های بلند و پر پشت می تواند آرزوی هر فردی باشد. مژه های مشکی و بلند زیبایی چشم ها را چند برابر می‌کند و حتی حالت چشم ها را درشت تر و یا کشیده تر جلوه می‌دهد. بهمین دلیل است که گذاشتن مژه مصنوعی یا کاشت مژه امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و ایده های زیباتر کردن مژه ها روز به روز بیشتر می‌شود.

 

اما ساده ترین و در اصطلاح دم دست ترین راه آرایش مژه ها خرید ریمل مناسب است. ریمل انتخابی شما اگر از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد براحتی می‌تواند مژه های شما را حجیم تر و بلند تر نشان دهد.

 

نکته مهم در خرید ریمل توجه به فرمولاسیون آن است زیرا بسیاری از ریمل ها دارای موادی هستند که موجب سوزش چشم های حساس می‌شود. نکته دیگر فرم برس ریمل است که اگر حالت پر با موهای بهم چسبیده داشته باشد برای حجم دهی و اگر دارای برس بلند با موهای تیز باشد برای بلند کردن مژه ها مناسب است. و اما مهم‌ترین قسمت در خرید ریمل قیمت آن است. با روند صعودی قیمت ها در بازار لوازم آرایش، موضوع قیمت بیش از پیش مهم بنظر می‌رسد. بنابراین مهم است که بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین ریمل را در بین گزینه های موجود با قیمت معقول و مناسب انتخاب کنیم.

 

ریمل حجم دهنده و بلند کننده ریمیلیا مدل Ultra Black

مژه‌های مشکی و بلند، چشم‌ها را جذاب و گیراتر جلوه می‌دهند. ریمل حجم دهنده و بلند کننده فنتستیک ریملیا ، دارای رنگ بسیار مشکی کربنی است که به زیبایی و جذابیت آرایش شما کمک می‌کند. برس مخصوص این ریمل به‌گونه‌ای طراحی شده است که ریمل را به اندازه‌ی کافی به خود جذب می‌کند؛ درنتیجه سبب تراکم آن روی مژه‌ها نمی‌شود.

 

 

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume

ریمل اسنس مدل  (I Love Extreme Volume) از نوع حجم‌دهنده و با رنگدانه‌های مشکی رنگی طبیعی به مژه می‌دهد و داشتن برس فیبری این محصول را منحصر به فرد کرده است. شرکت اسنس  (Essence)از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و جزو برندهایی است که با توجه به نیاز مشتریان و قیمت معقولانه توانسته نظر اکثریت را به خود جلب کند. ریمل در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود و بوسیله یک برس که نقش اساسی‌ای در تاثیر و خرید ریمل  دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

ریمل‌ حجم دهنده Extreme دارای یک برس فیبری با دو لبه شکاف دار است که حاوی فرچه های کوچک‌تر هستند، این مزیت باعث شده رنگدانه‌های بیشتری را در خود جای دهد و حجم مژه‌ها را افزایش دهد. ریمل‌های حجم دهنده دارای مواد نایلونی یا الیاف ابریشم مصنوعی هستند که باعث افزایش موقت طول مژه می‌شوند. این ریمل از نوع ریمل‌های معمولی بوده و به‌راحتی با آب و پاک‌کننده‌های آرایشی پاک خواهد شد.

 

ریمل حجم دهنده ریمل لاندن مدل Scandaleyes Lycra Flex شماره 001

ریمل حجم دهنده ریمل لاندن مدل اسکندال آیز فلکس با تارهای برس مخصوص، شبیه به مژه مصنوعی حجم دهندگی و حالت دهندگی فوق العاده ای به مژه ها می‌دهد. برس این محصول حداکثر حجم مواد ریمل را برای حجم دهندگی فوق العاده به مژه ها، روی خود جای می‌دهد. ریمل ScandalEyes بدون ریزش و سیاه کردن زیر چشم به راحتی پاک می‌شود. این ریمل دارای بافتی فوق العاده سبک و فرمولاسیونی بیلدبل است که امکان استفاده از ریمل را به دفعات جهت افزایش حجم دهی بیشتر به مژه ها فراهم می آورد. ریمل اسکندال آیز مدل Flex در حجم ۱۲ میلی لیتر، رنگ مشکی و با قیمتی مناسب به بازار عرضه شده است.

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل ولوم گلامور مکس

ریمل بورژوآ از نوع حجم‌دهنده و با ماندگاری بالای ۱۶ ساعت نظر اکثریت را به خود جلب کرده است. بورژوآ «Bourjois» برند محبوب اروپایی است و در زمینه‌ی تولید لوازم آرایشی جزو برندهای سرشناسی است که نیاز مشتریان خود را سر لوحه‌ی خود قرار داده است. ریمل‌ها از نوع حجم‌دهنده، بلندکننده و حالت‌دهنده در بازار موجود هستند که با توجه به نیاز هر شخص این انتخاب متفاوت است.

 

ریمل بورژوآ مژه‌ها را پر کرده و دارای موم طبیعی برای انعطاف‌پذیری مژه‌هاست. ریمل‌های حجم‌دهنده دارای مواد نایلونی یا الیاف ابریشم مصنوعی هستند که باعث افزایش موقت طول مژه می‌شوند. برس ریمل‌ها در انواع مختلف بیضی شکل یا معمولی، برس‌های مورب و برس‌های پرپشت‌کننده موجود هستند که عملکرد آن‌ها نیز متفاوت است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در طول روز آرایش چشمتان را تمدید می‌کنید، بهتر است از ریمل‌هایی با برس بیضی شکل استفاده کنید؛ چراکه فاصله دندانه‌ها از هم بیشتر بوده و در هر بار استفاده سطح بیشتری از مژه‌ها را پوشش می‌دهد.

 

ریمل مدل «I Love Extreme» از نوع حجم‌دهنده و دارای برس انعطاف‌پذیر بوده که از چسبندگی مژه‌ها به هم خودداری می‌کند. شرکت اسنس از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و جزو برندهایی است که با توجه به نیاز مشتریان و قیمت معقولانه توانسته نظر اکثریت را به خود جلب کند. انتخاب ریمل مناسب همیشه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده تا بتواند ظاهری زیبا و و طبیعی را به نمایش بگذارد.

 

بلند و کوتاه بودن مژه و همچنین صاف یا فر بودن آن از عواملی است که در انتخاب مناسب ریمل تاثیرگذار است. با توجه به همه‌ی این موارد و نیاز مصرف کنندگان ریمل‌های متنوعی نظیر حجم دهنده، فرم دهنده و بلند کننده به بازار جهانی عرضه شده است. این محصول با رنگ کاملاً مشکی و برس انعطاف‌پذیر حجم قابل توجهی به مزه می‌دهد که برای افرادی که مژه‌های کوتاهی دارند مناسب خواهد بود. شرکت اسنس Essence آلمان ریمل حجم دهنده مدل I Love Extreme Crazy Volume را وارد بازار کرده است که این محصول با رنگ کاملاً مشکی و برسی جهت حجم دار کردن مژه است.





:: برچسب‌ها: ریمل , قیمت ریمل , قیمت ریمل اسنس , ریمل مای , قیمت ریمل بورژوا , قیمت ریمل مای , خرید ریمل مای , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: